vrienden die naar mindcontroller gaan als vervanging van project en er vanuit gaan dat het een zelfde soort party word 
Tanden poetsen is overrated
daar heb je kauwgom voor...en als je thuis zit te gamen heeft niemand last van je adem welwrote:Als je uit je bek wilt stinken wel ja.
wrote:daar heb je kauwgom voor...en als je thuis zit te gamen heeft niemand last van je adem welwrote:Als je uit je bek wilt stinken wel ja.
en liek hoor ik ook niet klage![]()
wrote: komt omdat je meer gamed dan haar ziet
wrote:wrote: komt omdat je meer gamed dan haar ziet
nogal logisch hewrote:wrote:daar heb je kauwgom voor...en als je thuis zit te gamen heeft niemand last van je adem welwrote:Als je uit je bek wilt stinken wel ja.
en liek hoor ik ook niet klage![]()
komt omdat je meer gamed dan haar ziet
dat ook nog is iddwrote:je ziet elkaar alleen in de weekenden en dan ga je terwijl zij bij je ma beneden zit counter stike spelen?iig dat had ik ooit eens gelezen
Idd dat doe je toch niet... Speel dan MW ofzowrote:je ziet elkaar alleen in de weekenden en dan ga je terwijl zij bij je ma beneden zit counter stike spelen?iig dat had ik ooit eens gelezen
wrote:Of ga wanken
wrote:je ziet elkaar alleen in de weekenden en dan ga je terwijl zij bij je ma beneden zit counter stike spelen?iig dat had ik ooit eens gelezen
wrote:wrote:je ziet elkaar alleen in de weekenden en dan ga je terwijl zij bij je ma beneden zit counter stike spelen?iig dat had ik ooit eens gelezen
![]()
nja was die ene keer....zij wou beneden blijven zitten...en dat is saai.
nou dan ga ik naar boven wel potje css doen...
had ze maar mee naar bove moete kome
Je moet natuurlijk wel prioriteiten stellen ik snap je helemaal. Je meid of counterstrike;ik zou ook overduidelijk voor counterstrike gaan!wrote:wrote:je ziet elkaar alleen in de weekenden en dan ga je terwijl zij bij je ma beneden zit counter stike spelen?iig dat had ik ooit eens gelezen
![]()
dat was half in de nachtwrote:wrote:wrote:je ziet elkaar alleen in de weekenden en dan ga je terwijl zij bij je ma beneden zit counter stike spelen?iig dat had ik ooit eens gelezen
![]()
zodat je der kon irriteren en dan alsnog kon cs-en
Nja kregen dus voor de vakantie iets...gwn soms 2 weken samen geweest.(terwijl ik moest werken) 2 weken terug ook nog 5 dagen daar geweest.(toen zij gwn al na school ging) Dus hebben elkaar wel al zat gezienwrote:ik kom net uit een lange relatie en dat was ook op afstand dus weet heus wel waar ik het over heb![]()
als je elkaar nou elke dag zag dat noem ik pas op iemands lip zitten, valt nu al reuze mee toch?