Johan en zijn pep pilletjes hahahah
idd gewoon keihard aan de dextroamfetaminewrote:Johan en zijn pep pilletjes hahahah
en hij vond de plafonddienst niet zo leuk
idd gewoon keihard aan de dextroamfetaminewrote:Johan en zijn pep pilletjes hahahah
Haha bazenwrote:Met 40 man in een klaslokaal pokemon spelen
ik vandaag 4 morgen 4, overmorgen 6, donderdag 5, alleen vrijdag een lange dag van 8 urenwrote:Morgen 2 uurtjes les!
Vrijdag standaard 3 uur les!wrote:ik vandaag 4 morgen 4, overmorgen 6, donderdag 5, alleen vrijdag een lange dag van 8 urenwrote:Morgen 2 uurtjes les!
Niet dat dit niet botergeil is ofzo, maar waar the fuck zijn Radium, D.O.M. en Cemtex?wrote:De line-up van Frenchcore s'il vous plaît!
Frenchcore S'il Vous Plaît!"
Adrenokrome
Randy
Live: Frazzbass
Live: Hungry Beats
Live: Noisekick
Live: Pattern J
Live: Progamers
Live: Roms aka Harry Potar
Live: Sirio
Live: The Braindrillerz
Live: The Speed Freak
Nu mijn rooster:wrote:ik vandaag 4 morgen 4, overmorgen 6, donderdag 5, alleen vrijdag een lange dag van 8 urenwrote:Morgen 2 uurtjes les!
Wat?!wrote:Nu mijn rooster:wrote:ik vandaag 4 morgen 4, overmorgen 6, donderdag 5, alleen vrijdag een lange dag van 8 urenwrote:Morgen 2 uurtjes les!
Maandag: half 11 - half 5
Dinsdag: vrij
Woensdag: half 9 - half 1
Donderdag: vrij
Vrijdag: half 10 - half 5 (branden)
Kan je dus niet donderdagavond stappen.wrote: Wat?!Dat is volgens mij wel echt een genietmomentje voor je. Mijn genietmomentje is dat ik iedere donderdag en vrijdag kwart over 11 al uit ben.
Lekker vroeg het weekend in.
Mijn rooster:wrote:mijn rooster:
maandag 08:30 t/m 15:00
dinsdag 08:30 t/m 15:00
woensdag 08:30 t/m 15:00
donderdag 08:30 t/m 15:00
vrijdag heerlijk vrij!