Dit vind je niet echt toch, lekker? Het is een pure nostalgia trip maar echt lekker zou ik hem zelf niet noemenParvuz wrote:Eminem - Houdini
Ouderwets lekkere Eminem track. Hoop dat zn nieuwe album in die lijn door gaat.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Hoppaa weer full Hardtraxx gaan, de klassieker "Hoe kan je dit nou goed vinden".
Das het beste aan dit forum manBroken Balance wrote: "Hoe kan je dit nou goed vinden".
Eens boss. Hoe kun je die ^plaat nou vet vinden ouwe? Nee zonder gein wel echt fijne plaat.UptempoSoldaat0411 wrote:Das het beste aan dit forum manBroken Balance wrote: "Hoe kan je dit nou goed vinden".
Ho ho ho dat staat er niet, niet mijn woorden verdraaienBroken Balance wrote:Hoppaa weer full Hardtraxx gaan, de klassieker "Hoe kan je dit nou goed vinden".
De Hardtraxx rechter heeft zijn oordeel al gepubliceerdErikZ wrote:Ho ho ho dat staat er niet, niet mijn woorden verdraaienBroken Balance wrote:Hoppaa weer full Hardtraxx gaan, de klassieker "Hoe kan je dit nou goed vinden".
Misschien moet je het dan anders brengen.ErikZ wrote:Ho ho ho dat staat er niet, niet mijn woorden verdraaienBroken Balance wrote:Hoppaa weer full Hardtraxx gaan, de klassieker "Hoe kan je dit nou goed vinden".
Jawel.ErikZ wrote:Dit vind je niet echt toch, lekker? Het is een pure nostalgia trip maar echt lekker zou ik hem zelf niet noemenParvuz wrote:Eminem - Houdini
Ouderwets lekkere Eminem track. Hoop dat zn nieuwe album in die lijn door gaat.
Mijn mening over die track komt overeen met de definitie van het woord lekker.
Bepaal jij niet.ErikZ wrote: Dit vind je niet echt toch, lekker?
Ik vind hem ook lekker!
-
RHardtraxxer
- 666 posts member since 2021
- last seen 11 hours ago
Jij zal eens iets niet leuk en lachen vinden!!
Een man mag het proberen..Rickzel wrote:Bepaal jij niet.ErikZ wrote: Dit vind je niet echt toch, lekker?
Ik vind hem ook lekker!
Gisteren de track een paar keer opgehad en met lyrics bekeken. Dan is ie veel beter dan debiele (in mijn ogen) clip erbij. Hardop grinniken om de R-Kelly bar
Starship Integrated Flight Test 4!
goeie exitpoll s/o naar al mn pvv sjonnies die vandaag te druk waren met shag roken om naar de stembus te gaan
GL verliest een zetel, dat is altijd goed.
Oehhh de Nar. Is weer een keer het bezoeken waard.
Op de achtergrond geen last gehad van Verknipt dreunen?
Poeh niet aan gedacht eigenlijk maar gelukkig geen last van gehad. Was er nog nooit eerder geweest maar echt toffe plek
Dan stond de wind in je voordeel, kon er in Utrecht Zuidoost tot klokslag 23u van genieten alsof het in de straat was.UptempoSoldaat0411 wrote:Poeh niet aan gedacht eigenlijk maar gelukkig geen last van gehad.
Dat hele terrein daar is wel gezel. Ga binnenkort weer eens wat mensen oplijnen om daar weer eens op stap te gaanUptempoSoldaat0411 wrote: Was er nog nooit eerder geweest maar echt toffe plek
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Contract ondertekend, vanaf 1 juli in de bajes aan 't werk, heel veel zin in.
Feelsteerd Nick, doe je de groeten aan Martin?
#FreeMartinWaus
Ik verwacht hem vanaf 2 juli weer op Hardtraxx hè.
Ik verwacht hem vanaf 2 juli weer op Hardtraxx hè.
Even mobieltje binnensmokkelen voor Martin graag 
Uitbreken is (nog) niet strafbaar in Nederland dus liever datGrim wrote:Even mobieltje binnensmokkelen voor Martin graag