Hardtraxx Addict
1386 posts member since 2022
last seen 5 hours ago
oh jeetje :lol: :lol: :lol: :lol:
helder licht ik
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
billieb15 wrote:oh jeetje :lol: :lol: :lol: :lol:
helder licht ik
Het licht brand wel maar er is niemand thuis
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
H
Hardtraxxer
260 posts member since 2022
last seen 16 days ago
UptempoSoldaat0411 wrote:https://hardtraxx.com/hardstyle-releases/wildstylez-feat-niels-geusebroek-year-of-summer-t30590-350.html

heel dit topic
Pff wat een geklaag. Ik mis het juist eigenlijk wel.. dit soort bekende plaatjes die viral gaan. Sindsdien volgens mij alleen Zombie en Let it Go? Al halen die het niet bij YoS, en zijn het alle twee covers van andere platen

De plaat doet me toch terug denken aan de jaren dat ik begon met hardstyle luisteren. Enige nostalgie is wel aanwezig dus
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
Het gebitch op die newbies die niet op de hardtraxx approved track stemmen in het TOTY topic. :lol: Tis maar waar je je druk om maakt.

:corn:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 15 hours ago
MYST - Conflict
Hardtraxx Newbie
37 posts member since 2023
trollen leger van onze rick
Last edited by Harrold on 29 Feb 2024 09:27, edited 1 time in total.
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2023
Rickzel wrote:Het gebitch op die newbies die niet op de hardtraxx approved track stemmen in het TOTY topic. :lol: Tis maar waar je je druk om maakt.

Koning Rick :clap:
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
Rustig mijn onderdanen.
Hardtraxx Newbie
37 posts member since 2023
Rickzel wrote:Rustig mijn onderdanen.
:whistle:
Hardtraxx Newbie
42 posts member since 2023
Laat ons lekker stemmen Maar heel eerlijk is het wel zo hoe de wind waait worden de stemmen geteld De ene keer worden we allemaal meegerekend zoals in de eerste weken van dit jaar Maar staat het de hardtraxx elite niet aan dan telt er geen één newbie mee wat ook al weken is gedaan Dictator mytze maakt zich schuldig aan dit grote vergrijp
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Vervolg op het podcast verhaal, ik vind deze ook zeer geinig om te luisteren. Vjèze fur en wiwa (van de jeugd) gooien elke podcast 3 kwartjes in een jukebox om vervolgens over het gekozen nummer te kletsen. Eigenlijk gaat het bijzonder vaak over helemaal niks maar dat zijn juist de meest grappige stukjes

View on Spotify
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
Frikandel wrote:Laat ons lekker stemmen Maar heel eerlijk is het wel zo hoe de wind waait worden de stemmen geteld De ene keer worden we allemaal meegerekend zoals in de eerste weken van dit jaar Maar staat het de hardtraxx elite niet aan dan telt er geen één newbie mee wat ook al weken is gedaan Dictator mytze maakt zich schuldig aan dit grote vergrijp
De ekte jongens van dit dooie forum bepalen dit, dat heb je heel goed!1
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Jordi wrote:Vervolg op het podcast verhaal, ik vind deze ook zeer geinig om te luisteren. Vjèze fur en wiwa (van de jeugd) gooien elke podcast 3 kwartjes in een jukebox om vervolgens over het gekozen nummer te kletsen. Eigenlijk gaat het bijzonder vaak over helemaal niks maar dat zijn juist de meest grappige stukjes

View on Spotify
Dit valt precies in m'n straatje, thanks gabber. Ik ga alles downloaden om morgen in het vliegtuig te checken. :thumbup:
Hardtraxxer
Jordi wrote:Vervolg op het podcast verhaal, ik vind deze ook zeer geinig om te luisteren. Vjèze fur en wiwa (van de jeugd) gooien elke podcast 3 kwartjes in een jukebox om vervolgens over het gekozen nummer te kletsen. Eigenlijk gaat het bijzonder vaak over helemaal niks maar dat zijn juist de meest grappige stukjes

View on Spotify
Toevallig voor het eerst tegengekomen afgelopen week. Was positief verrast :)
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
View on YouTube

:cry:
Hardtraxxer
View on Instagram

1 van mn favoriete fissa filmpjes
Hardtraxx Addict
1777 posts member since 2008
last seen 16 hours ago
M'n werk
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
UptempoSoldaat0411 wrote:https://www.instagram.com/reel/CwZ8V4nMos0/

Robbie Williams kan een aardig potje plaatjes draaien tegenwoordig.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Rickzel wrote:

Pep Guardiola kan een aardig potje plaatjes draaien tegenwoordig.
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 24 days ago
ErikZ wrote:
Rickzel wrote:

Pep Guardiola kan een aardig potje plaatjes draaien tegenwoordig.
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
Dat bepalen wij wel Rick ;)

OT:
Bijna weekend, vandaag eindelijk weer wat zonneschijn/vitamine D meegepakt op het werk, de hele middag een leeg kantoor dus hypen voor Superstrings @ Doornroosje met wat fijne trance, het kan beroerder!
Hardtraxxer
View on YouTube
R
Hardtraxxer
484 posts member since 2017
last seen 19 days ago
Rickzel wrote:Het gebitch op die newbies die niet op de hardtraxx approved track stemmen in het TOTY topic. :lol: Tis maar waar je je druk om maakt.

Ik maakte dinsdagmiddag een topic met polls aan voor de hardcore. Binnen 2 uur was die zogenaamd ingevuld door 35+ mensen. Dat kan toch nooit legit zijn?

Nu heb ik hem diezelfde avond laat opnieuw gemaakt en kan men alleen maar stemmen dmv reacties. Er heeft nu pas 3 man gestemd.

Dan kunnen we toch concluderen dat er getrolld wordt?
Hardtraxx Veteran
4915 posts member since 2015
Een poll wil ik soms nog weleens invullen bij de toty. Een reactie plaatsen heb ik meestal niet zoveel zin in. Dat maakt me nog geen troll. Nja, dan maar niet stemmen.