Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 16 hours ago
Held
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
Martin Waus wrote:Tja, Om een lang verhaal heel kort te maken. 2 dagen na koningsdag om 6 uur s ochtend van mijn bed gelicht ivm een soort van werkzaamheden :whistle:
Ik lag al op de korrel, was al vaker bij ze op visite geweest en ze kregen nog het één en ander van me.

Deze keer kwam ik er minder mooi vanaf. Geen geld boetes meer maar nu was het gewoon 14 dagen liggen in een soort van hotel.

Maar nu het genietmomentje. Ik kan weer hardtraxx-en :thumbsup:
Hoeveel sterren geef je ze en zijn ze aan te raden?? Als je een review wilt doen dan graag.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Nuracore wrote:
Martin Waus wrote:Tja, Om een lang verhaal heel kort te maken. 2 dagen na koningsdag om 6 uur s ochtend van mijn bed gelicht ivm een soort van werkzaamheden :whistle:
Ik lag al op de korrel, was al vaker bij ze op visite geweest en ze kregen nog het één en ander van me.

Deze keer kwam ik er minder mooi vanaf. Geen geld boetes meer maar nu was het gewoon 14 dagen liggen in een soort van hotel.

Hoeveel sterren geef je ze en zijn ze aan te raden?? Als je een review wilt doen dan graag.
Haha, nee ik raad het je af. Beter in je eigen nest liggen stinken
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Wat een ongekend bijzonder persoon ben jij toch, Martin.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Als ik suggereer dat jouw naam op HT ook 'huisapotheker' kan worden, zit ik er dan ver naast?
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 24 days ago
THArdstyler wrote:Wat een ongekend bijzonder persoon ben jij toch, Martin.
Een baasje noemen wij zo iemand hier in het dorp
Hardtraxx Veteran
3816 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Remi wrote:Als ik suggereer dat jouw naam op HT ook 'huisapotheker' kan worden, zit ik er dan ver naast?
:lol:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 13 hours ago

Hahahah wat goed
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago

:lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
Laatste 2 rondjes van Indy500 :worship:

Sowieso toffe editie geweest :D
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Svbtwee wrote:Laatste 2 rondjes van Indy500 :worship:

Sowieso toffe editie geweest :D
Indy weer een dikke toeter gerookt? Rondjes blazen kan die wel!
Hardtraxxer
420 posts member since 2013
last seen 3 days ago
Gisteren Tickets voor het concert van Bruce Springsteen in Landgraaf kunnen bemachtigen. Wat heb ik daar lang naar uitgekeken zeg! :clap:
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
Scatter
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 17 hours ago
MelvinFR wrote:Scatter
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Indy wrote:
MelvinFR wrote:Scatter
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Top dat mensen op dit forum niet doen aan kinkshaming!
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 24 days ago
Hahaha wtf :lol:
H
Hardtraxxer
260 posts member since 2022
last seen 16 days ago
Geld krijgen voor je energieverbruik :thumbsup:. Hoe het kan weet ik niet, maar I like it
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
Huisapotheker wrote:Geld krijgen voor je energieverbruik :thumbsup:. Hoe het kan weet ik niet, maar I like it
Over een half jaar in Irritatiemomentjes:
Huisapotheker wrote:Kutzooi half jaar geleden geld gekregen voor mijn energieverbruik, maar nu krijg ik net een brief thuis dat ik het moet terugbetalen, dit zou toch niet zomaar moeten kunnen?
H
Hardtraxxer
260 posts member since 2022
last seen 16 days ago
Hahah dit gaat gelukkig over het jaar 2021. Volgend jaar zal het wel minder gunstig uitpakken idd
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
Volgende week Defqon neefjes!!!!
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
corneelwr wrote:Volgende week Defqon neefjes!!!!
(L)
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Huisapotheker wrote:Geld krijgen voor je energieverbruik :thumbsup:. Hoe het kan weet ik niet, maar I like it
Dan heb je toch gewoon een vast contract :P? Ik krijg in augustus ongeveer 1000 euro terug omdat de energie prijzen toen nog laag stonden. Godzijdank heb ik een 3 jaar contract genomen, dus zit nog wel even goed.
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
makrooy wrote:
Dan heb je toch gewoon een vast contract :P? Ik krijg in augustus ongeveer 1000 euro terug omdat de energie prijzen toen nog laag stonden. Godzijdank heb ik een 3 jaar contract genomen, dus zit nog wel even goed.
Mijn zonnepanelen leveren al jaren zoveel terug dat ik hier niets van merk eerlijk gezegd, behalve waarschijnlijk dat wij dit jaar wat minder geld terug krijgen. Maar voorlopig zoals het er nu uitziet lever ik meer terug dan ik verbruik. Mijn apparaten gebruiken eerst het stroom van de zonnepanelen voordat het word terug geleverd en dat gaat tot heden nog altijd goed.

Beste investering ooit.