Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1199, 1200, 1201, 1202, 1203
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2022 22:17 

Hardtraxx Veteran

Held
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2022 22:17 

Hardtraxx Veteran

Martin Waus schreef:
Tja, Om een lang verhaal heel kort te maken. 2 dagen na koningsdag om 6 uur s ochtend van mijn bed gelicht ivm een soort van werkzaamheden :whistle:
Ik lag al op de korrel, was al vaker bij ze op visite geweest en ze kregen nog het één en ander van me.

Deze keer kwam ik er minder mooi vanaf. Geen geld boetes meer maar nu was het gewoon 14 dagen liggen in een soort van hotel.

Maar nu het genietmomentje. Ik kan weer hardtraxx-en :thumbsup:

Hoeveel sterren geef je ze en zijn ze aan te raden?? Als je een review wilt doen dan graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 11:54 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Martin Waus schreef:
Tja, Om een lang verhaal heel kort te maken. 2 dagen na koningsdag om 6 uur s ochtend van mijn bed gelicht ivm een soort van werkzaamheden :whistle:
Ik lag al op de korrel, was al vaker bij ze op visite geweest en ze kregen nog het één en ander van me.

Deze keer kwam ik er minder mooi vanaf. Geen geld boetes meer maar nu was het gewoon 14 dagen liggen in een soort van hotel.

Hoeveel sterren geef je ze en zijn ze aan te raden?? Als je een review wilt doen dan graag.

Haha, nee ik raad het je af. Beter in je eigen nest liggen stinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 12:04 

Hardtraxx Veteran

Wat een ongekend bijzonder persoon ben jij toch, Martin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 13:41 

Hardtraxx Veteran

Als ik suggereer dat jouw naam op HT ook 'huisapotheker' kan worden, zit ik er dan ver naast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 14:17 

Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
Wat een ongekend bijzonder persoon ben jij toch, Martin.

Een baasje noemen wij zo iemand hier in het dorp
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 16:10 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Als ik suggereer dat jouw naam op HT ook 'huisapotheker' kan worden, zit ik er dan ver naast?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 16:21 

Hardtraxx Veteran

Martin Waus schreef:

Hahahah wat goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 19:25 

Hardtraxx Veteran

Martin Waus schreef:

:lol: :lol: :lol: :lol:
Vorige  1 ... 1199, 1200, 1201, 1202, 1203
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic