Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 1261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 18:44 

Hardtraxx Veteran

Powernapje van 40min :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 18:48 

Artiest

Heerlijk schranzen na een fitness sessie :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 18:50 

Hardtraxx Crew

De week die voor de helft al weer voor bij is
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 19:06 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
TiMOTHYb schreef:
Afgelopen weekend. :loving:

Hou alsjeblieft op, als ik er aan denk wordt ik gek en wil ik terug. Eigenlijk moet ik er gewoon nooit meer aan denken

Om me af te leiden heb ik voor mezelf een ander genietmomentje:

:loving:

Verkrachting van een geweldige stuk muziek. :P Meesterwerk is het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 19:07 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Wat vindt iedereen zo lekker aan die track?
Ik vind persoonlijk dat het gevoel helemaal weg is, in Hans Zimmer- Time zit zooo veel meer dan het kleine stukje dat hierin is verwerkt.

Vind de versie van Hans Zimmer magnifiek, maar Zimmersion vind ik niet zo veel aan.

Oh die andere ken ik zo 1,2,3 niet (misschien als ik hem luister).
Maar het gevoel in deze track is echt geweldig vind ik zelf. Maarja smaken verschillen he, ik snap ook niet dat iedereen de originele Tonight zo geweldig vind ;)

Luister Hans Zimmer- Time maar eens, die is naar mijn mening ongeveer 45.138 keer beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 19:09 

Bierkoning

Ik heb hem net geluisterd, idd een heel mooi stukje muziek, maar daar ga ik verder niet naar luisteren als ik thuis zit ofzo, oke voor onder een film snap ik het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 22:38 

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 22:40 

Hardtraxx Addict

90's dancemuziek :yay:

Brings back memories!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 22:41 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:

Ik vind die van de smurfen leuker .. heb een hele tape liggen met Irene Moors & De Smurfen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 23:21 

Hardtraxx Veteran

Terugdenken aan Q-Base :worship: :worship: heeeeeerlijk was het gewoon, nog nooit in mijn leven zo intens en zo lang van iets genoten denk ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 23:53 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Terugdenken aan Q-Base :worship: :worship: heeeeeerlijk was het gewoon, nog nooit in mijn leven zo intens en zo lang van iets genoten denk ik...

Wil terug... Echt beste feest tot nu toe :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 00:02 

Hoofdcoach schreef:
PierrePruuk schreef:

ik wil mn zwarte gat opnieuw beleven xd
ik wist eerst niet meer waar ik tussen 12 en 3 was, maar ff fotos teruggekeken, en bleek dat ik bij PP en Ran-D was xd
weet er niks meer van :lol:
al weet ik nog wel dat ik met jorit en maico en joey en letse ofzoiets had staan praten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 00:05 

Bierkoning

Hoofdcoach schreef:
PierrePruuk schreef:

+1, waarom moest het nou zo goed zijn :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 00:10 

Hardtraxx Veteran

Zojuist te horen gekregen dat ik ondanks mijn aandoening toch nog mag brommerrijden. Toch wel naast mijn ontslag het beste nieuws voor mij van de laatste week! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 00:19 

Chukkels schreef:
Zojuist te horen gekregen dat ik ondanks mijn aandoening toch nog mag brommerrijden. Toch wel naast mijn ontslag het beste nieuws voor mij van de laatste week! :woot:

mag Project Hardcore ook gewoon zonder problemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 00:27 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:

Yup! Zolang ik m'n :cool: maar mee heb tegen de stroboscopen, die waarschijnlijk in grote getale aanwezig zullen zijn. Of ik moet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal achterin of voorin (zodat de strobes als het ware over me heen gaan) staan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 11:07 

Chukkels schreef:
Yup! Zolang ik m'n :cool: maar mee heb tegen de stroboscopen, die waarschijnlijk in grote getale aanwezig zullen zijn. Of ik moet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal achterin of voorin (zodat de strobes als het ware over me heen gaan) staan. :P

gelukkig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 11:36 

Donateur

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:

Kan je ook weer drugs gebruiken :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 11:40 

Aan het typen...

mrazura schreef:

Wat is het origineel dan? Die Time die Davey noemt lijkt er niet eens op. Bovendien is het appels met peren vergelijken. Ik vind beide mooi. Hoewel ik Epilogue nog een stuk beter vind dan Zimmermission.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 11:52 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
mrazura schreef:

Wat is het origineel dan? Die Time die Davey noemt lijkt er niet eens op. Bovendien is het appels met peren vergelijken. Ik vind beide mooi. Hoewel ik Epilogue nog een stuk beter vind dan Zimmermission.

Zou sowieso helpen als je de titel goed zou spellen ;) Zimmersion, niet Zimmermission. Maar Time is zeker wel het origineel so to say, Zimmersion een remix dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 11:56 

Aan het typen...

lol, ik las altijd Zimmermission xd
En nu ik Time op hoog volume afspeel hoor ik het. Nevermind :$

Ik blijf het appels met peren vergelijken vinden, vooral omdat de gebruikte melodie heel erg op de achtergrond is in Time en de genres een compleet verschillende insteek hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 12:09 

Bierkoning

Ik las eerst ook altijd Zimmermission xd
Had het zo ook ingetypt op youtube toen ik hem vd week ff wou luisteren op school xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 12:11 

Donateur

Pommer schreef:
TiMOTHYb schreef:

Eigenlijk moet ik er gewoon nooit meer aan denken.

Lukt je toch niet, trouwens best lang geleden dat ik écht terug wilde naar een feest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 12:20 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
lol, ik las altijd Zimmermission xd
En nu ik Time op hoog volume afspeel hoor ik het. Nevermind :$

Ik blijf het appels met peren vergelijken vinden, vooral omdat de gebruikte melodie heel erg op de achtergrond is in Time en de genres een compleet verschillende insteek hebben.

Tja...luister maar eens een paar remixes van "a Clockwork Orange Theme", bijvoorbeeld het origineel, die van Deadmau5 en die van Tha Playah...of de talloze Adagio for Strings versies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 12:20 

Bierkoning

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
TiMOTHYb schreef:

Eigenlijk moet ik er gewoon nooit meer aan denken.

Lukt je toch niet, trouwens best lang geleden dat ik écht terug wilde naar een feest..

Oh dat heb ik bijna altijd wel :P Maar deze keer is het echt heel erg jah, had dat ook met Qountdown toen, ik was gewoon anderhalve maand chagrijnig, gelukkig kwam Hard Bass toen anders had dat nog wel ff geduurd :P

Heb ik jou gezien trouwens? Volgens mij niet he
Vorige  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 1261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic