Powernapje van 40min 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
BArtiest
- 305 posts member since 2011
- last seen Mar 2025
Heerlijk schranzen na een fitness sessie 
De week die voor de helft al weer voor bij is
Verkrachting van een geweldige stuk muziek.wrote:Hou alsjeblieft op, als ik er aan denk wordt ik gek en wil ik terug. Eigenlijk moet ik er gewoon nooit meer aan denkenwrote:Afgelopen weekend.
Om me af te leiden heb ik voor mezelf een ander genietmomentje:
View on YouTube
Luister Hans Zimmer- Time maar eens, die is naar mijn mening ongeveer 45.138 keer beter.wrote:Oh die andere ken ik zo 1,2,3 niet (misschien als ik hem luister).wrote:Wat vindt iedereen zo lekker aan die track?
Ik vind persoonlijk dat het gevoel helemaal weg is, in Hans Zimmer- Time zit zooo veel meer dan het kleine stukje dat hierin is verwerkt.
Vind de versie van Hans Zimmer magnifiek, maar Zimmersion vind ik niet zo veel aan.
Maar het gevoel in deze track is echt geweldig vind ik zelf. Maarja smaken verschillen he, ik snap ook niet dat iedereen de originele Tonight zo geweldig vind
Ik heb hem net geluisterd, idd een heel mooi stukje muziek, maar daar ga ik verder niet naar luisteren als ik thuis zit ofzo, oke voor onder een film snap ik het.
90's dancemuziek
Brings back memories!
Brings back memories!
Ik vind die van de smurfen leuker .. heb een hele tape liggen met Irene Moors & De Smurfenwrote:View on YouTube
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Terugdenken aan Q-Base
heeeeeerlijk was het gewoon, nog nooit in mijn leven zo intens en zo lang van iets genoten denk ik...
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Wil terug... Echt beste feest tot nu toewrote:Terugdenken aan Q-Base![]()
heeeeeerlijk was het gewoon, nog nooit in mijn leven zo intens en zo lang van iets genoten denk ik...
-
G
ik wil mn zwarte gat opnieuw belevenwrote:Wil terug... Echt beste feest tot nu toewrote:Terugdenken aan Q-Base![]()
ik wist eerst niet meer waar ik tussen 12 en 3 was, maar ff fotos teruggekeken, en bleek dat ik bij PP en Ran-D was
weet er niks meer van
al weet ik nog wel dat ik met jorit en maico en joey en letse ofzoiets had staan praten
+1, waarom moest het nou zo goed zijnwrote:Wil terug... Echt beste feest tot nu toewrote:Terugdenken aan Q-Base![]()
Zojuist te horen gekregen dat ik ondanks mijn aandoening toch nog mag brommerrijden. Toch wel naast mijn ontslag het beste nieuws voor mij van de laatste week! 
-
G
mag Project Hardcore ook gewoon zonder problemen?wrote:Zojuist te horen gekregen dat ik ondanks mijn aandoening toch nog mag brommerrijden. Toch wel naast mijn ontslag het beste nieuws voor mij van de laatste week!
Yup! Zolang ik m'nwrote:mag Project Hardcore ook gewoon zonder problemen?wrote:Zojuist te horen gekregen dat ik ondanks mijn aandoening toch nog mag brommerrijden. Toch wel naast mijn ontslag het beste nieuws voor mij van de laatste week!
-
G
gelukkigwrote:Yup! Zolang ik m'nmaar mee heb tegen de stroboscopen, die waarschijnlijk in grote getale aanwezig zullen zijn. Of ik moet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal achterin of voorin (zodat de strobes als het ware over me heen gaan) staan.
Kan je ook weer drugs gebruikenwrote:Yup! Zolang ik m'nwrote:mag Project Hardcore ook gewoon zonder problemen?wrote:Zojuist te horen gekregen dat ik ondanks mijn aandoening toch nog mag brommerrijden. Toch wel naast mijn ontslag het beste nieuws voor mij van de laatste week!maar mee heb tegen de stroboscopen, die waarschijnlijk in grote getale aanwezig zullen zijn. Of ik moet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal achterin of voorin (zodat de strobes als het ware over me heen gaan) staan.
Wat is het origineel dan? Die Time die Davey noemt lijkt er niet eens op. Bovendien is het appels met peren vergelijken. Ik vind beide mooi. Hoewel ik Epilogue nog een stuk beter vind dan Zimmermission.wrote:Verkrachting van een geweldige stuk muziek.Meesterwerk is het origineel.
Zou sowieso helpen als je de titel goed zou spellenwrote:Wat is het origineel dan? Die Time die Davey noemt lijkt er niet eens op. Bovendien is het appels met peren vergelijken. Ik vind beide mooi. Hoewel ik Epilogue nog een stuk beter vind dan Zimmermission.wrote:Verkrachting van een geweldige stuk muziek.Meesterwerk is het origineel.
lol, ik las altijd Zimmermission
En nu ik Time op hoog volume afspeel hoor ik het. Nevermind
Ik blijf het appels met peren vergelijken vinden, vooral omdat de gebruikte melodie heel erg op de achtergrond is in Time en de genres een compleet verschillende insteek hebben.
Ik blijf het appels met peren vergelijken vinden, vooral omdat de gebruikte melodie heel erg op de achtergrond is in Time en de genres een compleet verschillende insteek hebben.
Ik las eerst ook altijd Zimmermission
Had het zo ook ingetypt op youtube toen ik hem vd week ff wou luisteren op school
Had het zo ook ingetypt op youtube toen ik hem vd week ff wou luisteren op school
Lukt je toch niet, trouwens best lang geleden dat ik écht terug wilde naar een feest..wrote:Eigenlijk moet ik er gewoon nooit meer aan denken.wrote:Afgelopen weekend.
Tja...luister maar eens een paar remixes van "a Clockwork Orange Theme", bijvoorbeeld het origineel, die van Deadmau5 en die van Tha Playah...of de talloze Adagio for Strings versies.wrote:lol, ik las altijd Zimmermission![]()
Oh dat heb ik bijna altijd welwrote:Lukt je toch niet, trouwens best lang geleden dat ik écht terug wilde naar een feest..wrote:Eigenlijk moet ik er gewoon nooit meer aan denken.wrote:Afgelopen weekend.
Heb ik jou gezien trouwens? Volgens mij niet he