Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 32 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Oh ikzelf ken talent als X-Pander al 4 jaar, je spreekt met een echte kenner van de underground.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 18 hours ago
Vroeger nog met hem geknikkerd op het schoolplein.
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Kende hardstyle al voor mijn geboorte maten
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Mark With A Tarrel wrote:Verder deel ik het sentiment. Tijdmachine heeft een apart plekje voor velen omdat het de eerste was, maar het doet verder niets anders dan andere vergelijkbare aanbieders. Classics zijn leuk, maar ik vind het ook wel een beetje over zijn houdbaarheid heen en ben benieuwd of er nog wel markt voor is voor meerdere classics evenementen van verschillende organisaties in een jaar.
Levensvatbaarheid voor Tijdmachine: OJKB en Raw classics a la Origins en ze verkopen in no time uit. Vooral het ontbreken van Origins is imo een gat waar men in springen kan
Hardtraxx Veteran
3816 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
ErikZ wrote:Vooral het ontbreken van Origins is imo een gat waar men in springen kan
Heb liever dat Shockerz gewoon weer een nieuwe Origins aankondigt
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Justinhafc wrote:
ErikZ wrote:Vooral het ontbreken van Origins is imo een gat waar men in springen kan
Heb liever dat Shockerz gewoon weer een nieuwe Origins aankondigt
Mwoa, als het in de Autotron is ga ik wel voor de Tijdmachine. Dat geluid van de Autotron zou het gros van de platen vernaggelen.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 18 hours ago
Langer licht
Hardtraxxer
832 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Scotty018 wrote:
klapstoel wrote:Wüst die goud haalt. Iedereen op kantoor flink aan het juichen :thumbsup:
Idd, zo mooi kan topsport zijn. Dat je als toeschouwer thuis zit te schreeuwen op de bank :clap:
Gewoon dit bericht van 4 jaar geleden kunnen herposten…. Wat een ontzettende eindbaas is Wust toch! Niet normaal dat je gewoon 20 jaar aan de wereldtop kan staan in sport. 5 olympische spelen op rij individueel goud :worship:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Politie die niet gaat optreden bij De Nacht Staat Op. Tickets voor de Paradigm zaterdag met een grote groep, godverdomd veel zin in.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Mark With A Tarrel wrote:Langer licht
Heel fijn inderdaad, niet meer in het donker naar huis van 't werk.
S
5 posts member since 2022
last seen Feb 2022
De vooruitzichten wat betreft de coronamaatregelen. Wat ben ik blij dat er eindelijk weer een beetje licht aan het einde van de tunnel te zien is.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Het feest topic weer opleeft
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
Schotkamp34 wrote:De vooruitzichten wat betreft de coronamaatregelen. Wat ben ik blij dat er eindelijk weer een beetje licht aan het einde van de tunnel te zien is.
Emre, maatje
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 6 hours ago
Rickzel wrote:
Schotkamp34 wrote:De vooruitzichten wat betreft de coronamaatregelen. Wat ben ik blij dat er eindelijk weer een beetje licht aan het einde van de tunnel te zien is.
Emre, maatje
Lijkt mee eerder een nieuw acc van Rowanyt gezien de manier van typen :whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Die is toch niet gebanned?
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Tomorrowland line-up. Eindelijk John Summit en Low Steppa zien op vrijdag weekend 2 :loving: .
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Rickzel wrote:
Emre, maatje
KEARL ik ben die schotkamp ook niet xd xd
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 10 days ago
Negatieve test binnen en morgen voor 10 dagen naar Curaçao :D
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 11 hours ago
RomanAnthony wrote:Tomorrowland line-up. Eindelijk John Summit en Low Steppa zien op vrijdag weekend 2 :loving: .
Pfff was ook mega hyped toen ik Low Steppa las :worship:
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Vandaag ontwerp presentatie gehad voor een groep in Zundert. Ondanks dat het hier waarschijnlijk als "suf" en "kut corso" afgedaan wordt...

Genietmomentje: eerste ontwerp gekozen wat gebouwd gaat worden naar een wagen van 5breed16lang en 9hoog
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 16 days ago
rakkietakkie wrote:Vandaag ontwerp presentatie gehad voor een groep in Zundert. Ondanks dat het hier waarschijnlijk als "suf" en "kut corso" afgedaan wordt...

Genietmomentje: eerste ontwerp gekozen wat gebouwd gaat worden naar een wagen van 5breed16lang en 9hoog
Welk buurtschap?
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
De Berk... Hopen dat die weet de weg naar boven weet te vinden. Gemotiveerd zijn ze wel
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
View on YouTube

Dit was echt fa-ck-ing vet haha
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
rakkietakkie wrote:Vandaag ontwerp presentatie gehad voor een groep in Zundert. Ondanks dat het hier waarschijnlijk als "suf" en "kut corso" afgedaan wordt...

Vet man, succes!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Helemaal niet suf, corso is prachtig. In de bollenstreek hebben ze dat ook, ik vind het altijd wel bijzonder en mooi om te zien.