Pedaalemre wrote:Jay fucking REEVE![]()
![]()
lekkere set.Pedaalemre wrote: fucking
Pedaalemre wrote:Jay fucking REEVE![]()
![]()
lekkere set.Pedaalemre wrote: fucking
Poh! Speel je gitaar? Ga je het leren?Pommer wrote:Gitaar gekocht. Splinternieuwe zwarte Fender, gvd mooi ding gvd
Vooralsnog alleen op de XBOXHelicaze wrote:Poh! Speel je gitaar? Ga je het leren?Pommer wrote:Gitaar gekocht. Splinternieuwe zwarte Fender, gvd mooi ding gvd
Nee had het nog over de Guitar Hero tijdBroken Balance wrote:Doe je dan Rocksmith?
Misschien ook weer eens oppakken als ik dat kan fixen.
simon10pont wrote:Ik kan hier ook wel van genieten nu ik zelf pakketjes bezorg. Maar een pakket voor de deur achterlaten is ook geen goede service.

2013 belde, ze willen hun meme terugErikZ wrote:simon10pont wrote:Ik kan hier ook wel van genieten nu ik zelf pakketjes bezorg. Maar een pakket voor de deur achterlaten is ook geen goede service.
SL8492 wrote:2013 belde, ze willen hun meme terugErikZ wrote:simon10pont wrote:Ik kan hier ook wel van genieten nu ik zelf pakketjes bezorg. Maar een pakket voor de deur achterlaten is ook geen goede service.

Flinke runner's highJeroenB93 wrote:Toch maar begonnen met hardlopen, aangezien ik al een tijdje niet meer mag voetballen. Weet nog dat ik op de sportopleiding 5 jaar geleden 5km deed in iets minder dan 25 minuten. Nu testronde gedaan en kwam tot 3.94km in 20 minuten, waar ik achteraf nog wel in het tempo had kunnen doorlopen. Niet zo achteruit gegaan als ik dacht dus haha. Wel lekker om eindelijk weer eens wat te doen zeg. Heb die inspanning echt gemist met het niet mogen voetballen.. Blij dat ik ben gaan hardlopen iig
Sorry, had dit in het drugs topic gemoeten?Grim wrote:Flinke runner's highJeroenB93 wrote:Toch maar begonnen met hardlopen, aangezien ik al een tijdje niet meer mag voetballen. Weet nog dat ik op de sportopleiding 5 jaar geleden 5km deed in iets minder dan 25 minuten. Nu testronde gedaan en kwam tot 3.94km in 20 minuten, waar ik achteraf nog wel in het tempo had kunnen doorlopen. Niet zo achteruit gegaan als ik dacht dus haha. Wel lekker om eindelijk weer eens wat te doen zeg. Heb die inspanning echt gemist met het niet mogen voetballen.. Blij dat ik ben gaan hardlopen iig
Ik heb hier echt een beetje het Robben gevoel bij. Proberen nog terug te willen komen, maar het eigenlijk niet meer aan kunnen. Het draait nu al 3 jaar achter elkaar uit op een enorme teleurstelling. Ik zou zeggen stop er mee en ga genieten van het leven.immuunm wrote:Badr Hari die weer eens verliest
Ik loop eigenlijk amper, pas sinds kort weer een beetje aangezien de sportschool dicht is. Ben een paar weekjes bezig en loop ook redelijk easy +- 12 kilometer per uur. Heb me ook al opgegeven voor een halve marathon over een paar weken.Grim wrote:Flinke runner's highJeroenB93 wrote:Toch maar begonnen met hardlopen, aangezien ik al een tijdje niet meer mag voetballen. Weet nog dat ik op de sportopleiding 5 jaar geleden 5km deed in iets minder dan 25 minuten. Nu testronde gedaan en kwam tot 3.94km in 20 minuten, waar ik achteraf nog wel in het tempo had kunnen doorlopen. Niet zo achteruit gegaan als ik dacht dus haha. Wel lekker om eindelijk weer eens wat te doen zeg. Heb die inspanning echt gemist met het niet mogen voetballen.. Blij dat ik ben gaan hardlopen iig