Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 24 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 hours ago
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Pedaalemre wrote:Jay fucking REEVE :drool: :love: :loving:
Pedaalemre wrote: fucking
lekkere set. :drool:
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
De jostiband net zien optreden bij het torentje
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 23 days ago
Gitaar gekocht. Splinternieuwe zwarte Fender, gvd mooi ding gvd :love:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
Pommer wrote:Gitaar gekocht. Splinternieuwe zwarte Fender, gvd mooi ding gvd :love:
Poh! Speel je gitaar? Ga je het leren?
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Iedereen die een dikke run op de slijterij doet gisteren... Mogen ze toch open blijven.
Bierkoning
last seen 23 days ago
Helicaze wrote:
Pommer wrote:Gitaar gekocht. Splinternieuwe zwarte Fender, gvd mooi ding gvd :love:
Poh! Speel je gitaar? Ga je het leren?
Vooralsnog alleen op de XBOX xd Maar als Corona het toelaat ga ik idd les nemen. Ik heb ook meerdere familieleden die gitaar spelen of hebben gespeeld dus eventueel kan ik daar ook wat van leren.

Wilde het al heel lang en ik dacht gister opeens na die nieuwe maatregelen; fuck it ik ga het gewoon doen. M'n lockdown tijd deze keer eens nuttig besteden.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Doe je dan Rocksmith?

Misschien ook weer eens oppakken als ik dat kan fixen.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
De youtube titels van FVD de laatste tijd:
''De hardste speech ooit. Van Haga gaat all-in tegen Lockdownkabinet''
''Kijken! Van Haga sloopt de Coronablunders van dit kabinet''

Super triest, maar hier kan je toch alleen maar om lachen :lol: :lol: :lol: Echt Ben Shapiro/Jordan Peterson taferelen.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
https://www.dumpert.nl/item/8029871_cd3 ... VRRF3KPBlc

Die luckytv blijft toch wel zeer briljant he, daar kan ik dan weer vrolijk van worden :lol: :lol: :lol:

https://www.ditjesendatjes.nl/emma-wort ... xmrTPcTuYo

Dit vond ik overigens ook prachtig. Sommige mensen kunnen haar niet uitstaan, maar ik vind haar juist een verademing. Lekker zichzelf ipv met de menigte meelopen.
Bierkoning
last seen 23 days ago
Broken Balance wrote:Doe je dan Rocksmith?

Misschien ook weer eens oppakken als ik dat kan fixen.
Nee had het nog over de Guitar Hero tijd :P
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 5 days ago
View on YouTube

Pakketjesdieven pesten deel 3. Mocht je 1 en 2 nog niet gezien hebben, die eerst kijken :P
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2026
Ik kan hier ook wel van genieten nu ik zelf pakketjes bezorg. Maar een pakket voor de deur achterlaten is ook geen goede service.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 17 days ago
simon10pont wrote:Ik kan hier ook wel van genieten nu ik zelf pakketjes bezorg. Maar een pakket voor de deur achterlaten is ook geen goede service.
Image
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2026
Toch wel :cool:
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
ErikZ wrote:
simon10pont wrote:Ik kan hier ook wel van genieten nu ik zelf pakketjes bezorg. Maar een pakket voor de deur achterlaten is ook geen goede service.
Image
2013 belde, ze willen hun meme terug
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 20 days ago
SL8492 wrote:
ErikZ wrote:
Image
2013 belde, ze willen hun meme terug
Image
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Toch maar begonnen met hardlopen, aangezien ik al een tijdje niet meer mag voetballen. Weet nog dat ik op de sportopleiding 5 jaar geleden 5km deed in iets minder dan 25 minuten. Nu testronde gedaan en kwam tot 3.94km in 20 minuten, waar ik achteraf nog wel in het tempo had kunnen doorlopen. Niet zo achteruit gegaan als ik dacht dus haha. Wel lekker om eindelijk weer eens wat te doen zeg. Heb die inspanning echt gemist met het niet mogen voetballen.. Blij dat ik ben gaan hardlopen iig :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 14 days ago
JeroenB93 wrote:Toch maar begonnen met hardlopen, aangezien ik al een tijdje niet meer mag voetballen. Weet nog dat ik op de sportopleiding 5 jaar geleden 5km deed in iets minder dan 25 minuten. Nu testronde gedaan en kwam tot 3.94km in 20 minuten, waar ik achteraf nog wel in het tempo had kunnen doorlopen. Niet zo achteruit gegaan als ik dacht dus haha. Wel lekker om eindelijk weer eens wat te doen zeg. Heb die inspanning echt gemist met het niet mogen voetballen.. Blij dat ik ben gaan hardlopen iig :thumbsup:
Flinke runner's high xd
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Grim wrote:
JeroenB93 wrote:Toch maar begonnen met hardlopen, aangezien ik al een tijdje niet meer mag voetballen. Weet nog dat ik op de sportopleiding 5 jaar geleden 5km deed in iets minder dan 25 minuten. Nu testronde gedaan en kwam tot 3.94km in 20 minuten, waar ik achteraf nog wel in het tempo had kunnen doorlopen. Niet zo achteruit gegaan als ik dacht dus haha. Wel lekker om eindelijk weer eens wat te doen zeg. Heb die inspanning echt gemist met het niet mogen voetballen.. Blij dat ik ben gaan hardlopen iig :thumbsup:
Flinke runner's high xd
Sorry, had dit in het drugs topic gemoeten? :lol:
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Badr Hari die weer eens verliest :lol:
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2026
VERhuisdag :bomb:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
immuunm wrote:Badr Hari die weer eens verliest :lol:
Ik heb hier echt een beetje het Robben gevoel bij. Proberen nog terug te willen komen, maar het eigenlijk niet meer aan kunnen. Het draait nu al 3 jaar achter elkaar uit op een enorme teleurstelling. Ik zou zeggen stop er mee en ga genieten van het leven.
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Heeft die allemaal een grote mond dat die Adegbuyi knock-out gaat slaan in de eerste ronden.
Verliest die de partij zegt die helemaal niks tegen de media xd
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 12 days ago
Grim wrote:
Flinke runner's high xd
Ik loop eigenlijk amper, pas sinds kort weer een beetje aangezien de sportschool dicht is. Ben een paar weekjes bezig en loop ook redelijk easy +- 12 kilometer per uur. Heb me ook al opgegeven voor een halve marathon over een paar weken. :lol:
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Een dagje helemaal niks behalve al 2u met een biertje doen, chille muziek aan en dutjes op de bank. Life's good