Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1148, 1149, 1150, 1151, 1152, 1153, 1154 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2020 00:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Jay fucking REEVE :drool: :love: :loving:

Pedaalemre schreef:
fucking
lekkere set. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2020 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De jostiband net zien optreden bij het torentje
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 00:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gitaar gekocht. Splinternieuwe zwarte Fender, gvd mooi ding gvd :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 01:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Gitaar gekocht. Splinternieuwe zwarte Fender, gvd mooi ding gvd :love:

Poh! Speel je gitaar? Ga je het leren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 07:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iedereen die een dikke run op de slijterij doet gisteren... Mogen ze toch open blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 13:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Pommer schreef:
Gitaar gekocht. Splinternieuwe zwarte Fender, gvd mooi ding gvd :love:

Poh! Speel je gitaar? Ga je het leren?

Vooralsnog alleen op de XBOX xd Maar als Corona het toelaat ga ik idd les nemen. Ik heb ook meerdere familieleden die gitaar spelen of hebben gespeeld dus eventueel kan ik daar ook wat van leren.

Wilde het al heel lang en ik dacht gister opeens na die nieuwe maatregelen; fuck it ik ga het gewoon doen. M'n lockdown tijd deze keer eens nuttig besteden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 18:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Doe je dan Rocksmith?

Misschien ook weer eens oppakken als ik dat kan fixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De youtube titels van FVD de laatste tijd:
''De hardste speech ooit. Van Haga gaat all-in tegen Lockdownkabinet''
''Kijken! Van Haga sloopt de Coronablunders van dit kabinet''

Super triest, maar hier kan je toch alleen maar om lachen :lol: :lol: :lol: Echt Ben Shapiro/Jordan Peterson taferelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.dumpert.nl/item/8029871_cd3 ... VRRF3KPBlc

Die luckytv blijft toch wel zeer briljant he, daar kan ik dan weer vrolijk van worden :lol: :lol: :lol:

https://www.ditjesendatjes.nl/emma-wort ... xmrTPcTuYo

Dit vond ik overigens ook prachtig. Sommige mensen kunnen haar niet uitstaan, maar ik vind haar juist een verademing. Lekker zichzelf ipv met de menigte meelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 14:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Doe je dan Rocksmith?

Misschien ook weer eens oppakken als ik dat kan fixen.

Nee had het nog over de Guitar Hero tijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2020 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Pakketjesdieven pesten deel 3. Mocht je 1 en 2 nog niet gezien hebben, die eerst kijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2020 16:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik kan hier ook wel van genieten nu ik zelf pakketjes bezorg. Maar een pakket voor de deur achterlaten is ook geen goede service.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2020 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

simon10pont schreef:
Ik kan hier ook wel van genieten nu ik zelf pakketjes bezorg. Maar een pakket voor de deur achterlaten is ook geen goede service.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2020 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch wel :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2020 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
simon10pont schreef:
Ik kan hier ook wel van genieten nu ik zelf pakketjes bezorg. Maar een pakket voor de deur achterlaten is ook geen goede service.


Afbeelding

2013 belde, ze willen hun meme terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2020 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
ErikZ schreef:
simon10pont schreef:
Ik kan hier ook wel van genieten nu ik zelf pakketjes bezorg. Maar een pakket voor de deur achterlaten is ook geen goede service.


Afbeelding

2013 belde, ze willen hun meme terug

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2020 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch maar begonnen met hardlopen, aangezien ik al een tijdje niet meer mag voetballen. Weet nog dat ik op de sportopleiding 5 jaar geleden 5km deed in iets minder dan 25 minuten. Nu testronde gedaan en kwam tot 3.94km in 20 minuten, waar ik achteraf nog wel in het tempo had kunnen doorlopen. Niet zo achteruit gegaan als ik dacht dus haha. Wel lekker om eindelijk weer eens wat te doen zeg. Heb die inspanning echt gemist met het niet mogen voetballen.. Blij dat ik ben gaan hardlopen iig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2020 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Toch maar begonnen met hardlopen, aangezien ik al een tijdje niet meer mag voetballen. Weet nog dat ik op de sportopleiding 5 jaar geleden 5km deed in iets minder dan 25 minuten. Nu testronde gedaan en kwam tot 3.94km in 20 minuten, waar ik achteraf nog wel in het tempo had kunnen doorlopen. Niet zo achteruit gegaan als ik dacht dus haha. Wel lekker om eindelijk weer eens wat te doen zeg. Heb die inspanning echt gemist met het niet mogen voetballen.. Blij dat ik ben gaan hardlopen iig :thumbsup:


Flinke runner's high xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2020 22:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
JeroenB93 schreef:
Toch maar begonnen met hardlopen, aangezien ik al een tijdje niet meer mag voetballen. Weet nog dat ik op de sportopleiding 5 jaar geleden 5km deed in iets minder dan 25 minuten. Nu testronde gedaan en kwam tot 3.94km in 20 minuten, waar ik achteraf nog wel in het tempo had kunnen doorlopen. Niet zo achteruit gegaan als ik dacht dus haha. Wel lekker om eindelijk weer eens wat te doen zeg. Heb die inspanning echt gemist met het niet mogen voetballen.. Blij dat ik ben gaan hardlopen iig :thumbsup:


Flinke runner's high xd

Sorry, had dit in het drugs topic gemoeten? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2020 05:50 
 
Hardtraxx Elite

Badr Hari die weer eens verliest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2020 09:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

VERhuisdag :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2020 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Badr Hari die weer eens verliest :lol:


Ik heb hier echt een beetje het Robben gevoel bij. Proberen nog terug te willen komen, maar het eigenlijk niet meer aan kunnen. Het draait nu al 3 jaar achter elkaar uit op een enorme teleurstelling. Ik zou zeggen stop er mee en ga genieten van het leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2020 13:50 
 
Hardtraxx Elite

Heeft die allemaal een grote mond dat die Adegbuyi knock-out gaat slaan in de eerste ronden.
Verliest die de partij zegt die helemaal niks tegen de media xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2020 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
JeroenB93 schreef:
Toch maar begonnen met hardlopen, aangezien ik al een tijdje niet meer mag voetballen. Weet nog dat ik op de sportopleiding 5 jaar geleden 5km deed in iets minder dan 25 minuten. Nu testronde gedaan en kwam tot 3.94km in 20 minuten, waar ik achteraf nog wel in het tempo had kunnen doorlopen. Niet zo achteruit gegaan als ik dacht dus haha. Wel lekker om eindelijk weer eens wat te doen zeg. Heb die inspanning echt gemist met het niet mogen voetballen.. Blij dat ik ben gaan hardlopen iig :thumbsup:


Flinke runner's high xd


Ik loop eigenlijk amper, pas sinds kort weer een beetje aangezien de sportschool dicht is. Ben een paar weekjes bezig en loop ook redelijk easy +- 12 kilometer per uur. Heb me ook al opgegeven voor een halve marathon over een paar weken. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2020 19:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een dagje helemaal niks behalve al 2u met een biertje doen, chille muziek aan en dutjes op de bank. Life's good
Vorige  1 ... 1148, 1149, 1150, 1151, 1152, 1153, 1154 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic