Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1146, 1147, 1148, 1149, 1150, 1151, 1152 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2020 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker op stemmen als je dat in de 2e kamer wil
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2020 16:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Limburg dat steeds meer op Duitsland begint te lijken:
https://www.hartvannederland.nl/nieuws/ ... r-filmpje/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2020 17:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb sympathie voor Thierry. Ik Hoop dat het hem snel beter gaat. Het leedvermaak vind ik een beetje misplaatst. Zeker omdat hij slechts het beleid uitzette van een partij die zonder regeringsdeelname moeilijk wat te verwijten valt. Maar goed. Mocht ik in maart in Nederland kunnen stemmen, zou ik het wel weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2020 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb 0 sympathie voor Thierry en geniet hier volop van. Passend bij dit topic. Zou mij niks verbazen als hij ook gewoon volop een complot gekkie is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2020 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Ik heb sympathie voor Thierry. Ik Hoop dat het hem snel beter gaat. Het leedvermaak vind ik een beetje misplaatst. Zeker omdat hij slechts het beleid uitzette van een partij die zonder regeringsdeelname moeilijk wat te verwijten valt. Maar goed. Mocht ik in maart in Nederland kunnen stemmen, zou ik het wel weten.

Als je leest in de vandaag gelekte brief wat hij vorige week tijdens een partij diner zou hebben gezegd, dan schrik ik erg!
Zelfs partijgenoot Eerdmans verklaart dat de inhoud van de brief klopt. Eerdmans, normaal gesproken op de hand van Baudet.
Baudet kwam over tijdens dat diner als een compleet gestoorde complot denker.

Citaat:
"Thierry stelde uiteindelijk dat hij 'drie miljoen doden zou accepteren als daarmee onze vrijheid gered werd'", aldus Pouw-Verweij in de brief. "Op een gegeven moment riep Thierry dat corona de wereld in gebracht was door George Soros en anderen (..) om onze vrijheid af te nemen en een nieuwe wereldheerschappij te starten."
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2020 21:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik heb 0 sympathie voor Thierry en geniet hier volop van. Passend bij dit topic. Zou mij niks verbazen als hij ook gewoon volop een complot gekkie is.


Dat sowieso wel, dat die vent delusional is was al wel vanaf dag een duidelijk. FvD begon in betere wegen maar Thiery was altijd een beetje een doorn in het oog en er waren 10x betere politici in die partij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2020 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal ik het doen?

Ja!

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2020 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Limburg dat steeds meer op Duitsland begint te lijken:
https://www.hartvannederland.nl/nieuws/ ... r-filmpje/



Hahaha, deze imitatie is best goed xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2020 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik heb 0 sympathie voor Thierry en geniet hier volop van. Passend bij dit topic. Zou mij niks verbazen als hij ook gewoon volop een complot gekkie is.

x2, ik kan behoorlijk genieten van een narcist die op z'n bek gaat. Net als Johan Derksen behoorlijk spijt van mijn stem toentertijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2020 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
makrooy schreef:
Ik heb 0 sympathie voor Thierry en geniet hier volop van. Passend bij dit topic. Zou mij niks verbazen als hij ook gewoon volop een complot gekkie is.


Dat sowieso wel, dat die vent delusional is was al wel vanaf dag een duidelijk. FvD begon in betere wegen maar Thiery was altijd een beetje een doorn in het oog en er waren 10x betere politici in die partij.

Dit. Ik vind niet zo veel mis met een flink rechtse partij, blijkbaar is daar behoefte aan in Nederland, niet dat ik er overigens op zou stemmen. Echter waren er al jaren hier en daar wat twijfels over de werkelijke standpunten van Baudet waren, dat is de afgelopen weken nu goed aan het licht gekomen. Ik ben blij dat er openlijk afstand wordt genomen door een groot deel van de partij, doet me goed om te zien dat dit soort (waan)ideeën niet worden getolereerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2020 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Broken Balance schreef:
makrooy schreef:
Ik heb 0 sympathie voor Thierry en geniet hier volop van. Passend bij dit topic. Zou mij niks verbazen als hij ook gewoon volop een complot gekkie is.


Dat sowieso wel, dat die vent delusional is was al wel vanaf dag een duidelijk. FvD begon in betere wegen maar Thiery was altijd een beetje een doorn in het oog en er waren 10x betere politici in die partij.

Dit. Ik vind niet zo veel mis met een flink rechtse partij, blijkbaar is daar behoefte aan in Nederland, niet dat ik er overigens op zou stemmen. Echter waren er al jaren hier en daar wat twijfels over de werkelijke standpunten van Baudet waren, dat is de afgelopen weken nu goed aan het licht gekomen. Ik ben blij dat er openlijk afstand wordt genomen door een groot deel van de partij, doet me goed om te zien dat dit soort (waan)ideeën niet worden getolereerd.


Vooral dit! Maar als je online de reacties kijk op het hele gebeuren, zie je dat er toch heel veel mensen de filosofie van Baudet ondersteunen. Dat baart mij echt onwijs veel zorgen eerlijk gezegd. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2020 11:20 
 
Hardtraxx Veteran

simon10pont schreef:
Ik heb sympathie voor Thierry. Ik Hoop dat het hem snel beter gaat. Het leedvermaak vind ik een beetje misplaatst. Zeker omdat hij slechts het beleid uitzette van een partij die zonder regeringsdeelname moeilijk wat te verwijten valt. Maar goed. Mocht ik in maart in Nederland kunnen stemmen, zou ik het wel weten.


Je kan je nog aanmelden voor de JFvD Simon:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2020 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=HJDm_IPqzjI


Haha mooi deze xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2020 12:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Je kan je nog aanmelden voor de JFvD Simon:

Ik zit al in genoeg obscure verenigingen, nee dank je. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2020 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
ErikZ schreef:
Je kan je nog aanmelden voor de JFvD Simon:

Ik zit al in genoeg obscure verenigingen, nee dank je. :D


Schild en Vrienden? haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2020 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Vooral dit! Maar als je online de reacties kijk op het hele gebeuren, zie je dat er toch heel veel mensen de filosofie van Baudet ondersteunen. Dat baart mij echt onwijs veel zorgen eerlijk gezegd. :oh:

Bedoel je die mensen op sociale media? Ik denk dat dit een hele vocale minderheid is. Het idee dat FvD een "redelijke conservatieve volkspartij" is zal nu wel gebarsten zijn bij de ruime meerderheid van de bevolking die het nieuws een beetje volgt. Deze mediastorm was niet te missen namelijk. Overigens will ik nog wel gezgegd hebben dat onder de mensen die afstand hebben genomen van Baudet schijnbaar nog genoeg andere opvallende zaken te vinden zijn als je het internet mag geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2020 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hekzitter schreef:
Vooral dit! Maar als je online de reacties kijk op het hele gebeuren, zie je dat er toch heel veel mensen de filosofie van Baudet ondersteunen. Dat baart mij echt onwijs veel zorgen eerlijk gezegd. :oh:

Bedoel je die mensen op sociale media? Ik denk dat dit een hele vocale minderheid is. Het idee dat FvD een "redelijke conservatieve volkspartij" is zal nu wel gebarsten zijn bij de ruime meerderheid van de bevolking die het nieuws een beetje volgt. Deze mediastorm was niet te missen namelijk. Overigens will ik nog wel gezgegd hebben dat onder de mensen die afstand hebben genomen van Baudet schijnbaar nog genoeg andere opvallende zaken te vinden zijn als je het internet mag geloven.


Ow zeker! Die Nicky Pauw Verweij houdt er ook echt extreem conservatieve homofobe ideeen op na ja... Terwijl zij zelf uit die partij stapt vanwege die statements haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2020 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ow zeker! Die Nicky Pauw Verweij houdt er ook echt extreem conservatieve homofobe ideeen op na ja... Terwijl zij zelf uit die partij stapt vanwege die statements haha.


Ratten die als eerste het schip verlaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2020 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Hekzitter schreef:
Ow zeker! Die Nicky Pauw Verweij houdt er ook echt extreem conservatieve homofobe ideeen op na ja... Terwijl zij zelf uit die partij stapt vanwege die statements haha.


Ratten die als eerste het schip verlaten.


Precies dat! Al snap ik bij Eerdmans en Vlaardingerbroek volkomen dat zij weg gaan. Vooral hoe Baudet zich richting hen heeft opgesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2020 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ze hebben hem al achter zn Resolute Desk vandaan gehaald
Trump was woest dat #DiaperDon trending was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2020 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Delt-A schreef:
Hekzitter schreef:
Ow zeker! Die Nicky Pauw Verweij houdt er ook echt extreem conservatieve homofobe ideeen op na ja... Terwijl zij zelf uit die partij stapt vanwege die statements haha.


Ratten die als eerste het schip verlaten.


Precies dat! Al snap ik bij Eerdmans en Vlaardingerbroek volkomen dat zij weg gaan. Vooral hoe Baudet zich richting hen heeft opgesteld.

Vlaardingerbroek mag wel bij mij komen nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2020 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
simon10pont schreef:
ErikZ schreef:
Je kan je nog aanmelden voor de JFvD Simon:

Ik zit al in genoeg obscure verenigingen, nee dank je. :D


Schild en Vrienden? haha


:clap: :clap: :clap: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2020 20:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee, dat is niet het geval voor alle duidelijkheid ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2020 14:06 
 
Hardtraxx Veteran



Sowieso Lofi maar dit Star Wars thema luistert lekker weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2020 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinterklaas bij VI gisteren :lol: :lol: :lol:
Vorige  1 ... 1146, 1147, 1148, 1149, 1150, 1151, 1152 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic