Hele hele hele grote kanshebber voor mijn favoriete track van 2020! Masterpiece!
Active topics in Off-Topic
Moderators
https://nl.kef.com/products/ls50-wireless-2
Dit paar speakers testen en reviewen voor werk. Wát een geluid zeg, heerlijk.
Dit paar speakers testen en reviewen voor werk. Wát een geluid zeg, heerlijk.
Coronagekkies van Facebook mieteren... En ook die "overheid is pedofielennetwerk" gekkies er af bonjouren.. Fijn gevoel.
lezen dat Trump "boos" in zijn kamer naar de TV zit te kijken als een klein kind 
Dat de 'persconferentie' van Trumps advocaten werd gehouden bij Four Seasons hoveniersbedrijf, ipv Four Seasons Hotel. Foutje van iemand bij Trumps team
Mooie plek om na 4 jaar te eindigen

Alles wat nu gaat komen omtrent de verkiezingen gaan genietmomentjes worden
En van die 4 seasons, wtf
.
En van die 4 seasons, wtf
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
hurricane wrote:Dat de 'persconferentie' van Trumps advocaten werd gehouden bij Four Seasons hoveniersbedrijf, ipv Four Seasons Hotel. Foutje van iemand bij Trumps team![]()
![]()
Hahaha kan toch niet. En dan ook nog dom daar gaan staan ook. Je kunt vast wel snel wat beters regelen lijkt me. 
Naar eigen zeggen was het dus geen fout, maar was er bewust iets in die buurt gezocht omdat dat een van de weinige buurten was dat nog redelijk Republikeins was in Philadelphia. En de Reps bij eerdere publieke optredens teveel last hadden van Democraten die dusdanig veel lawaai maakten dat de Republikeinse sprekers niet meer te verstaan waren.
inmiddels gaat de merchandise met "Four Seasons Total Landscaping" als warme broodjes over de plank
vooral het opschrift "Lawn & Order" is wel grappig
vooral het opschrift "Lawn & Order" is wel grappig
1 van je favoriete bands tegen komen in een game waarvoor ze de OST hebben gemaakt 
Dit is echt geniaalhurricane wrote:Dat de 'persconferentie' van Trumps advocaten werd gehouden bij Four Seasons hoveniersbedrijf, ipv Four Seasons Hotel. Foutje van iemand bij Trumps team![]()
![]()
Hier ben ik wel benieuwd naar, welke band, welke game, hoe ben je ze tegen gekomenNuracore wrote:1 van je favoriete bands tegen komen in een game waarvoor ze de OST hebben gemaakt
Het gaat om de band Wardruna die de OST verzorgd hebben voor AC Valhalla.makrooy wrote:Hier ben ik wel benieuwd naar, welke band, welke game, hoe ben je ze tegen gekomenNuracore wrote:1 van je favoriete bands tegen komen in een game waarvoor ze de OST hebben gemaakt
Er werd een nummer op je longboat gezongen in acapella. Ik herkende de stem.
Ook kwam ik al wat OST tegen in game wat heel erg op hun stijl leek. Toen gegoogled en inderdaad, het is Wardruna
Met mijn nieuwste release Roots momenteel op de #2 spot in de Hardcore Top 100
Echt ver boven waar ik op had durven hopen 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Die filmpjes van Warface stront bezopen bij Da Tweekaz TV 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 12 days ago