Active topics in Off-Topic
Moderators
Among Us, simpel doch geniaal spelletje
Heerlijk spel idd.Pommer wrote:Among Us, simpel doch geniaal spelletje
Zeker als je het ook met 10 vrienden speelt 
Error 404 - Friends not foundNuracore wrote:10 vrienden
Grim wrote:Error 404 - Friends not foundNuracore wrote:10 vrienden
Hahahaha prachtig
Wauw wat ongelofelijk niet-grappig. Telkens de grap nog even in het Nederlands uitleggen ook echt
Was een tijdje geleden gecast, ja.
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Martin Waus in discussie bij Op1. Ik geloof ook in zijn methode. Die andere vent was pas echt waus.
Jaja, was met me kop op TV. Ron K. moet gewoon zijn bek houdenMelanoisia wrote:Martin Waus in discussie bij Op1. Ik geloof ook in zijn methode. Die andere vent was pas echt waus.
Heb er 11 jaar over gedaan, maar ook eindelijk Veteran geworden hoor.
Oké, paar posts nog en dan voeg ik me bij je, neef.
het verbaast mij nog dat ik dat zo snel gehaald heb. ben inmiddels 6 jaar lid maar poste de 1e en laatse paar jaar nauwelijks watTHArdstyler wrote:Heb er 11 jaar over gedaan, maar ook eindelijk Veteran geworden hoor.
Gefeli Niels, kan je nu eindelijk stoppen met posten.
Ik wil bij deze graag een aparte categorie aanvragen voor meest actieve vrouwelijke lid. Bvd.
Ik wil bij deze graag een aparte categorie aanvragen voor meest actieve vrouwelijke lid. Bvd.
We zullen Biscuit sturen met een oorkondeSarabande wrote:Gefeli Niels, kan je nu eindelijk stoppen met posten.![]()
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Hoe steken die hardtraxx ranks in elkaar?jeffrey2107 wrote:het verbaast mij nog dat ik dat zo snel gehaald heb. ben inmiddels 6 jaar lid maar poste de 1e en laatse paar jaar nauwelijks watTHArdstyler wrote:Heb er 11 jaar over gedaan, maar ook eindelijk Veteran geworden hoor.
Het aantal berichten die je geplaatst hebt.Marks wrote:Hoe steken die hardtraxx ranks in elkaar?jeffrey2107 wrote:het verbaast mij nog dat ik dat zo snel gehaald heb. ben inmiddels 6 jaar lid maar poste de 1e en laatse paar jaar nauwelijks watTHArdstyler wrote:Heb er 11 jaar over gedaan, maar ook eindelijk Veteran geworden hoor.
Waiting 4 u!Remi wrote:Oké, paar posts nog en dan voeg ik me bij je, neef.
Denk dat ik me enkel nog ga focussen op de WA groep vanaf heden!Sarabande wrote:Gefeli Niels, kan je nu eindelijk stoppen met posten.![]()
Da snap ikHet aantal berichten die je geplaatst hebt.
Welke rangen zijn er op Hardtraxx?
Hardtraxx Newbie (0-50)
Hardtraxxer (50-1000)
Hardtraxx Addict (1000-2000)
Hardtraxx Elite (2000-3000)
Hardtraxx Veteran (3000+)
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
SSR t shirt gewonnen