wat triestPedaalemre wrote:Dat Heady m'n insta account (wildsmilez) in z'n stories heeft gedeeld
Active topics in Off-Topic
Moderators
Of het is gewoon een grapjeDelt-A wrote:Beetje hetzelfde idee als de uitspraak: "Jij hebt geen honger jij hebt trek, de kindertjes in Afrika, die hebben honger."
Ja, een grapje met een boodschap.makrooy wrote:Of het is gewoon een grapjeDelt-A wrote:Beetje hetzelfde idee als de uitspraak: "Jij hebt geen honger jij hebt trek, de kindertjes in Afrika, die hebben honger."
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
wAt tRiEsTJordi wrote:wat triestPedaalemre wrote:Dat Heady m'n insta account (wildsmilez) in z'n stories heeft gedeeld
Klinken allebei heel tof weer op het eerste gehoormakrooy wrote:Pendulum met nieuwe muziek![]()
Oprecht wel beetje hoorPedaalemre wrote:wAt tRiEsTJordi wrote:wat triestPedaalemre wrote:Dat Heady m'n insta account (wildsmilez) in z'n stories heeft gedeeld![]()
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Is ook gewoon een meme acc, volgers zijn verdubbeld door die story, vond 't gewoon grappig. Verder niks. Beetje zuur weer dit of niet? 
Die kop van Headhunterz wanneer ie ziet dat Technoboy - Rage wordt ingemixt
Vanaf 49:25
View on YouTube
View on YouTube
-
B
Deze hele set is een genietmomentje 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Als een kind in de snoepwinkelzeke wrote:Die kop van Headhunterz wanneer ie ziet dat Technoboy - Rage wordt ingemixt![]()
![]()
View on YouTube
wat was ik achteraf blij dat ik dat jaar voor t eerst Weekend tickets had gehaald.zeke wrote:Die kop van Headhunterz wanneer ie ziet dat Technoboy - Rage wordt ingemixt![]()
![]()
Had deze set voor geen goud willen missen
Ah wow dat was even een lang kippenvel momentje achter m'n laptop.zeke wrote:Die kop van Headhunterz wanneer ie ziet dat Technoboy - Rage wordt ingemixt![]()
![]()
View on YouTube
Hahahaha deze is goud ja. 2:32 is ook lachen
Helemaal naar de ratten toen maar zodra ik de eerste klanken van Dragonborn hoorde keek ik eens naast me naar Ramon en had ik zieke lagen kippenvel. Legendarische momenten toen.zeke wrote:Die kop van Headhunterz wanneer ie ziet dat Technoboy - Rage wordt ingemixt![]()
![]()
View on YouTube
Was mooi ja, kreeg net even kippevel van heady zijn gezicht en de klanken van Rage haha mooi
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Mooi om te lezen dat jullie hier zo enthousiast over zijn haha. Geeft me ook een positief gevoel. Kan er ook wel van genieten van het filmpje.
Everyday Nura is Kung-fu fighting
Weer terug Modje zijn op Partyflock..
Al is de website best dood..
Al is de website best dood..
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 5 days ago
Netjes, ik heb volgende week eerste jhu jitsu les
Dat dit soort setjes vroeger nog konden op Qlimax
Tegenwoordig zouden ze een opener op dit bpm sowieso niet meer aandurven.
View on YouTube
View on YouTube
Poh, deze toevallig gister ook nog opgehadPannenkoek wrote:Dat dit soort setjes vroeger nog konden op QlimaxTegenwoordig zouden ze een opener op dit bpm sowieso niet meer aandurven.
VIDEO