Chroman wrote:Na een half jaar ontdekt dat er op mijn FM-transmitter ook een volumeknop zit. Hij stond blijkbaar altijd heel zacht, waardoor ik de autoradio super hard moest zetten en er veel ruis kwam. Nu lekker zuiver geluid.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Eindelijk versoepelingen. Toch ben ik stiekem wel heel benieuwd wat dit gaat doen met de verspreiding van het virus.
Zat geen handleiding bij, dat ding zat al in de auto toen ik hem overkocht.Nuracore wrote:Chroman wrote:Na een half jaar ontdekt dat er op mijn FM-transmitter ook een volumeknop zit. Hij stond blijkbaar altijd heel zacht, waardoor ik de autoradio super hard moest zetten en er veel ruis kwam. Nu lekker zuiver geluid.handleidingen lezen zit er voor ons mannen echt niet bij
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 15 days ago
Haha ik ga morgen ook maar eens goed kijken of dit bij ook niet het geval is.Chroman wrote:Na een half jaar ontdekt dat er op mijn FM-transmitter ook een volumeknop zit. Hij stond blijkbaar altijd heel zacht, waardoor ik de autoradio super hard moest zetten en er veel ruis kwam. Nu lekker zuiver geluid.
Je hebt nu dus zuiver geluid? Welke transmitter heb je? Nu al verschillende gehad maar altijd wel wat ruis gehadChroman wrote:Zat geen handleiding bij, dat ding zat al in de auto toen ik hem overkocht.Nuracore wrote:Chroman wrote:Na een half jaar ontdekt dat er op mijn FM-transmitter ook een volumeknop zit. Hij stond blijkbaar altijd heel zacht, waardoor ik de autoradio super hard moest zetten en er veel ruis kwam. Nu lekker zuiver geluid.handleidingen lezen zit er voor ons mannen echt niet bij
FM-transmitters is sowieso troep. Of hebben jullie geen aux aansluiting in je auto?
Ah klopt, ik dacht al jaren dat 2014 mijn eerste Hard Bass was met B-Frontliner. Was dus 2015. Nog steeds niet verkeerd.Joey wrote:Maar idd, leuke plaatjengs.RvD wrote:Ipod Touch uit 2012 gevonden in een oude doos. Sinds 2014 niet meer aangeraakt aan de nummers te zien maar wat een pareltjes zitten erbij![]()
B-Frontliner - World Outside 2015 voor het eerst gedraaid
Noisecult - Freight Train
Rebourne & Nelio - Reality
The Vision - Bring Me Up 2015
Minus Militia - Crackin' Your Ribs
Ipod van 2009 is nog 10x beter. voor 70% nummer die ik nu beoordeel als gouden classic. Paar keer Guus Meeuwis maar ach, blijf een Brabander. Tante Lien van De Jeugd was ook wel weer genieten.
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 16 days ago
Mijn aux poort is helemaal naar de klote en mijn radio heeft zelf geen bluetooth, daarom vind ik het een mooie oplossing zo'n transmitter.ULTIMO wrote:FM-transmitters is sowieso troep. Of hebben jullie geen aux aansluiting in je auto?
Ik heb eentje van Ali voor paar euro, zegt heel leuk in het Chinees iets van bluetooth connected
Alleen heb ik de radio dus ook heel hard staan, op parkeerplaats bij supermarkt kijkt iedereen altijd omdat ik dan vergeet de radio zachter te zetten als ik weer instap, de telefoon connect en die moeke Chinese wartaal pompt
Morgen indd ook maar kijken naar een volume knop haha
Ik weet het dus niet zeker, maar hij lijkt op deze, de Bluetooth-naam is in ieder geval T11. Ik wil niet zeggen dat ik nu helemaal geen ruis meer heb, maar als je een half jaar lang meer ruis hebt gehad, is je referentiekader wat groter.Martin Waus wrote:
Je hebt nu dus zuiver geluid? Welke transmitter heb je? Nu al verschillende gehad maar altijd wel wat ruis gehad
Ik heb ook liever gewoon USB aansluiting of Bluetooth radio, maar die zit helaas niet in mijn auto. En ik heb wel een mooi multimediasysteem met navigatie ingebouwd, dus die ga ik niet vervangen.
Maar als je Aux hebt (wat vrijwel elke auto heeft van 10-15 jaar oud, zeker als je achteraf een MM systeem ingebouwd hebt) kun je een bluetooth naar aux module kopen. Die werken echt top met zuiver geluid en kosten ook maar een tientje. 
Heb ik niet. En ik bedoelde een standaard ingebouwd MM systeem, niet zelf ingebouwd.ULTIMO wrote:Maar als je Aux hebt (wat vrijwel elke auto heeft van 10-15 jaar oud, zeker als je achteraf een MM systeem ingebouwd hebt) kun je een bluetooth naar aux module kopen. Die werken echt top met zuiver geluid en kosten ook maar een tientje.
Ah.. naja. laat ook maarChroman wrote: ik heb wel een mooi multimediasysteem met navigatie ingebouwd,
Apple CarPlay ookGrim wrote:Bluetooth is de leven jongens
Na het overlijden van mijn opa het huis leeg gehaald en verkocht. Kwamen er achter dat hij nog wat achterhield.

Incl pioneer versterker..
gaat goed gebruikt worden 

Incl pioneer versterker..
Headhunterz set die nu gaande is 
Verrassend goed ja. Effe Digiwave en Her Voice (Super Bass Mix) erop gooienJeftaElachouri wrote:Headhunterz set die nu gaande is
Alleen vrij jammer van de epilepsie veroorzakende licht installatie erachter...
Edit: speakerfreak... Doet ie lekker hoor
Edit: speakerfreak... Doet ie lekker hoor
Her Voice draait hij nog best vaak, zo vaak dat het niet zo speciaal is. De rest daar in tegenSL8492 wrote:Verrassend goed ja. Effe Digiwave en Her Voice (Super Bass Mix) erop gooienJeftaElachouri wrote:Headhunterz set die nu gaande is
Sound Rush met hun bloempot kapsel op AOC live 
Ik ga stukzeke wrote:Sound Rush met hun bloempot kapsel op AOC live
Wandeling op de vroege morgen, net alsof je alleen bent op de wereld.
heb weer in een deuk gelegen om de 89 jarige rel-bejaarde
vind Dennis sws wel een held met zn filmpjes
View on YouTube
ter info: dit begon maanden geleden met burenruzie bij SBS6 Frank Visser
vind Dennis sws wel een held met zn filmpjes
View on YouTube
ter info: dit begon maanden geleden met burenruzie bij SBS6 Frank Visser