Hij gaf zichzelf ook een 10/10 voor z'n aanpak.
Active topics in Off-Topic
Moderators
VrijMiBo met vrienden gaat niet meer, dan maar een VrijMiBo via Microsoft Teams inclusief een DJ set 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Grim wrote:Het weer
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Vandaag 16 rollen WC papier gescoord 
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Hoe lang doe je daar mee denk je? Of bedoel je dat je 16 keer een rol in een doeltje hebt geschoten, uit verveling tijdens je isolatie?Martin Waus wrote:Vandaag 16 rollen WC papier gescoord
Pedaalemre wrote:Grim wrote:Het weer
Haha gekocht. Ik zal het je laten weten als ik erdoor heen benMelanoisia wrote:Hoe lang doe je daar mee denk je? Of bedoel je dat je 16 keer een rol in een doeltje hebt geschoten, uit verveling tijdens je isolatie?Martin Waus wrote:Vandaag 16 rollen WC papier gescoord
Wel eerst je handen wassen dan.Martin Waus wrote:Haha gekocht. Ik zal het je laten weten als ik erdoor heen benMelanoisia wrote:Hoe lang doe je daar mee denk je? Of bedoel je dat je 16 keer een rol in een doeltje hebt geschoten, uit verveling tijdens je isolatie?Martin Waus wrote:Vandaag 16 rollen WC papier gescoord

Op het werk opgehangen. Klein genietmomentje in deze barre tijden.
Niet dat veel mensen het nu zien, want ze werken thuis, maar dat zijn details.
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2021
Er is genoeg wc-papier, zegt Rutte: 'we kunnen tien jaar poepen'
Hoe weet Rutte nou hoeveel wc-papier iemand gebruikt tijdens het afvegen van zijn/haar reet?Melanoisia wrote:Er is genoeg wc-papier, zegt Rutte: 'we kunnen tien jaar poepen'
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2021
Hij had aan zijn moeder gevraagd hoeveel zij gebruikt voor het afvegen van zijn reet.Rowanyt1309 wrote: Hoe weet Rutte nou hoeveel wc-papier iemand gebruikt tijdens het afvegen van zijn/haar reet?
En op basis daarvan weet hij dat wij voor 10 jaar genoeg aan wc-papier hebben?Melanoisia wrote:Hij had aan zijn moeder gevraagd hoeveel zij gebruikt voor het afvegen van zijn reet.Rowanyt1309 wrote: Hoe weet Rutte nou hoeveel wc-papier iemand gebruikt tijdens het afvegen van zijn/haar reet?
Alleen als je beide kanten van het papiertje gebruikt.Melanoisia wrote:Er is genoeg wc-papier, zegt Rutte: 'we kunnen tien jaar poepen'
In Vlaanderen nog wel langer dan 10 jaar.
Een producent / importeur / distributeur zal toch wel weten wat ze op jaarbasis verkopen? En ze weten hoogstwaarschijnlijk ook wel wat de voorraad is? Als de voorraad 10x de jaarlijkse verkoop is dan ben je er, he. Rutte zal vást even gepeild hebben hoe de vlag er voor staat om het publiek informatie te geven zodat het bekend is dat men niet hoeft te gaan hamsteren.Rowanyt1309 wrote:Hoe weet Rutte nou hoeveel wc-papier iemand gebruikt tijdens het afvegen van zijn/haar reet?Melanoisia wrote:Er is genoeg wc-papier, zegt Rutte: 'we kunnen tien jaar poepen'
Zo moeilijk is dat toch niet...
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2021
Sorry, was een flauw geintje over dat Rutte zijn reet laat afvegen door zijn moeder. Ik weet dat humor niet mijn sterkste kant is.Rowanyt1309 wrote:En op basis daarvan weet hij dat wij voor 10 jaar genoeg aan wc-papier hebben?Melanoisia wrote:Hij had aan zijn moeder gevraagd hoeveel zij gebruikt voor het afvegen van zijn reet.Rowanyt1309 wrote: Hoe weet Rutte nou hoeveel wc-papier iemand gebruikt tijdens het afvegen van zijn/haar reet?
EIndelijk tijd gemaakt om deze setjes te mixen voor de laatste onderdeel van The Hardstyle District,
Hardstyle Mafia & Freakshow Vs Mind Dimension & Main Concern
+
Delete & Vazard Live
Wat een knallers
Hardstyle Mafia & Freakshow Vs Mind Dimension & Main Concern
+
Delete & Vazard Live
Wat een knallers
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025