Het qlimax topic 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Voor het eerst met je favoriete muziek in de auto rijden. Toch een stuk fijner dan met die meuk die ze tegenwoordig op de radio draaien.
Daar had ik ook altijd zo'n hekel aan. In de auto zitten met radio muziek.wrote:Voor het eerst met je favoriete muziek in de auto rijden. Toch een stuk fijner dan met die meuk die ze tegenwoordig op de radio draaien.
Heb 9 vd 10 keer m'n spotify op bluetooth aan, maar anders eens met bovenstaande zenders. Veronica is ook nog wel ok, staat na maanden lang pushen eindelijk aan op het werk
Goeie timing ook wel met de top 1000 aller tijden nu.
wrote:
Stond afgelopen 2 dagen op een zakelijke beurs, zag ik iemand lopen in Spoontech jasje. Klein wtf momentje maar wel meer genietmomentje eigenlijk. 
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Heb je diegene er op aangesproken?wrote:Stond afgelopen 2 dagen op een zakelijke beurs, zag ik iemand lopen in Spoontech jasje. Klein wtf momentje maar wel meer genietmomentje eigenlijk.
Nee, zag het ook pas toen deze persoon al paar meter voorbij onze stand gelopen was en ik de achterkant van het jasje zag. Mooie is dat Spoontech ook nog klinkt als een mogelijk bedrijf wat daar rond zou lopen. 
Spoon technology Inc.
Last edited by ULTIMO on 16 Nov 2019 14:54, edited 1 time in total.
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
kaartjes voor de zwarte cross weer binnen 
Hier ook weer weekendkaarten in de pocketwrote:kaartjes voor de zwarte cross weer binnen
Mooie momentjes!!wrote:Stond afgelopen 2 dagen op een zakelijke beurs, zag ik iemand lopen in Spoontech jasje. Klein wtf momentje maar wel meer genietmomentje eigenlijk.
Vrijgezellenfeesten die keer op keer helemaal uit de hand lopen.
Boys will be boys.wrote:Vrijgezellenfeesten die keer op keer helemaal uit de hand lopen.
Haha heb er zelf welgeteld 1 gehad die echt FINAAL uit de klauwen gelopen is. Mooiste dag van het jaar tot nu toewrote:Vrijgezellenfeesten die keer op keer helemaal uit de hand lopen.
Campingkaarten ook weer binnenwrote:Hier ook weer weekendkaarten in de pocketwrote:kaartjes voor de zwarte cross weer binnen
Benieuwd welke hard dance artiesten ze geboekt hebben, blijft toch heerlijk voor de afwisseling!
3 jaar na dato nog steeds half moeten janken als je Halfway There weer terug hoort/ziet in deze set. Gvd mooiste 3 minuten uit m'n leven.
View on YouTube
Ps: halve krat bier achter je kiezen zal hier ook wel aan bijdragen
View on YouTube
Q-dance overall in 2016 is wel een genietmomentje
Hahaha Halfway There opeens horen is altijd kippenvelletje!wrote:3 jaar na dato nog steeds half moeten janken als je Halfway There weer terug hoort/ziet in deze set. Gvd mooiste 3 minuten uit m'n leven.
View on YouTube