Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1075, 1076, 1077, 1078, 1079, 1080, 1081 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

Jaja het leuke is er wel af nou, kunnen we kappen met gpf posten ty
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 21:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ajoh is toch grappig. Beetje onzin mag wel. Ben geen fan van ze maar ik ga op Defqon zeker wel even kijken, denk dat ik kapot ga van het lachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 10:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Smaken verschillen (blijkt maar weer), maar GPF slaat voor mij echt volledig de plank mis. Zou grappig moeten zijn, maar is het absoluut niet. Kan me er gewoon oprecht om irriteren hoe kut ik het wel niet vind met alles er omheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 11:03 
 
Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:


Dit is zo goud :lol:

:love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 11:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Smaken verschillen (blijkt maar weer), maar GPF slaat voor mij echt volledig de plank mis. Zou grappig moeten zijn, maar is het absoluut niet. Kan me er gewoon oprecht om irriteren hoe kut ik het wel niet vind met alles er omheen.


Dat is het punt, eerst moest het een grapje zijn. Nu bleek het grapje toch populairder te zijn dan gedacht en natuurlijk wordt het nu graag uitgemolken en dan is het opeens wel serieus.

Zit werkelijk nul talent in dit hele gebeuren, de grap zit hem niet in de muziek die grappig zou moeten zijn maar gewoon in hoe oprecht slecht en talentloos de act zelf is (niet och wat slecht en fout als Zanger Rinus oid). Van de mensen die oprecht denken dat dit goede muziek is tot aan de andere artiesten die dit draaien en promoten.

Er wordt niet om gelachen, het is gewoon uitlachen door elk persoon dat ook maar een klein beetje om muziek geeft. Zag je eerst met de simpele uptempo/frenchcore al en nu dit. Heerlijke verpaupering en versimpeling van de hardcore scene is dit.

Kan veel met mensen inleven en hoe muziek smaakgerelateerd is en ieder zijn eigen ding. Maar bij dit soort onzin (en eigenlijk heel veel extratone en speedcore) vind ik er geen enkel element aan hangen wat je muziek mag noemen. Zeker omdat een groot deel ook gewoon gejat is of populaire titels zijn die met minieme moeite zijn geremixed.

Kick > 300+ BPM > Distortion of direct een "Uptempo preset" gebruiken zoals nu ook gebeurt > Populaire sample > Klaar. Ik ben een producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 11:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb de grap hiervan dan blijkbaar gemist.
Waarom krijgt dit in godsnaam een plaats op Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 13:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
RomanAnthony schreef:
Smaken verschillen (blijkt maar weer), maar GPF slaat voor mij echt volledig de plank mis. Zou grappig moeten zijn, maar is het absoluut niet. Kan me er gewoon oprecht om irriteren hoe kut ik het wel niet vind met alles er omheen.


Dat is het punt, eerst moest het een grapje zijn. Nu bleek het grapje toch populairder te zijn dan gedacht en natuurlijk wordt het nu graag uitgemolken en dan is het opeens wel serieus.

Zit werkelijk nul talent in dit hele gebeuren, de grap zit hem niet in de muziek die grappig zou moeten zijn maar gewoon in hoe oprecht slecht en talentloos de act zelf is (niet och wat slecht en fout als Zanger Rinus oid). Van de mensen die oprecht denken dat dit goede muziek is tot aan de andere artiesten die dit draaien en promoten.

Er wordt niet om gelachen, het is gewoon uitlachen door elk persoon dat ook maar een klein beetje om muziek geeft. Zag je eerst met de simpele uptempo/frenchcore al en nu dit. Heerlijke verpaupering en versimpeling van de hardcore scene is dit.

Kan veel met mensen inleven en hoe muziek smaakgerelateerd is en ieder zijn eigen ding. Maar bij dit soort onzin (en eigenlijk heel veel extratone en speedcore) vind ik er geen enkel element aan hangen wat je muziek mag noemen. Zeker omdat een groot deel ook gewoon gejat is of populaire titels zijn die met minieme moeite zijn geremixed.

Kick > 300+ BPM > Distortion of direct een "Uptempo preset" gebruiken zoals nu ook gebeurt > Populaire sample > Klaar. Ik ben een producer.


Ja precies. Dus samengevat is het mega giga ultra kut. En dan komen er ook nog eens filmpjes voorbij op Facebook waar die zaal aaaahhww gaat roepen bij een kassa piepje die er in komt op zo'n feest. Fucking niet normaal. Kut. Fuck. Cunt. GPF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Broken Balance schreef:
RomanAnthony schreef:
Smaken verschillen (blijkt maar weer), maar GPF slaat voor mij echt volledig de plank mis. Zou grappig moeten zijn, maar is het absoluut niet. Kan me er gewoon oprecht om irriteren hoe kut ik het wel niet vind met alles er omheen.


Dat is het punt, eerst moest het een grapje zijn. Nu bleek het grapje toch populairder te zijn dan gedacht en natuurlijk wordt het nu graag uitgemolken en dan is het opeens wel serieus.

Zit werkelijk nul talent in dit hele gebeuren, de grap zit hem niet in de muziek die grappig zou moeten zijn maar gewoon in hoe oprecht slecht en talentloos de act zelf is (niet och wat slecht en fout als Zanger Rinus oid). Van de mensen die oprecht denken dat dit goede muziek is tot aan de andere artiesten die dit draaien en promoten.

Er wordt niet om gelachen, het is gewoon uitlachen door elk persoon dat ook maar een klein beetje om muziek geeft. Zag je eerst met de simpele uptempo/frenchcore al en nu dit. Heerlijke verpaupering en versimpeling van de hardcore scene is dit.

Kan veel met mensen inleven en hoe muziek smaakgerelateerd is en ieder zijn eigen ding. Maar bij dit soort onzin (en eigenlijk heel veel extratone en speedcore) vind ik er geen enkel element aan hangen wat je muziek mag noemen. Zeker omdat een groot deel ook gewoon gejat is of populaire titels zijn die met minieme moeite zijn geremixed.

Kick > 300+ BPM > Distortion of direct een "Uptempo preset" gebruiken zoals nu ook gebeurt > Populaire sample > Klaar. Ik ben een producer.


Ja precies. Dus samengevat is het mega giga ultra kut. En dan komen er ook nog eens filmpjes voorbij op Facebook waar die zaal aaaahhww gaat roepen bij een kassa piepje die er in komt op zo'n feest. Fucking niet normaal. Kut. Fuck. Cunt. GPF.


Dit is het Genietmomentjes toppic, niet het Irritatiemomentjes toppic :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, maar iemand die blijkbaar GPF leuk vind post GPF in het genietmomentjes topic, dan gaat de rest er niet op reageren in irritatiemomentjes he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Ajoh is toch grappig. Beetje onzin mag wel. Ben geen fan van ze maar ik ga op Defqon zeker wel even kijken, denk dat ik kapot ga van het lachen :lol:

Dit is exact waar het fout gaat. Niemand is zogezegd fan, maar toch support bieden. Ik kan me niet inbeelden dat je tig andere (wellicht) betere acts laat schieten op Defqon om naar wat opgeblazen poppen en piemels te gaan zien, want jeetje dat is echt grappeug. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 21:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Even opgeruimd, de discussie graag wel een beetje fatsoenlijk houden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 22:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Royvn_ schreef:
Ajoh is toch grappig. Beetje onzin mag wel. Ben geen fan van ze maar ik ga op Defqon zeker wel even kijken, denk dat ik kapot ga van het lachen :lol:

Dit is exact waar het fout gaat. Niemand is zogezegd fan, maar toch support bieden. Ik kan me niet inbeelden dat je tig andere (wellicht) betere acts laat schieten op Defqon om naar wat opgeblazen poppen en piemels te gaan zien, want jeetje dat is echt grappeug. :/


Begrijp me niet verkeerd, maar ik ga ook naar een festival om lol te maken en te lachen. 2 jaar geleden was ik op Defqon bij de yellow en in dat uurtje dat we daar stonden ben ik zo kapot gegaan van het lachen en ik hou niet eens van die herrie. Is gewoon lachwekkend hoe snel doe muziek gaat en hoe serieus mensen daarop "los gaan" om het maar even zo te noemen. Al die handjes in de lucht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 23:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eens met bovenstaande haha, op decibel ook een klein uurtje in het terrorbos doorgebracht, lach er nog steeds om :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 03:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Royvn_ schreef:
Ajoh is toch grappig. Beetje onzin mag wel. Ben geen fan van ze maar ik ga op Defqon zeker wel even kijken, denk dat ik kapot ga van het lachen :lol:

Dit is exact waar het fout gaat. Niemand is zogezegd fan, maar toch support bieden. Ik kan me niet inbeelden dat je tig andere (wellicht) betere acts laat schieten op Defqon om naar wat opgeblazen poppen en piemels te gaan zien, want jeetje dat is echt grappeug. :/


Als je muziek serieus zou nemen zou je überhaupt niet naar defqon gaan, boeie als iemand naar wat piemels wil kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Als je muziek serieus zou nemen zou je überhaupt niet naar defqon gaan.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 13:47 
 
Hardtraxx Addict

Helicaze schreef:
Niemand is zogezegd fan


Mijn " :love: :love: " was niet sarcastisch. Maar ik vind het niet gek dat niemand op HT wil zeggen dat ze GPF vet vinden hier, want dan

Broken Balance schreef:
het is gewoon uitlachen door elk persoon dat ook maar een klein beetje om muziek geeft.


geef je zogenaamd niet om muziek, of "heb je er geen verstand van".
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 16:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

:lol: :lol:

Ja jongens, kom eindelijk uit de kast, jullie vinden GPF wel leuk maar jullie durven het niet te zeggen omdat ik er een mening over heb.

Of het is gewoon oprecht slecht geproduceerde meuk dat geen muziek genoemd mag worden. Als je het dan nog voor de gein leuk vindt, dan prima. Maar dat dit makkelijk scoren is door bovengenoemde redenen is duidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 16:20 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
:lol: :lol:

Ja jongens, kom eindelijk uit de kast, jullie vinden GPF wel leuk maar jullie durven het niet te zeggen omdat ik er een mening over heb.

Of het is gewoon oprecht slecht geproduceerde meuk dat geen muziek genoemd mag worden. Als je het dan nog voor de gein leuk vindt, dan prima. Maar dat dit makkelijk scoren is door bovengenoemde redenen is duidelijk.


Dankje dat je m'n punt bewijst.

Dat je iets kut vind oke, maar dat maakt het niet automatisch "slecht geproduceerd", en al helemaal niet "geen muziek" (compleet achterlijk statement) maar die discussie hebben we al heel vaak gehad, ik krijg meteen flashbacks naar de discussie over die Caine track toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

@Maximumraver Wat trekt jij dan aan bij GPF als we het ''grappige'' element weghalen?

Welke kwaliteit in hun platen hoor jij wel die BB en ik duidelijk niet horen? Wat is dan een duidelijk muzikaal aspect wat het wel muziek maakt in jouw ogen?

In zo'n slachtofferrol kruipen als nu heeft geen zin op een forum dus hoor het graag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 17:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat Erikz zegt, slachtofferrolletje kan iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 17:15 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
In zo'n slachtofferrol kruipen


Ik ben wat aan het doen? :lol: Ik zeg dat mensen hier niet snel zullen zeggen dat ze GPF vet vinden met hoe er hier over GPF gepraat word:

Broken Balance schreef:
Of het is gewoon oprecht slecht geproduceerde meuk dat geen muziek genoemd mag worden. Als je het dan nog voor de gein leuk vindt, dan prima.


Dit soort dingen bedoel ik, je mag GPF dus niet vet vinden tenzij het ironisch is. Want het is objectief kut.

@ErikZ: Op deze manier is het toch logisch dat niemand gaat zeggen van ja ik vind GPF kei vet, sterker nog, ik was al aan het twijfelen of ik zou posten, niet omdat ik me schaam dat ik GPF vet vind, verre van zelfs, maar puur omdat ik geen zin had in deze discussie.

ErikZ schreef:
Welke kwaliteit in hun platen hoor jij wel die BB en ik duidelijk niet horen? Wat is dan een duidelijk muzikaal aspect wat het wel muziek maakt in jouw ogen?


Maar als je een discussie wil starten over of iets muzikaal is, definieer muziek dan maar eens, veel succes :thumbup:

Wat hoor ik in hun platen, is dat ze strak geproduceerd zijn, dat het allemaal bijzonder smerig klinkt is juist de bedoeling. Daarbij, de bewijslast ligt bij jullie als je zegt dat het slecht geproduceerd is, leg mij maar eens uit waarom. Wat is hier "slecht" aan qua productie, en hoe zou je de track(s) dan "goed" maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 17:26 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Als je muziek serieus zou nemen zou je überhaupt niet naar defqon gaan


Not sure if troll. Hardstyle gewoon een volwassen muziekgenre, kom op zeg. De tijden dat je zogenaamd een gekkie was als je naar hardstyle/hardcore luisterde zijn voorbij.

Verder wat BB zegt. GPF voor de gein leuk vinden doet ook niemand moeilijk over. Carnaval is hetzelfde principe. Maar het oprecht goed (geproduceerde) muziek vinden, begrijp ik echt niet. Zijn echt geen technische hoogstandjes hoor.. volgens mij lachen Caine en wie er dan ook bij hoort zich kapot als ze dit produceren en weten ze dat mensen het leuk vinden door de meme eromheen. En dan heb je dus echt mensen die het écht goede muziek vinden, wat :lol:

Citaat:
Wat hoor ik in hun platen, is dat ze strak geproduceerd zijn, dat het allemaal bijzonder smerig klinkt is juist de bedoeling. Daarbij, de bewijslast ligt bij jullie als je zegt dat het slecht geproduceerd is, leg mij maar eens uit waarom. Wat is hier "slecht" aan qua productie, en hoe zou je de track(s) dan "goed" maken.


Overkill aan hoge frequenties. Kicks die veel te luid zijn t.o.v de rest. BPM wat niet natuurlijk klinkt. Slecht afgemixt. HOE kunnen mensen hier Malice, Rebelion & co hun tracks uitkotsen vanwege deze zelfde redenen (doel niet op jou persoonlijk) maar GPF goed vinden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 17:47 
 
Hardtraxx Addict

Pedaalemre schreef:
Carnaval is hetzelfde principe.

Dus iedereen die carnaval viert doet dit ironisch? Niemand vind dat echt vet? ;) Of iedereen die carnavals muziek luistert? Ik vind echte carnavals muziek ook enorm enorm kut, maar dat wil niet zeggen dat het geen muziek is, of zelfs slecht, het is gewoon totaal niet mijn smaak.

Pedaalemre schreef:
Overkill aan hoge frequenties.

Is de bedoeling, dat geeft het "dit kan/mag toch niet" effect.

Pedaalemre schreef:
Kicks die veel te luid zijn t.o.v de rest.

Is ook de bedoeling, je gaat toch ook niet bij tracks als Stash zeggen "de kick is te luid", daar draait het juist om, het rauwe "in your face" idee.

Pedaalemre schreef:
BPM wat niet natuurlijk klinkt.

Natuurlijk tegenover wat? Hardstyle? Hardcore? Terror? Speedcore?

Pedaalemre schreef:
Slecht afgemixt.


Niet mee eens, het is enorm grof en vies afgemixt, als de tracks bijzonder clean zouden zijn, dan slaat het juist de plank mis, ik vind de afmix, voor wat het doel van zo'n track is, juist erg strak.

Het klinkt alsof je graag zou willen dat het meer "gewone" Hardcore/Terror/etc is, maar het punt is dat dat juist niet de bedoeling is van GPF (dan krijg je iets als D-Fence), ik vind het juist vet dat ze buiten alle hokjes gaan, en doen wat "niet hoort".

Om nog even terug te komen op dingen zoals "Overkill aan hoge frequenties.", denk je echt dat dit per ongeluk is, en niet gefixt is omdat Caine/GPF niet de productie skills heeft om die aan te passen? Die indruk krijg ik namelijk wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Natuurlijk tegenover wat? Hardstyle? Hardcore? Terror? Speedcore?


Dat het klinkt alsof die platen een ander BPM geweest zouden moeten zijn. Zal wel een gevoelskwestie zijn. Een plaat geproduceerd op 160 bpm klinkt beter dan als diezelfde plaat 150bpm was en je 'm naar 160 bpm zou pitchen. En precies zo klinkt het BPM in GPF platen klinken voor mij, alsof het allemaal 'oorspronkelijk een ander BPM is, maar omhooggepitcht is'. 'Opgefokt' zou je het kunnen noemen. Onnatuurlijk voor mijn oren.

Citaat:
Niet mee eens, het is enorm grof en vies afgemixt, als de tracks bijzonder clean zouden zijn, dan slaat het juist de plank mis, ik vind de afmix, voor wat het doel van zo'n track is, juist erg strak.

Het klinkt alsof je graag zou willen dat het meer "gewone" Hardcore/Terror/etc is, maar het punt is dat dat juist niet de bedoeling is van GPF (dan krijg je iets als D-Fence), ik vind het juist vet dat ze buiten alle hokjes gaan, en doen wat "niet hoort".

Om nog even terug te komen op dingen zoals "Overkill aan hoge frequenties.", denk je echt dat dit per ongeluk is, en niet gefixt is omdat Caine/GPF niet de productie skills heeft om die aan te passen? Die indruk krijg ik namelijk wel.


Natuurlijk begrijp ik dat dat niet perongeluk is maar zo bedoeld is. Maar dat verandert toch niets aan het resultaat? Een plaat die (naar mijn mening/oren) expres slecht is afgemixt klinkt niet anders als een plaat die perongeluk slecht is afgemixt omdat de producer gewoon een amateur is. Straks moeten we bij elke slecht geproduceerde plaat te gaan denken 'ja maar dit hoort zo, meneer kan wel produceren maar dit is het doel van de track'. Zou wat worden.

En je Stash vergelijking.. Dat past gewoon in de track, ik vind dat echt een behoorlijk groot verschil met overstuurde kicks. En nee, daar heb ik inderdaad geen wetenschappelijke onderbouwing voor en dat is enkel een mening. Maar een beetje relativeringsvermogen en dan hoort iedereen gewoon dat de kicks Stash minder overstuur klinken dan GPF kicks. Zo kun je alles wel bagatelliseren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 18:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Valt geen discussie te voeren met hem. Hij draait elk punt wat je zegt om zodat het hem uitkomt, hoe vaak je het ook zegt. Hij roept nu al twee keer dat hij iets niet durft te zeggen om iets wat ik zeg, waar ik ook al twee keer aangeef dat het anders zit, vervolgens doet hij het zelfde bij jou :lol: .

Of het nou per ongeluk of niet is, het blijft slecht en simpel geproduceerd. Punt. Zoals iedereen zegt, het grappig/leuk vinden moet je zelf weten. Het oprecht goede muziek vinden vind ik persoonlijk vreemd omdat er amper een muzikaal aspect aan zit. Maar dat dit goed doordacht geproduceerd is en niet simpel scoren is..

N O W A Y.

Alsof dit zo origineel is, is imo zelfs een soort van belediging naar Sefa, hij kwam met wat nieuws. Dit is gewoon het zelfde principe als hedendaagse terror/uptempo maar sneller en nog simpeler want haha.

Pak je lelijke kicks uit uptempo/gearbox, bpm omhoog, domme vocal/sample, klaar. Ben benieuwd hoe beperkt je beeld van hardcore is als je denkt dat dat vernieuwend of innovatief is. Als je overstuurde muziek wilt die oprecht zo is gemaakt maar ook daadwerkelijk doordacht is geproduceerd, dan pak je de oudere platen van The Third Movement en Industrial Strength er bij.

Ligt het je, prima, echter wanneer je mijn woorden van afkeer voor dit soort muziek er uit haalt, sta je nog steeds met hetgeen wat dit genre is.

Eerst werd GPF opgezet als "Humor" tegenover de hedendaagse uptempo/terror/frenchcore. Nu het succes wint blijkt het geen grap opeens? Het is niet alsof Caine in de HS heeft bewezen dat hij een enorm goede producer is, kan ook gewoon tussen het Gearbox lijstje. Dus hier, waar het een "grap" is en de kwaliteit dusdanig laag is, is het blijkbaar opeens geen probleem. Het valt me op dat dat groepje eigenlijk ook de enige groep is die echt actief met anderen in de Uptempo/Terror/Frenchcore is.
Vorige  1 ... 1075, 1076, 1077, 1078, 1079, 1080, 1081 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic