Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1062, 1063, 1064, 1065, 1066, 1067, 1068 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 13:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wolbie schreef:
Volkswagen Golf 1.5 TSI met R-Line pakketje.


Vette bak hoor maar voor dat geld had ik persoonlijk wel iets anders uitgezocht :x :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Contant aftikken lijkt me? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leasebak?
Ik vind 'm wel vet, maar had zelf ook wat anders uitgekozen met dat budget :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
jeffrey2107 schreef:
knap dat je die dan een heel jaar over het hoofd kan zien


Zat behoorlijk verstopt en heb vorig jaar van alles geprobeerd wat niet werkte. Daarna had ik maar geaccepteerd dat het er niet zat en verder nooit naar gezocht.

Heb je toevallig een Peugeot? Die zit goed verstopt namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jubileumuitgave van Thunderdome: 25 years of hardcore binnen. Vet boek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoor net een cover van Ran-D - Zombie op de radio. Door een bandje. Best vet gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog wel een beetje kickrolls dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huis gekocht, officieel getekend en nu ook de sleutels in ontvangst genomen... ^^
Morgen klussen en over twee weken de echte verhuizing
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer burgerlijk, maar gefeliciteerd! Ik krijg waarschijnlijk 1 februari de sleutels van mijn koophuis ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 11:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Huis gekocht, officieel getekend en nu ook de sleutels in ontvangst genomen... ^^


Mooie momenten zijn dat! Proficiat en succes met klussen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tijdens het luisteren van Zany & The Beholder - Act of Rage dacht ik aan die geweldige opmerking van Chroman op Act of Rage - Mean Machine haha:
hardstyle-releases/act-of-rage-ft-mc-nolz-mean-machine-official-supremacy-2017-anthem-minus056-t60569.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genietmomentje: zelf een genietmomentje worden #lifegoals
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister de extended versies gekeken van Fellowship of the Ring en Two Towers.

7 uur schoon aan de haak :lol:

Niet m'n meest productieve dag, maar daar zijn zondagen voor :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Huis gekocht, officieel getekend en nu ook de sleutels in ontvangst genomen... ^^
Morgen klussen en over twee weken de echte verhuizing

Lekker onder de rook van de McDonalds en de vuilverbrander. :cool:
Congrats pik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 22:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Gister de extended versies gekeken van Fellowship of the Ring en Two Towers.

7 uur schoon aan de haak :lol:

Niet m'n meest productieve dag, maar daar zijn zondagen voor :$

Ik heb alle extended versies wel eens op 1 zondag gekeken :P Helaas maar 11 uurtjes, mag van mij eindeloos doorgaan (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 23:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

veel verschil met de normale versies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Rickzel schreef:
Gister de extended versies gekeken van Fellowship of the Ring en Two Towers.

7 uur schoon aan de haak :lol:

Niet m'n meest productieve dag, maar daar zijn zondagen voor :$

Ik heb alle extended versies wel eens op 1 zondag gekeken :P Helaas maar 11 uurtjes, mag van mij eindeloos doorgaan (L)


We hadden het plan iets eerder moeten hebben, en uitslapen helpt ook niet mee.

Maar kan nu al uitkijken naar Return of the King :drool:

The Hobbit trilogie sla ik over, misschien deel één nog een keer kijken, maar de rest wordt ik een beetje verdrietig van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 12:40 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
The Hobbit trilogie sla ik over, misschien deel één nog een keer kijken, maar de rest wordt ik een beetje verdrietig van...


Hoe komt 't?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 13:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ben ook geen fan van The Hobbit nee, maar komt ook doordat LOTR zo uitzonderlijk episch is dat niks er aan kan tippen, laat staan het vervolg erop. Als LOTR niet had bestaan hadden we The Hobbit misschien wel awesome gevonden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
The Hobbit trilogie sla ik over, misschien deel één nog een keer kijken, maar de rest wordt ik een beetje verdrietig van...

Ik ook hiervan.

@Pommer, The Hobbit was naar mijn idee een ‘maximaal 2 films’ boek. De tweede film is in feite gewoon niet af en eindigt op een compleet onnodige cliffhanger die in de derde film na minder dan een kwartier (letterlijk) al opgelost is. Verder is de derde film vrijwel alleen maar kijken naar vechtscenes. Ik snap dat ze het hebben willen oprekken, maar dat is ook precies hoe het voelt als je deel 3 hebt gezien. Dat gezegd hebbende zijn de films, met name deel 1 en 2, nog steeds best vermakelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ben ook geen fan van The Hobbit nee, maar komt ook doordat LOTR zo uitzonderlijk episch is dat niks er aan kan tippen, laat staan het vervolg erop. Als LOTR niet had bestaan hadden we The Hobbit misschien wel awesome gevonden :P


Hmm dat is het niet, het is een kinderboek van ongeveer 300 pagina's dat over 3 films uitgesmeerd is. Nutteloos liefdesverhaal met die chick en die dwerg er bij. En die gigantische hoeveelheid CGI waardoor het meer lijkt alsof je naar een videogame uit 2008 zit te kijken. Zitten echt super veel elementen in die fantastisch zijn, maar als algemene trilogie vind ik het verre van geslaagd...

Het was ook eigenlijk de bedoeling dat Guillermo del Toro (Pan's Labyrinth/ The Shape of Water/Hellboy) die films zou maken (zouden er twee worden, wat eigenlijk al veel was voor zo'n kort verhaal) maar om wat voor reden dan ook is dat last minute niet door gegaan. Terwijl het productieproces al lang en breed gestart was. Toen is last-minute Peter Jackson er mee verder gegaan, en moest hij alleen maar achter de feiten aanlopen. Kunt het hem dus niet eens echt kwalijk nemen, maar als je dat weet kun je het wel zien dat het enorm gerusht is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q&A met HHZ weer even teruggelezen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Pommer schreef:
Ben ook geen fan van The Hobbit nee, maar komt ook doordat LOTR zo uitzonderlijk episch is dat niks er aan kan tippen, laat staan het vervolg erop. Als LOTR niet had bestaan hadden we The Hobbit misschien wel awesome gevonden :P


Hmm dat is het niet, het is een kinderboek van ongeveer 300 pagina's dat over 3 films uitgesmeerd is. Nutteloos liefdesverhaal met die chick en die dwerg er bij. En die gigantische hoeveelheid CGI waardoor het meer lijkt alsof je naar een videogame uit 2008 zit te kijken. Zitten echt super veel elementen in die fantastisch zijn, maar als algemene trilogie vind ik het verre van geslaagd...

Het was ook eigenlijk de bedoeling dat Guillermo del Toro (Pan's Labyrinth/ The Shape of Water/Hellboy) die films zou maken (zouden er twee worden, wat eigenlijk al veel was voor zo'n kort verhaal) maar om wat voor reden dan ook is dat last minute niet door gegaan. Terwijl het productieproces al lang en breed gestart was. Toen is last-minute Peter Jackson er mee verder gegaan, en moest hij alleen maar achter de feiten aanlopen. Kunt het hem dus niet eens echt kwalijk nemen, maar als je dat weet kun je het wel zien dat het enorm gerusht is...


Hierop inhakend: Dit filmpje zegt enorm veel over het chaotische productieproces achter deze films:

https://www.youtube.com/watch?v=20vA9U7J2qQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Q&A met HHZ weer even teruggelezen :D

Alsjeblieft he :P

Zelf ook even gedaan. Heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
THArdstyler schreef:
Q&A met HHZ weer even teruggelezen :D

Alsjeblieft he :P

Zelf ook even gedaan. Heerlijk.

Ja thanks! Ook al weer 7 jaar geleden... Weet nou niet of ik me oud moet voelen, of blij moet zijn dat ik al zo lang van de muziek geniet haha. Lees z'n reacties nu ook op een hele andere manier, stond me niet bij dat het toen zo'n openhartige Q&A was, maar hoe anders beleef ik het nu.
Vorige  1 ... 1062, 1063, 1064, 1065, 1066, 1067, 1068 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic