Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 18 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 hour ago
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
wolbie wrote:Volkswagen Golf 1.5 TSI met R-Line pakketje.
Vette bak hoor maar voor dat geld had ik persoonlijk wel iets anders uitgezocht :x :D
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
Contant aftikken lijkt me? :P
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 51 minutes ago
Leasebak?
Ik vind 'm wel vet, maar had zelf ook wat anders uitgekozen met dat budget :P .
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 hours ago
geert3ssen wrote:
jeffrey2107 wrote: knap dat je die dan een heel jaar over het hoofd kan zien
Zat behoorlijk verstopt en heb vorig jaar van alles geprobeerd wat niet werkte. Daarna had ik maar geaccepteerd dat het er niet zat en verder nooit naar gezocht.
Heb je toevallig een Peugeot? Die zit goed verstopt namelijk.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 12 days ago
Jubileumuitgave van Thunderdome: 25 years of hardcore binnen. Vet boek!
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
Ik hoor net een cover van Ran-D - Zombie op de radio. Door een bandje. Best vet gedaan.
Hardtraxx Veteran
3818 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Nog wel een beetje kickrolls dan?
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Huis gekocht, officieel getekend en nu ook de sleutels in ontvangst genomen... ^^
Morgen klussen en over twee weken de echte verhuizing
Hardtraxx Veteran
3818 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Zeer burgerlijk, maar gefeliciteerd! Ik krijg waarschijnlijk 1 februari de sleutels van mijn koophuis ^^
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Nuracore wrote:Huis gekocht, officieel getekend en nu ook de sleutels in ontvangst genomen... ^^
Mooie momenten zijn dat! Proficiat en succes met klussen :thumbup:
Hardtraxxer
269 posts member since 2016
last seen Sep 2020
Tijdens het luisteren van Zany & The Beholder - Act of Rage dacht ik aan die geweldige opmerking van Chroman op Act of Rage - Mean Machine haha:
Act Of Rage ft. MC Nolz - Mean Machine (Official Supremacy 2017 Anthem) (MINUS056)
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 5 days ago
Genietmomentje: zelf een genietmomentje worden #lifegoals
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Gister de extended versies gekeken van Fellowship of the Ring en Two Towers.

7 uur schoon aan de haak :lol:

Niet m'n meest productieve dag, maar daar zijn zondagen voor :$
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Nuracore wrote:Huis gekocht, officieel getekend en nu ook de sleutels in ontvangst genomen... ^^
Morgen klussen en over twee weken de echte verhuizing
Lekker onder de rook van de McDonalds en de vuilverbrander. :cool:
Congrats pik!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 23 days ago
Rickzel wrote:Gister de extended versies gekeken van Fellowship of the Ring en Two Towers.

Ik heb alle extended versies wel eens op 1 zondag gekeken :P Helaas maar 11 uurtjes, mag van mij eindeloos doorgaan (L)
Hardtraxx Elite
2980 posts member since 2011
last seen 8 hours ago
veel verschil met de normale versies?
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Pommer wrote:
Rickzel wrote:Gister de extended versies gekeken van Fellowship of the Ring en Two Towers.

Ik heb alle extended versies wel eens op 1 zondag gekeken :P Helaas maar 11 uurtjes, mag van mij eindeloos doorgaan (L)
We hadden het plan iets eerder moeten hebben, en uitslapen helpt ook niet mee.

Maar kan nu al uitkijken naar Return of the King :drool:

The Hobbit trilogie sla ik over, misschien deel één nog een keer kijken, maar de rest wordt ik een beetje verdrietig van...
E
Hardtraxxer
100 posts member since 2018
last seen Apr 2026
Rickzel wrote: The Hobbit trilogie sla ik over, misschien deel één nog een keer kijken, maar de rest wordt ik een beetje verdrietig van...
Hoe komt 't?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 23 days ago
Ben ook geen fan van The Hobbit nee, maar komt ook doordat LOTR zo uitzonderlijk episch is dat niks er aan kan tippen, laat staan het vervolg erop. Als LOTR niet had bestaan hadden we The Hobbit misschien wel awesome gevonden :P
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Rickzel wrote:The Hobbit trilogie sla ik over, misschien deel één nog een keer kijken, maar de rest wordt ik een beetje verdrietig van...
Ik ook hiervan.

@Pommer, The Hobbit was naar mijn idee een ‘maximaal 2 films’ boek. De tweede film is in feite gewoon niet af en eindigt op een compleet onnodige cliffhanger die in de derde film na minder dan een kwartier (letterlijk) al opgelost is. Verder is de derde film vrijwel alleen maar kijken naar vechtscenes. Ik snap dat ze het hebben willen oprekken, maar dat is ook precies hoe het voelt als je deel 3 hebt gezien. Dat gezegd hebbende zijn de films, met name deel 1 en 2, nog steeds best vermakelijk.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Pommer wrote:Ben ook geen fan van The Hobbit nee, maar komt ook doordat LOTR zo uitzonderlijk episch is dat niks er aan kan tippen, laat staan het vervolg erop. Als LOTR niet had bestaan hadden we The Hobbit misschien wel awesome gevonden :P
Hmm dat is het niet, het is een kinderboek van ongeveer 300 pagina's dat over 3 films uitgesmeerd is. Nutteloos liefdesverhaal met die chick en die dwerg er bij. En die gigantische hoeveelheid CGI waardoor het meer lijkt alsof je naar een videogame uit 2008 zit te kijken. Zitten echt super veel elementen in die fantastisch zijn, maar als algemene trilogie vind ik het verre van geslaagd...

Het was ook eigenlijk de bedoeling dat Guillermo del Toro (Pan's Labyrinth/ The Shape of Water/Hellboy) die films zou maken (zouden er twee worden, wat eigenlijk al veel was voor zo'n kort verhaal) maar om wat voor reden dan ook is dat last minute niet door gegaan. Terwijl het productieproces al lang en breed gestart was. Toen is last-minute Peter Jackson er mee verder gegaan, en moest hij alleen maar achter de feiten aanlopen. Kunt het hem dus niet eens echt kwalijk nemen, maar als je dat weet kun je het wel zien dat het enorm gerusht is...
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 15 days ago
Q&A met HHZ weer even teruggelezen :D
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Rickzel wrote:
Pommer wrote:Ben ook geen fan van The Hobbit nee, maar komt ook doordat LOTR zo uitzonderlijk episch is dat niks er aan kan tippen, laat staan het vervolg erop. Als LOTR niet had bestaan hadden we The Hobbit misschien wel awesome gevonden :P
Hmm dat is het niet, het is een kinderboek van ongeveer 300 pagina's dat over 3 films uitgesmeerd is. Nutteloos liefdesverhaal met die chick en die dwerg er bij. En die gigantische hoeveelheid CGI waardoor het meer lijkt alsof je naar een videogame uit 2008 zit te kijken. Zitten echt super veel elementen in die fantastisch zijn, maar als algemene trilogie vind ik het verre van geslaagd...

Het was ook eigenlijk de bedoeling dat Guillermo del Toro (Pan's Labyrinth/ The Shape of Water/Hellboy) die films zou maken (zouden er twee worden, wat eigenlijk al veel was voor zo'n kort verhaal) maar om wat voor reden dan ook is dat last minute niet door gegaan. Terwijl het productieproces al lang en breed gestart was. Toen is last-minute Peter Jackson er mee verder gegaan, en moest hij alleen maar achter de feiten aanlopen. Kunt het hem dus niet eens echt kwalijk nemen, maar als je dat weet kun je het wel zien dat het enorm gerusht is...
Hierop inhakend: Dit filmpje zegt enorm veel over het chaotische productieproces achter deze films:

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
THArdstyler wrote:Q&A met HHZ weer even teruggelezen :D
Alsjeblieft he :P

Zelf ook even gedaan. Heerlijk.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 15 days ago
patrickjeb wrote:
THArdstyler wrote:Q&A met HHZ weer even teruggelezen :D
Alsjeblieft he :P

Zelf ook even gedaan. Heerlijk.
Ja thanks! Ook al weer 7 jaar geleden... Weet nou niet of ik me oud moet voelen, of blij moet zijn dat ik al zo lang van de muziek geniet haha. Lees z'n reacties nu ook op een hele andere manier, stond me niet bij dat het toen zo'n openhartige Q&A was, maar hoe anders beleef ik het nu.