Dit doet me denken aan de originele Answers, Lellebel, enz.. Wat een platen waren dat. En voor die tijd waren ze ook goed lomp.Parvuz wrote:Chain Reaction die helemaal into klassiekers is de laatste tijd. Gaat ook classics mixen online gooien volgens mij.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 3 days ago
Weet nog wel op Loudness 2011 kwamen binnen met die plaat meteen genieten geblazenPedaalemre wrote:Dit doet me denken aan de originele Answers, Lellebel, enz.. Wat een platen waren dat. En voor die tijd waren ze ook goed lomp.Parvuz wrote:Chain Reaction die helemaal into klassiekers is de laatste tijd. Gaat ook classics mixen online gooien volgens mij.
Herkansing hoogspanning gehaald en een sollicitatiegesprek voor m'n komende stageperiode gefixt 
Het hangbuikzwijn op de kinderboerderij. Wat een geweldig beest, haha.
Voor de tweede keer in korte tijd een dj contest gewonnen 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
CongratzFuzzylogic wrote:Voor de tweede keer in korte tijd een dj contest gewonnen
Morgen weer een broodje saté kunnen eten 
De broodjes saté zijn lekker maar ik ga toch echt voor de beenham 
Morgen weer een keer eten op een feest 
Sowieso allebei de broodjes, broeders. 
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 3 days ago
Dat nieuwe album van The DJ Producer 
Bij twijfel, dubbele dosis!Remi wrote:Sowieso allebei de broodjes, broeders.
Broodje Pulled Pork was anders ook goed op Origins.Remi wrote:Sowieso allebei de broodjes, broeders.
Gisteravond een topavond gehad, met een paar maten (flink) wat bier gedronken. Toen rond een uur of half 4 vannacht vonden we het wel mooi geweest. Dus wij naar huis fietsen met een groepje van 6 man, ik reed voorop met nog iemand, hoor ik ineens achter me een harde plons. Kijk achterom, blijkt dus dat een maat van me gewoon de sloot ingereden was. Helemaal kopje onder, drijfnatte kleren en een fiets helemaal onder de troep. We hebben nog nooit zo hard gelachen met ze allen

Komend weekend doorbrengen in een oude kroeg dat is omgebouwd tot appartement.
De bar is nog intact
De bar is nog intact
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 28 days ago
Vanavond Paul Kalkbrenner op de NDSM 
Na een zeer lange periode waarin ik heb lopen worstelen met de conclusie van mijn scriptie de feedback gekregen dat het er goed uitziet. De laatste dingetjes aanpassen en volgende week scriptie (hopelijk voor definitief) inleveren 
Nieuwe computer in elkaar gezet en hij is muisstil en bizar snel. Heerlijk.
Cercle techno setjes op briljante locaties:
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube