Parvuz wrote:Nieuwe shirts Heracles.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 12 days ago
Ook super vet dat hij zijn eigen 'ophidian' stijl er in weet te houden 
Afgestudeerd voor de opleiding filiaalmanager! 
Haha thanks maat! Voelt toch wel erg fijn om afgestudeerd te zijn.Exterkate wrote:Lekker gewerkt pik!Rowanyt1309 wrote:Afgestudeerd voor de opleiding filiaalmanager!
Een tentamen toch gehaald hebben wat je slecht gemaakt dacht te hebben 
Dit weekend eindelijk samen gaan wonen met de meid en daarna 3 weken naar zuid-Afrika 
De meid? Dat klinkt alsof je hebt gekozen tussen 5 verschillende en zij het is geworden JobHekzitter wrote:Dit weekend eindelijk samen gaan wonen met de meid en daarna 3 weken naar zuid-Afrika
Lekker pik. Gefeliciteerd. Al lang samen?Hekzitter wrote:Dit weekend eindelijk samen gaan wonen met de meid en daarna 3 weken naar zuid-Afrika
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Denk iets Brabants, tenminste wij noemen het ook altijd de meid/ de vrouw.ErikZ wrote:De meid? Dat klinkt alsof je hebt gekozen tussen 5 verschillende en zij het is geworden JobHekzitter wrote:Dit weekend eindelijk samen gaan wonen met de meid en daarna 3 weken naar zuid-Afrika
Ik weet niet hoe dat bij jou ging, maar ik kon kiezen uit 5 gesloten deuren en dit is het gewordenErikZ wrote:De meid? Dat klinkt alsof je hebt gekozen tussen 5 verschillende en zij het is geworden JobHekzitter wrote:Dit weekend eindelijk samen gaan wonen met de meid en daarna 3 weken naar zuid-Afrika
Nu ongeveer 2,5 jaar dus werd ook wel eens tijdRomanAnthony wrote:Lekker pik. Gefeliciteerd. Al lang samen?Hekzitter wrote:Dit weekend eindelijk samen gaan wonen met de meid en daarna 3 weken naar zuid-Afrika
De soundcheck van Guns 'n Roses aanhoren die vanavond een concert geven op de Goffert 
Nirvana - Where Did You Sleep Last Night @ MTV Unplugged. 
Die luister ik ook heel vaak.Parvuz wrote:Nirvana - Where Did You Sleep Last Night @ MTV Unplugged.
Zo vetParvuz wrote:Nirvana - Where Did You Sleep Last Night @ MTV Unplugged.
Muziek van FIFA spellen van vroeger terugluisteren. Zo nostalgisch.
Tentamen die ik op dinsdag na Defqon had gehaald hebben 

The Man Who Sold The World is ook zo goedParvuz wrote:Nirvana - Where Did You Sleep Last Night @ MTV Unplugged.
Haha dit is vet ja, vooral Bodyrock, Song 2, In My Mind, The Rockafeller Skank en Stop The Rock zijn episch. Heb ook een afspeellijst op Spotify met alleen maar dit soort shit van vroegerJoey wrote:Muziek van FIFA spellen van vroeger terugluisteren. Zo nostalgisch.
Vooral die!! Dat is voor mij echt FifaPommer wrote:THaha dit is vet ja, vooral Bodyrock, Song 2, In My Mind, The Rockafeller Skank en Stop The Rock zijn episch. Heb ook een afspeellijst op Spotify met alleen maar dit soort shit van vroeger
^Remi wrote:Deel die playlist eens
Heb er twee, waarvan er eentje eigenlijk nog een beetje onder constructie is om er een échte nostalgische lijst van te maken, dat is deze:
View on Spotify
En dan heb ik er nog één waar letterlijk elk nummer in staat die je in je jeugd gehoord hebt, 700+ nummers, voornamelijk mede mogelijk gemaakt door studieontwijkend gedrag
:
View on Spotify
Mochten jullie wat missen, geef ff een seintje
View on Spotify
En dan heb ik er nog één waar letterlijk elk nummer in staat die je in je jeugd gehoord hebt, 700+ nummers, voornamelijk mede mogelijk gemaakt door studieontwijkend gedrag
View on Spotify
Mochten jullie wat missen, geef ff een seintje
Ik heb je 'vrolijkste ooit' net aangezet 
Ook goed
Heb echt veel te veel afspeellijsten ook. Ach ja je houdt van muziek of niet