Geslaagt!

Active topics in Off-Topic
Moderators
Gefeliciteerd. Ik wilde bijna happen.
Het Thunderdome 25 Year setje van Promo weer opzetten. 
Huurcontract getekend voor nieuw appartementje
(helaas niet in Breda zoals de rest hier)
....... //Svbtwee wrote://
lijntje pep
Datis inderdaad een genietmomentje.Remi wrote:....... //Svbtwee wrote://
lijntje pep
Over een weekje rond deze tijd: op de klok zitten te kijken, minuten aftellend tot het weekend van het jaar. Vooruitzichten 
Vannacht voor het eerst raggatek gehoord
. Heb daar de hele tijd met een big smile gestaan
Neee dnb feestje in de acu. Was een goeie beslissing om daarheen te gaan na een ander saai feestje
Dan adviseer ik je naar BillX te gaan op de Yellow zaterdag als je naar DefQon gaatRoyAPO wrote:Vannacht voor het eerst raggatek gehoord. Heb daar de hele tijd met een big smile gestaan
Wat een onwijze held zeg, niet normaal!!
Ik dacht bij het zien van de titel (Challenge #1 viel weg en zag nog niet wie hem had geüpload) dat het een soort parodie was en je gewoon alleen maar die kick zou horen. Maar what the fuck man, dit is echt bizar.
Wat kan deze man produceren zeg. Ongetwijfeld één van de beste, zo niet de beste, producer(s) van de hard dance scene.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 2 days ago
Wat een eind baas, vond die 100 layers of kickdrum ook al zo gruwelijk
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Week eerder vakantiewerk mogen doen op m'n stage en wel nog stage uren pakken 
Gefeliciteerd!Pannenkoek wrote:Afgestudeerd zijn
Voor mij ook wel een genietmomentje eigenlijk: net mijn questionnaire verzonden ter goedkeuring en dan na defqon maar online gooien en op naar de resultaten. Voelt ook echt als een genietmomentje zo voor defqon aan. Kan ik mooi in augustus afstuderen.
Pannenkoekenfestijn om dit te vierenPannenkoek wrote:Afgestudeerd zijn
Net mijn laatste opdrachten op school ook mogen inleveren en te horen gekregen dat alles voor elkaar is. Nu hopen dat ik door de examencommissie kom en dan ook eindelijk geslaagd! 
Net zojuist nieuwe in-ear monitors ontvangen namelijk de Fender FXA5.
Wat een geluid komt hier uit
Ik word er gewoon opgewonden van 
Wat een geluid komt hier uit