Zaterdag ook meegedaan met een pubquiz. 5e geworden van de 14. Best een net resultaat aangezien de gemiddelde leeftijd boven de 35 lag en het grootste deel van de vragen over een hele tijd geleden ging. 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Mijn verjaardag vandaag, alweer 22 jaartjes 
Y-me wrote:Mijn verjaardag vandaag, alweer 22 jaartjes

Alweer? Heb je je 22e verjaardag al keer eerder gevierd?Y-me wrote:Mijn verjaardag vandaag, alweer 22 jaartjes
Proficiat he!
Danku heren!

Vorig weekendrakkietakkie wrote:Heb je je 22e verjaardag al keer eerder gevierd?
Afgelopen weekend als nummer 9 van de competitie de return tegen de koploper. Eerste wedstrijd met 2-0 gewonnen en daarmee de koploper hun enige nederlaag gebracht; gisteren met 4-0 gewonnen 
Swedish House Mafia die terug gaan komen 
Broken Balance wrote:Swedish House Mafia die terug gaan komen
Hopelijk gaan ze dan wel in hetzelfde stijltje als vroeger produceren en niet die kut meuk die de meeste populaire dj’s maken
Ik heb het idee dat het gewoon Axwell ^ Ingrosso wordt met een meer progressive house/clubhouse twistje zoals SHM vroeger ook deed.
Maar sowieso zijn Sebastian Ingrosso, Axwell en Steve Angelo los ook geweldige producers en DJ's.
Maar sowieso zijn Sebastian Ingrosso, Axwell en Steve Angelo los ook geweldige producers en DJ's.
Hmm zo erg volg ik het niet, hoor alleen wat er op de radio wordt afgespeeld. Maar aangezien SHM hun muziek een stuk energieker is dan die hitjes van Axwell Ingrosso en vroeger ook op de radio kwam, hoop ik dat het hetzelfde kan blijven. Wat mis ik die muziek ook met uitgaan
. Tijden waren vroeger beter zonder die bubbling en hip hop hype. Ach ja hardwell maakte vroeger ook nog muziek zoals call me a Spaceman en nu hitjes met gezang
Liep net heerlijk in het zonnetje toen Blademasterz - Still Here random voorbij kwam op m'n telefoon. Gelijk zin in de festivals. 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025

Ik hou van die mix. Ga me dr alleen echt als een mongool van gedragen
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Broken Balance wrote:Oh dat is 't dus.
garp
Zo makkelijk, zo leuk.
Die moet ik eens proberenDanny Phantom wrote:+Pedaalemre wrote:
The Spell Of Sin weer een keer opzetten. 
Fanta Lemon en Fortnite op een vrije dag.
Meteora (Linkin Park) weer eens helemaal luisteren, godverdomme wat goed. Nu met alles van Chester Bennington in je achterhoofd komt het op de een of andere manier ook nog meer binnen ofzo (wat niet echt een genietmoment is ofc).
Vergeet soms gewoon dat hij is overleden, in en in triest. All time favoriete band blijft dat tochPommer wrote:Meteora (Linkin Park) weer eens helemaal luisteren, godverdomme wat goed. Nu met alles van Chester Bennington in je achterhoofd komt het op de een of andere manier ook nog meer binnen ofzo (wat niet echt een genietmoment is ofc).
Precies, net ook een even een dikke laag kippenvel tijdens From The Inside. Toen ik ze live aanschouwde voelde je ook aan Chester dat alles wat ie zong ook echt gemeend was en nog met diezelfde emotie als toen ie de muziek schreef. Was mooi om mee te maken.Rickzel wrote:Vergeet soms gewoon dat hij is overleden, in en in triest. All time favoriete band blijft dat tochPommer wrote:Meteora (Linkin Park) weer eens helemaal luisteren, godverdomme wat goed. Nu met alles van Chester Bennington in je achterhoofd komt het op de een of andere manier ook nog meer binnen ofzo (wat niet echt een genietmoment is ofc).maar snap je wel, kan nu nóg meer van bepaalde tracks van ze genieten.