Hardtraxxer
364 posts member since 2017
last seen Aug 2018
Weekend :loving:
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Therapy Session (album) van NF, momenteel verslaafd aan :loving:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Al die festivals waar ik kan werken aankomende zomer. Gratis Defqon, gratis decibel, gratis dominator. Das verdomme fijn. Goedkope zomer :D
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 6 hours ago
RoyAPO wrote:Al die festivals waar ik kan werken aankomende zomer. Gratis Defqon, gratis decibel, gratis dominator. Das verdomme fijn. Goedkope zomer :D
Achter de bar of iets anders?

Heb zelf wel een paar keer achter de bar gestaan (als runner of om de bestellingen op te nemen) maar dat was voornamelijk keihard werken, en dan stond ik nog bij de rustige bar. Dan koop ik liever gewoon een kaartje zodat ik echt kan genieten van het feest
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Ik werk voor Unity als vrijwilliger. De gratis feestjes zijn eigenlijk de vergoeding voor ons werk
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
RoyAPO wrote:Ik werk voor Unity als vrijwilliger. De gratis feestjes zijn eigenlijk de vergoeding voor ons werk
Unity de drugsvoorlichting of unity de eventbouw?
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
rakkietakkie wrote:
RoyAPO wrote:Ik werk voor Unity als vrijwilliger. De gratis feestjes zijn eigenlijk de vergoeding voor ons werk
Drugsvoorlichting :P
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 12 days ago
RoyAPO wrote:
rakkietakkie wrote:
Drugsvoorlichting :P
Gratis drugs bij Roy!!1!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Wel eens drugs gebruikt onder de dienst dan? Onder het mom van: kijk dit moet je dus niet doen kinderen.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Pommer wrote:Wel eens drugs gebruikt onder de dienst dan? Onder het mom van: kijk dit moet je dus niet doen kinderen.
Dan kan je je biezen pakken xd. En wij staan er voor objectieve informatie. Wij zijn niet voor en niet tegen drugs. Staan er puur voor Harm-reduction :)
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 15 hours ago
Top500 van de 90's op Q-Music. ^^
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
net de "speech" van Coone gekeken op Reverze. Behoorlijk cringey, maar kreeg wel meters kippenvel toen de climax van The Fusion of Sound er in klapte :yay:
Hardtraxxer
230 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Er was geen werk meer voor mij op stage en dus vervroegd weekend, mij hoor je niet klagen :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
View on YouTube
:loving: :loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 9 hours ago
contractverlenging gekregen bij de supermarkt waar ik werk terwijl ik dit jaar 20 word, is redelijk uniek.
Last edited by Jeffrey2107 on 10 Mar 2018 18:25, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Parvuz wrote:Top500 van de 90's op Q-Music. ^^
Staat bij ons ook aan op het werk, kan je dag een stuk draaglijker maken :thumbsup:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Zit ook (late) 90's & 00's hitlijsten te luisteren. Opgegroeid zijn met een moeder die de hele dag de radio aanhad is echt win :loving: Zat zelfs in de commerciele radiohitjes zoveel meer gevoel dan tegenwoordig in die lijstjes. Nostalgia is real.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 7 days ago
Parvuz wrote:Top500 van de 90's op Q-Music. ^^
Dit was heel fijn afgelopen week tijdens het werken idd :)
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Na een klein rondreisje door Thailand en Cambodja aangekomen op het eiland Koh Rong. Hier kan ik het wel even volhouden :love:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
View on YouTube

Aftermovie van mijn eerste hardstyle feest terugvinden. Adrenaline was een feest in het Belgische pretpark Bobbejaanland. Ze zijn er in 2008 mee gestart en 2011 was de laatste editie. Coone draaide toen zelfs nog Jump. Ik luisterde vroeger voornamelijk ook meer jump dan hardstyle. Best uniek zo'n feest tussen de achtbanen. Memories. :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Dat moment dat je nog twee stukken pizza van gisteravond op tafel terugvindt :loving:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Gister teruggekomen van mijn vakantie naar Costa Rica (eigenlijk een irritatiemomentje natuurlijk). Wat een heerlijke tijd en wat een schitterend land...
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Steffnov wrote:Gister teruggekomen van mijn vakantie naar Costa Rica (eigenlijk een irritatiemomentje natuurlijk). Wat een heerlijke tijd en wat een schitterend land...
Lekker! Hoelang ben je weg geweest?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
rakkietakkie wrote:
Steffnov wrote:Gister teruggekomen van mijn vakantie naar Costa Rica (eigenlijk een irritatiemomentje natuurlijk). Wat een heerlijke tijd en wat een schitterend land...
Lekker! Hoelang ben je weg geweest?
16 dagen, en in die tijd op 7 verschillende plekken gebleven, basically van de oostkust (Tortuguero) aan de Caribische Zee / Atlantische Oceaan naar de westkust (Samara) aan de Stille Oceaan.
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Kon je niet blijven?