Hardtraxxer
364 posts member since 2017
last seen Aug 2018
Weekend :loving:
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Therapy Session (album) van NF, momenteel verslaafd aan :loving:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Al die festivals waar ik kan werken aankomende zomer. Gratis Defqon, gratis decibel, gratis dominator. Das verdomme fijn. Goedkope zomer :D
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 6 hours ago
RoyAPO wrote:Al die festivals waar ik kan werken aankomende zomer. Gratis Defqon, gratis decibel, gratis dominator. Das verdomme fijn. Goedkope zomer :D
Achter de bar of iets anders?

Heb zelf wel een paar keer achter de bar gestaan (als runner of om de bestellingen op te nemen) maar dat was voornamelijk keihard werken, en dan stond ik nog bij de rustige bar. Dan koop ik liever gewoon een kaartje zodat ik echt kan genieten van het feest
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Ik werk voor Unity als vrijwilliger. De gratis feestjes zijn eigenlijk de vergoeding voor ons werk
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
RoyAPO wrote:Ik werk voor Unity als vrijwilliger. De gratis feestjes zijn eigenlijk de vergoeding voor ons werk
Unity de drugsvoorlichting of unity de eventbouw?
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
rakkietakkie wrote:
RoyAPO wrote:Ik werk voor Unity als vrijwilliger. De gratis feestjes zijn eigenlijk de vergoeding voor ons werk
Drugsvoorlichting :P
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 12 days ago
RoyAPO wrote:
rakkietakkie wrote:
Drugsvoorlichting :P
Gratis drugs bij Roy!!1!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Wel eens drugs gebruikt onder de dienst dan? Onder het mom van: kijk dit moet je dus niet doen kinderen.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Pommer wrote:Wel eens drugs gebruikt onder de dienst dan? Onder het mom van: kijk dit moet je dus niet doen kinderen.