Joey wrote:Origins vandaag.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Spierpijn in mijn linkerbeen en rug. Maar ik weet waar het goed voor was. 
Dat BPM gehalte
Wel zieke lichtshow ja
Wat een lichten joh. Dit is gewoon overkill. Zou er spontaan blind van worden
Geef mij maar de lichtshows van Hard Bass maar.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Dit, hier word je toch gewoon misselijk vansennid wrote:Wat een lichten joh. Dit is gewoon overkill. Zou er spontaan blind van wordenGeef mij maar de lichtshows van Hard Bass maar.
Vind het jammer, vind het bij een feest altijd leuker als t wat donker is met een aantal zieke lasers. Geeft ook vaak een betere sfeer
Lijkt me eigenlijk wel ziek voor 1 set, maar het moet niet zo hele avond gaan.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Pfoe, worden nog lastige Olympische Spelen voor China. Schotland is op dit moment echt een van de grote kanshebbers voor de winst van het Ping-Pong toernooi in Tokio
Idd, en dat tempo kunnen die Chinezen ook nooit bijbenenBasshunterzz wrote:Pfoe, worden nog lastige Olympische Spelen voor China. Schotland is op dit moment echt een van de grote kanshebbers voor de winst van het Ping-Pong toernooi in Tokio
Ja dit.. gewoon goed afgesteld en geen overkill.sennid wrote:Wat een lichten joh. Dit is gewoon overkill. Zou er spontaan blind van wordenGeef mij maar de lichtshows van Hard Bass maar.
Wat een verschrikking trouwens dat nummer wall of death...die kicks doen mij echt niks. En het einde slaat echt helemaal nergens op vind ik
Maarja fijn voor jou svbtwee dat je het wel kan waarderen
Vanwege mijn lengte word ik behoorlijk vaak als 'schattig' bevonden, maar om nou als 25 jarige een lolly te ontvangen in de frietzaak is ook wel een beetje overdreven.
Plakje worst bij de slager ook nog?
Linkerbaan gass.
Gefeliciteerd Lennard.
Gefeliciteerd Lennard.
Je bent niet de enigste... same hereLennard95 wrote:Vandaag een nieuwe baan gevonden
Heb je nog gehakt?Jordy wrote:Plakje worst bij de slager ook nog?
Insta story van Phuture Noize
Het geheim achter Rebelion kicks ontdekt
Die was ook mooi jaaChroman wrote:Insta story van Phuture Noize![]()

De foto's van Job voor dat doek bij Origins op de FB pagina van Origins. 
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 10 days ago
Ik kwam er hierdoor achter dat hij dus een relatie heeft (als ik het goed heb Job?) met iemand die bij mij een aantal keer op de middelbare in de klas heeft gezeten, toeval hahaJordy wrote:De foto's van Job voor dat doek bij Origins op de FB pagina van Origins.
Lekkere foto ook overigens, past wel bij het verslag
Hahaha die foto's zijn echt al gewoon van een zwaar laag niveauBasshunterzz wrote:Ik kwam er hierdoor achter dat hij dus een relatie heeft (als ik het goed heb Job?) met iemand die bij mij een aantal keer op de middelbare in de klas heeft gezeten, toeval hahaJordy wrote:De foto's van Job voor dat doek bij Origins op de FB pagina van Origins.![]()
Lekkere foto ook overigens, past wel bij het verslag
Maar als Demi Lous bij jou in de klas heeft gezeten wel. Ik heb geen naam bij jou, maar zal wel eens vragen aan d'r!
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 10 days ago
Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik begin te twijfelen of ze echt bij mij in de klas zat. Volgens mij zat ze namelijk op VWO en ging ze om met een aantal vrienden van mij die bij haar in de klas zaten. Inmiddels ook weer 7 jaar geledenHekzitter wrote:Hahaha die foto's zijn echt al gewoon van een zwaar laag niveauBasshunterzz wrote:Ik kwam er hierdoor achter dat hij dus een relatie heeft (als ik het goed heb Job?) met iemand die bij mij een aantal keer op de middelbare in de klas heeft gezeten, toeval hahaJordy wrote:De foto's van Job voor dat doek bij Origins op de FB pagina van Origins.![]()
Lekkere foto ook overigens, past wel bij het verslagMaarja wat wil je na 2 liter bier en een halve fles wijn in de auto...
Maar als Demi Lous bij jou in de klas heeft gezeten wel. Ik heb geen naam bij jou, maar zal wel eens vragen aan d'r!