Tentamenweek die voorbij is 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Heb die hardbass chapter 16 nog thuis liggen. Die was ook bazig! Staat nog next dimensional world op...
Twee vacatures vinden die precies in je straatje vallen.
Nu maar hopen.
Nu maar hopen.
Chapter 16 heb ik ook helemaal kapot geluisterd. Fantastisch CD'tje.rakkietakkie wrote:Heb die hardbass chapter 16 nog thuis liggen. Die was ook bazig! Staat nog next dimensional world op...
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Was dat maar in mijn geval voor een bijbaan in de buurt.Broken Balance wrote:Twee vacatures vinden die precies in je straatje vallen.
Nu maar hopen.
Tip: gebruik LinkedIn, vind je veel meer en specifiekere vacatures.Hard4Us wrote:Was dat maar in mijn geval voor een bijbaan in de buurt.Broken Balance wrote:Twee vacatures vinden die precies in je straatje vallen.
Nu maar hopen.
Bij de monsterboard, indeed en al die dingen kom je vaak toch alleen uitzendbureau werk voor het minimum loon tegen.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Toch maar eens aan maken inderdaad, thanks. Ook handig voor mn ICT.Broken Balance wrote:Tip: gebruik LinkedIn, vind je veel meer en specifiekere vacatures.Hard4Us wrote:Was dat maar in mijn geval voor een bijbaan in de buurt.Broken Balance wrote:Twee vacatures vinden die precies in je straatje vallen.
Nu maar hopen.
Bij de monsterboard, indeed en al die dingen kom je vaak toch alleen uitzendbureau werk voor het minimum loon tegen.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 29 days ago
Die kicks van Girls Love Techno Bootleg die zo kneiterhard gaan over mijn monitors 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
GeweldigPedaalemre wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/7350441/a648819a/lau_heeft_ook_de_sjorsvid_gezien.html
Al die videofucks op Dumpert ook de laatste tijd
Kappertje gepakt hebben, op de fiets stappen en de wind langs je hoofd voelen stromen
. Ga ik echt uitermate lekker op haha
Afgestudeerd zijn. Na jaren oponthoud en ellende is het eindelijk zo ver, heerlijk...
Gefeliciteerd!Steffnov wrote:Afgestudeerd zijn. Na jaren oponthoud en ellende is het eindelijk zo ver, heerlijk...
Weekend. Paar biertjes opentrekken vanavond, en morgen Hard Bass en nog meer bier. 
Gelredome pasje op willen laden en nog 30 euro er op hebben staan na Qlimax wat ik was vergeten
GRATIS BIER
soort van
of eigenlijk niet
maar zo voelt het wel
GRATIS BIER
soort van
of eigenlijk niet
maar zo voelt het wel
Alsof je nog 30 euro vindt in de zak van je spijkerbroek.
Aliexpress oortjes van 6 euro die beter zijn dan Nederlandse oortjes van 60 euro 
Show me.RoyAPO wrote:Aliexpress oortjes van 6 euro die beter zijn dan Nederlandse oortjes van 60 euro
Ik heb de ATR met mic. Voor het geld hoef je het niet te laten liggen. Je draagt ze wel achter je oren langs. Moet er nog beetje aan wennen. Had deze tip van iemand anders gekregen hier op t forum. Ik dacht kegel uit Mn hoofdstefan_helmond wrote:Show me.RoyAPO wrote:Aliexpress oortjes van 6 euro die beter zijn dan Nederlandse oortjes van 60 euro
http://s.aliexpress.com/3iEBbemI
2e Sonos Play:1 gekocht en gekoppeld als stereo paar, ziek geluid 
De hele dag bezig zijn met het bouwen van een omgeving wat volledig gebaseerd is op Server 2016 en het uiteindelijk ook nog eens werkend hebben.
- AD-2016
- Exchange-2016
- SQL-2017
- Hyper-V 2016

- AD-2016
- Exchange-2016
- SQL-2017
- Hyper-V 2016
Panasonic Lumix G9 in bestelling
, nu wachten (alleen geen idee hoe lang)
Gefeliciteerd!Steffnov wrote:Afgestudeerd zijn. Na jaren oponthoud en ellende is het eindelijk zo ver, heerlijk...
Bedankt voor de tip. Ga ook eens een setje bestellen (zonder mic).RoyAPO wrote:Ik heb de ATR met mic. Voor het geld hoef je het niet te laten liggen. Je draagt ze wel achter je oren langs. Moet er nog beetje aan wennen. Had deze tip van iemand anders gekregen hier op t forum. Ik dacht kegel uit Mn hoofdstefan_helmond wrote:Show me.RoyAPO wrote:Aliexpress oortjes van 6 euro die beter zijn dan Nederlandse oortjes van 60 euro
http://s.aliexpress.com/3iEBbemI