Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 996, 997, 998, 999, 1000, 1001, 1002 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 16:20 
 
Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
RoyAPO schreef:
Het goede stampwerk wat de laatste tijd in opmars is. Zelfs bij de vrouwtjes. Ziet er stuk beter uit dan die huppeltjes die ze normaal gesproken doen xd

Dat hebben we hier toch maar eens mooi in gang gezet met z’n allen haha


Job :list:


Ik verwijs terug naar Hardtraxx 5 jaar geleden.. :list: :list:

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 16:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Nouja Job is wel een belangrijke speler geweest ja maar zonder de mensen van hier (en vrienden van) was het niet zo’n hype geworden


Haha. Laten we nou alsjeblieft niet doen alsof Hardtraxx het fenomeen stampen uit heeft gevonden. Alsof ik op feesten los ga zoals ik doe omdat Hardtraxx dit in gang heeft gezet :lol: .

En is die gast op dat filmpje hier boven toevallig dezelfde als op dat filmpje van Shade? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zeg ik ook niet Ramon. Het wordt al langer gedaan maar de hardtraxxers hebben de hype van het ‘klaplongen’ de laatste tijd in gang gezet. Je ziet meer filmpjes op de social media van mensen die stampen, dj’s die het overgenomen hebben (Vooral bij spoontech en gearbox). Je kan niet ontkennen dat nu meer mensen op deze manier dansen. Iets kan langer bestaan voordat het gehyped wordt

Net als de Pinsir een beetje. Na dat dat toen is ingezet bij Loudfest door MC Focus is het pas echt een ding gaan worden naar mijn idee. En dat was toen meer cynisch bedoeld, wat ik wel een geniale actie vond xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik keek laatst de registration van Sensation Black 2005 of 2006 en daar kwamen ook een paar klaplongen voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 19:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wou zeggen, dit bestaat al zo lang en ook op veel feesten al, hier heeft Hardtraxx echt 0 aan bijgedragen.

Niet iedereen legt het op film vast, wat ik sowieso al een beetje sneu, in de trend van kijk ons nou als hardste los gaan wij zijn beter, vind maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In wat voor psychose leef jij Roy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
In wat voor psychose leef jij Roy?

Een hele goeie

Maar kom op. Je kan niet ontkennen dat het ‘klaplongen’ de laatste tijd een hype is. Anders houdt iedereen weer lekker z’n kop in het zand hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 20:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
MelvinFR schreef:
In wat voor psychose leef jij Roy?

Een hele goeie

Maar kom op. Je kan niet ontkennen dat het ‘klaplongen’ de laatste tijd een hype is. Anders houdt iedereen weer lekker z’n kop in het zand hier


Oke aluhoedje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
RoyAPO schreef:
Nouja Job is wel een belangrijke speler geweest ja maar zonder de mensen van hier (en vrienden van) was het niet zo’n hype geworden


Haha. Laten we nou alsjeblieft niet doen alsof Hardtraxx het fenomeen stampen uit heeft gevonden. Alsof ik op feesten los ga zoals ik doe omdat Hardtraxx dit in gang heeft gezet :lol: .

En is die gast op dat filmpje hier boven toevallig dezelfde als op dat filmpje van Shade? :P

Ja, wat een koning. Iemand een idee of hij nog naar feesten gaat? Lijkt me een gezellige kerel! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 21:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Voor het laatst hoorde ik dat hij volledig techno is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
MelvinFR schreef:
In wat voor psychose leef jij Roy?

Een hele goeie

Maar kom op. Je kan niet ontkennen dat het ‘klaplongen’ de laatste tijd een hype is. Anders houdt iedereen weer lekker z’n kop in het zand hier

Ik geloof je best dat het de laatste tijd misschien door meer mensen gedaan word, maar ben ook wel van mening dat je de rol van Hardtraxx daarin enorm overschat haha :P. Zou het zelf ook geen eens een hype noemen, ookal is er dan wel een toename in onder andere de hoeveelheid 'klaplong' filmpjes die je langs ziet komen de laatste tijd. Zo massaal als bijvoorbeeld het pinserren wordt dit door de massa totaal niet opgepakt imo.

En tja puur omdat je RoyAPO heet moet er door sommige weer zo flauw op je gereageerd worden :thumbdown:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

Klaplongen vind ik sowieso de kutste benaming van hard losgaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je gelijk in Sander! Ik moest het toch even een naam geven. Hype is nog een beetje overdreven maar dat er een opmars is is duidelijk :)

Ik gebruik het woord klaplongen liever ook niet maar dat is wel wat ik vaak tegen kom
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Iemand een idee of hij nog naar feesten gaat? Lijkt me een gezellige kerel! :P


Hij was wel op TCC laatst maar verder bezoekt hij geen Hardstyle feesten meer naar wat ik weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 22:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Klaplongen vind ik sowieso de kutste benaming van hard losgaan


Thanks. Ik word ook echt een beetje moe van de kiddos die denken dat ze het allemaal hebben uitgevonden en de shit zijn door het zo te noemen en zo raar te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Niet iedereen legt het op film vast, wat ik sowieso al een beetje sneu, in de trend van kijk ons nou als hardste los gaan wij zijn beter, vind maar goed.


:yes: :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Niet iedereen legt het op film vast, wat ik sowieso al een beetje sneu, in de trend van kijk ons nou als hardste los gaan wij zijn beter, vind maar goed.


Ik heb zelf het dans-filmpjes topic geopend maar dat was puur bedoeld als leuke re-cap op een feest en niet bedoeld om de buitenwereld te laten zien van hoe hard 'wij' wel niet losgaan. Al de filmpjes die ik heb geüpload staan ook op privé en alleen met een link in dat topic.

Ben het er wel ontzettend mee eens dat tegenwoordig bij een hoop filmpjes het puur bedoeld is om aandacht te trekken. Hoeft van mij dus ook absoluut niet en houd ik ook niet echt van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 00:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Pipa schreef:
Klaplongen vind ik sowieso de kutste benaming van hard losgaan


Thanks. Ik word ook echt een beetje moe van de kiddos die denken dat ze het allemaal hebben uitgevonden en de shit zijn door het zo te noemen en zo raar te doen.


Dit :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 00:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Helicaze schreef:
Iemand een idee of hij nog naar feesten gaat? Lijkt me een gezellige kerel! :P


Hij was wel op TCC laatst maar verder bezoekt hij geen Hardstyle feesten meer naar wat ik weet.


Dat is Nando toch? Die altijd optrok met Chukkels en Olijfboompje etc.
Bezoekt idd weinig tot geen feestjes meer in de hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
MelvinFR schreef:
Helicaze schreef:
Iemand een idee of hij nog naar feesten gaat? Lijkt me een gezellige kerel! :P


Hij was wel op TCC laatst maar verder bezoekt hij geen Hardstyle feesten meer naar wat ik weet.


Dat is Nando toch? Die altijd optrok met Chukkels en Olijfboompje etc.
Bezoekt idd weinig tot geen feestjes meer in de hardstyle.


Nando en David (Mr. Lellebel) ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 01:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
RoyAPO schreef:
Het goede stampwerk wat de laatste tijd in opmars is. Zelfs bij de vrouwtjes. Ziet er stuk beter uit dan die huppeltjes die ze normaal gesproken doen xd

Dat hebben we hier toch maar eens mooi in gang gezet met z’n allen haha


Job :list:


Voel mij vereerd, maar ik zie dat echt niet zo. Het is wel zo dat er de laatste tijd veel meer losgegaan wordt op feesten (op bepaalde feesten althans). Maar of dit direct te linken is aan al die filmpjes? Ik denk wel dat het nu een stukje meer algemeen geaccepteerd is. Ik werd vroeger compleet uitgelachen en aangekeken als ik compleet badr hari ging op een feest. Nu heb ik dat een stuk minder eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 01:38 
 
Hardtraxx Elite

Vind wel meevallen dat dit een hype is, ja, als je vaak bij Theracords, Spoontech en Classic feesten staat ( waar ik overigens de laatste tijd ook alleen nog maar sta) dan valt het wel op, maar dit is al een aantal jaar zo.

En hoe je t beestje noemt, boeien. Klaplongen, snoeien, maaien, we weten wat er bedoeld wordt. Lekker maai'n!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 02:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
ErikZ schreef:
RoyAPO schreef:
Het goede stampwerk wat de laatste tijd in opmars is. Zelfs bij de vrouwtjes. Ziet er stuk beter uit dan die huppeltjes die ze normaal gesproken doen xd

Dat hebben we hier toch maar eens mooi in gang gezet met z’n allen haha


Job :list:


Ik verwijs terug naar Hardtraxx 5 jaar geleden.. :list: :list:


Hey hier was ik ook. Mooie tijden.

David gaat af en toe nog wel (nog gesproken op Reactivate), Nando is idd niet meer in to hardstyle voor zover ik weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Het goede stampwerk wat de laatste tijd in opmars is. Zelfs bij de vrouwtjes. Ziet er stuk beter uit dan die huppeltjes die ze normaal gesproken doen xd

Dat hebben we hier toch maar eens mooi in gang gezet met z’n allen haha


Cringe >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 11:54 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
David gaat af en toe nog wel (nog gesproken op Reactivate), Nando is idd niet meer in to hardstyle voor zover ik weet.


Sinds wanneer :huh: ? Want hij draait nog gewoon als The Shade hoor
Vorige  1 ... 996, 997, 998, 999, 1000, 1001, 1002 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic