Heavy nummertje. Wel erg vet! Moet een hitje worden hier, beter dan de gemiddelde meuk wat nu op de radio is 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Moet dat album nog eens luisteren. Zijn oude nummers zijn ook heel vet (Still Got Love For You, Gimmie That Money, Hop Is Back, Nollie Tre Flip, Sag My Pants, Pans In The Kitchen, I’m Not Introducing You, Nocturnal Rainbows, Trampoline en I’m Not Introducing You) . Net als de meeste Ill Minds
. Hij wordt vaak de zwarte Eminem genoemd. Dit nummer is ook net een When I’m Gone 2.0
Eerste wat ik van hem hoorde, en dit is inderdaad ook precies wat ik dacht. Ga er eens induiken. Hou wel van deze muziekwrote: Dit nummer is ook net een When I’m Gone 2.0
Gooi die foto van EHRNK hier neer danwrote:Met Mandy en EHRNK op de foto op één avond. Lifegoals!
Past misschien beter in het photoshop topic?wrote:Gooi die foto van EHRNK hier neer danwrote:Met Mandy en EHRNK op de foto op één avond. Lifegoals!
Ik weet niet jongens. Misschien komt hij liever niet met zijn kop op het internet.
Gewoon zwart balkje voor zen ogen, opgelost johwrote:Ik weet niet jongens. Misschien komt hij liever niet met zijn kop op het internet.
Vuurwerk opgehaald
. Nu mezelf nog 3 dagen in zien te houden 
Kameraad waarbij we nieuwjaar gaan vieren heeft de Partyraiser vuurwerk box gekochtwrote:Vuurwerk opgehaald. Nu mezelf nog 3 dagen in zien te houden
Haha nice

Hmm tjaa is uiteindelijk 4 uur geworden. Oepswrote:Nu mezelf nog 3 dagen in zien te houden
Live beelden van SVB die zijn vuurwerk aansteekt.
Wist dat het dat filmpje zou zijn 
Morgen m'n laatste werkdag bij m'n huidige werkgever..
Wisselende gevoelens, bijna 10 jaar in dienst is niet niks, maar heb daarentegen wel ècht zin in m'n nieuwe uitdaging.
Wisselende gevoelens, bijna 10 jaar in dienst is niet niks, maar heb daarentegen wel ècht zin in m'n nieuwe uitdaging.
Het streepje op de e staat de verkeerde kant op. Verder wel gefeliciteerd met je nieuwe baan hoor!
Zimmersion 2.0 heeft de Q-Dance top 100 gehaald 
puur genieten dit
Grote biems doen met melkbussen! En bier
Edit:
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 9968548132
Edit:
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 9968548132
Eindelijk de beslissing gemaakt om te beginnen met plaatjes draaien. Net een controller gekocht 
Tof!! Succes, eerste keer dat je merkt dat je vlekkeloos kunt mixen is een tof gevoel, en gebeurt waarschijnlijk sneller dan je denktwrote:Eindelijk de beslissing gemaakt om te beginnen met plaatjes draaien. Net een controller gekocht
Jaa ik ben benieuwd hoe snel ik het onder de knie ga krijgen. Ga gewoon wat video’s op YouTube opzoeken en kan waarschijnlijk wat hulp krijgen van een huisgenoot die drum n bass draaitwrote:Tof!! Succes, eerste keer dat je merkt dat je vlekkeloos kunt mixen is een tof gevoel, en gebeurt waarschijnlijk sneller dan je denktwrote:Eindelijk de beslissing gemaakt om te beginnen met plaatjes draaien. Net een controller gekocht
Ik heb deze trouwens gekocht. Leek me wel de beste keuze zo met rekordbox licentie erbij
https://www.bax-shop.nl/dj-controller/p ... controller
Eindelijk stress voor m'n scriptie.