Active topics in Off-Topic
Moderators
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Genietmomentje: toch nog naar Headhunterz geweest en ik heb mijn vriendin niet eens hoeven te drogeren (zie Headhunterz topic).
Naast het feit dat de muziek gewoon top is, vind ik het altijd zo mooi om die beste man te zien genieten achter de draaitafel. Hij gaat soms harder dan het publiek lijkt wel.
haha elke keer weerwrote:Avatar van simon10pont
fixer broerwrote:Genietmomentje: toch nog naar Headhunterz geweest en ik heb mijn vriendin niet eens volledig hoeven te drogeren (zie Headhunterz topic).
Dat is inderdaad soms nog mooier om te zien dan de rest. Wat een held is die man toch ook.wrote:Naast het feit dat de muziek gewoon top is, vind ik het altijd zo mooi om die beste man te zien genieten achter de draaitafel. Hij gaat soms harder dan het publiek lijkt wel.
OT: B-Front
Sstwrote:fixer broerwrote:Genietmomentje: toch nog naar Headhunterz geweest en ik heb mijn vriendin niet eens volledig hoeven te drogeren (zie Headhunterz topic).
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
De avatar van Simon. 
Die moet je ons even uitleggenwrote: bae af
M'n scherm flikkerde even van de cringe.wrote: Al hun muziek is bae af![]()
![]()
-
R
Babe As Fuckwrote:Die moet je ons even uitleggenwrote: bae af
bron: Meest irritante woorden in de huidige samenleving... (page 4)wrote:bae staat voor before anyone else, nog erger dan een verbastering van baby dus
Ja zo ver was ikwrote:Babe As Fuckwrote:Die moet je ons even uitleggenwrote: bae af
Bedankt sherlockwrote:Babe As Fuckwrote:Die moet je ons even uitleggenwrote: bae af
-
R
wrote:
Bedankt sherlock
wrote:
Ja zo ver was ik
View on YouTube
Deze herontdekken.
Spotify voor de liefhebbers want betere kwaliteit en tering lompe intro kicks enzo spotify:track:0fk17RiTLmiPgm1As6FwBd
Deze herontdekken.
Spotify voor de liefhebbers want betere kwaliteit en tering lompe intro kicks enzo spotify:track:0fk17RiTLmiPgm1As6FwBd
Vanmorgen tweede gesprek gehad voor nieuwe baan en net te horen gekregen dat ik het geworden ben. En daarna screenshot krijgen van deze site: http://www.Hardstyle-Releases.com waar onze eerste release op te vinden is
Twee genietmomentjes in korte tijd
Twee genietmomentjes in korte tijd