Vandaag naar de Zena Trophy. Lekker een heel avondje naar vuurwerkshows kijken.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Thanks!wrote:Gefeliciteerd!wrote:Geslaagd voor mijn rijbewijs
Gisteren de blinde poule gewonnen bij Katwijk 
Lees het nu pas, sorry hewrote:Ff iets zachter plz xwrote:Ploatjes droain met Zamble
Na afgelopen maanden bijna ieder weekend een hardstyle feest of festival te hebben gepakt, afgelopen zaterdag naar Dutch oktoberfest in Ahoy geweest. Ik ben nog steeds naar de klote van al het bier, maar het was echt geweldig 
De hardtraxx genremix, shoutout naar Broken Balance, tering vet in elkaar geflanst 
Hoe kom je aan dat geld danwrote:Na afgelopen maanden bijna ieder weekend een hardstyle feest of festival te hebben gepakt, afgelopen zaterdag naar Dutch oktoberfest in Ahoy geweest. Ik ben nog steeds naar de klote van al het bier, maar het was echt geweldig
Je was goed aan het flaneren in je mooie pak zag ik op snapchat.wrote:Na afgelopen maanden bijna ieder weekend een hardstyle feest of festival te hebben gepakt, afgelopen zaterdag naar Dutch oktoberfest in Ahoy geweest. Ik ben nog steeds naar de klote van al het bier, maar het was echt geweldig
Woon nog thuis, afgelopen jaar zo goed als niks gedaan behalve werken. Daarnaast nog beetje stufi binnen harken.wrote:Hoe kom je aan dat geld danwrote:Na afgelopen maanden bijna ieder weekend een hardstyle feest of festival te hebben gepakt, afgelopen zaterdag naar Dutch oktoberfest in Ahoy geweest. Ik ben nog steeds naar de klote van al het bier, maar het was echt geweldig
Jaaa was echt zo goudwrote:Je was goed aan het flaneren in je mooie pak zag ik op snapchat.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 7 days ago
Last edited by immuunm on 28 Sep 2017 16:27, edited 1 time in total.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 7 days ago
Dat vind je elke week een genietmomentje? 
Dat heb jij helemaal goed!wrote:Dat vind je elke week een genietmomentje?
Een taart gewonnen met het invullen van een puzzel, heujj 
Morgen miljoenen winnen bij Miljoenenjacht 
Watwrote:Euromillions gewonnen.
€4.90 op een inzet van €10wrote:Watwrote:Euromillions gewonnen.Proficiat, wat het bedrag ook is
Tel uit je 'winst'
Had je beter in bier geïnvesteerd
Had je beter in bier geïnvesteerd