Morgen Decibel. 
wrote:Morgen Decibel.
For the one and only.. Radical RRRRRRRRRRRRREEEDEMPTION!wrote:Als 'Come on, Defqon. Are you fucking ready!?' er maar in zit.
heerlijkwrote:Als 'Come on, Defqon. Are you fucking ready!?' er maar in zit.
Nice, kun je zeggen wat je er zoal voor hebt moeten doen?wrote:Laatste papieren binnen om commerciele dronevluchten uit te kunnen voeren, mooi na 4 weken ipv 8
Was een cursus van 2 volle dagen met twee weken later een theoretische toets van 60 vragen waarbij je 75% goed moest hebben om te slagen. Toets bestond vooral uit vragen over luchtvaartregels, maar ook over het weer, logisch nadenken en de drone zelf. Om tot de uiteindelijke ontheffing te komen en commercieel te willen vliegen moet je je drone laten registreren en krijgt deze een nummer zoals ook vliegtuigen en andere luchtvaartuigen deze hebben. Daarnaast moet je de drone laten verzekeren tegen schade aan derden en vervolgens kan je de laatste ontheffing aanvragen bij de overheid. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Nou moet het zich nog terug verdienenwrote:Nice, kun je zeggen wat je er zoal voor hebt moeten doen?wrote:Laatste papieren binnen om commerciele dronevluchten uit te kunnen voeren, mooi na 4 weken ipv 8
En wat ga je er nu mee doen, moet ik dan denken aan filmen voor aftermovies o.a.?
Van die geur alleen ga ik al over mijn nekwrote:Vandaag waren de jaarlijkse palingrook wedstrijden bij ons in het dorp, godverdomme weinig dingen lekkerder dan een zojuist vers gerookte paling op een bolletje