Ik vind het best een leuk nummer
. Word daar sws vrolijker van dan de gemiddelde muziek die gedraaid wordt. Zoals die kut NL rappertjes. Daar word ik echt naar van
Active topics in Off-Topic
Moderators
Kind van de Duivel > Frozen bootleg
Ja, maar jij bent ook niet objectief tegenover Da Tweekaz.wrote:Kind van de Duivel > Frozen bootleg
Laat ik het erop houden dat is zowel Frozen bootleg als Kind van de Duivel beide niet hoef te horen.
Last edited by Jordy on , edited 1 time in total.
Haha alsjeblieft zeg. Wordt helemaal gek van die plaat. Van hetzelfde niveau als rellen in de hel. Puur wannabe gedrag en die mensen snappen vrij weinig van de hardstyle scene. Daarom waardeer ik het al nietwrote:Kind van de Duivel > Frozen bootleg
Hahaha ik word oprecht enthousiast als ik kind van de duivel met uitgaan hoor.
en mijn frozen haat is wel bekend.
dus misschien ben ik niet de juiste persoon voor deze discussie
en mijn frozen haat is wel bekend.
dus misschien ben ik niet de juiste persoon voor deze discussie
Frozen vind ik ook een best leuk nummer. Kind van de duivel daarentegen..
Zwijg me van kind van de duivel. Al mijn niet-hardstyle vrienden. "Ey, dit is toch uwe muziek, komaan hakken!"
Kill me please
Kill me please
Dit heb ik 2 weken geleden ook letterlijk te horen gekregenwrote: "Ey, dit is toch uwe muziek, komaan hakken!"
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026

wrote:Zoals die kut NL rappertjes. Daar word ik echt naar van
V O L L E N T J A Kwrote:Kind van de duivel pfffff
Zo herkenbaar dit... ik loop altijd standaard weg bij dat vreselijke kut nummerwrote:Zwijg me van kind van de duivel. Al mijn niet-hardstyle vrienden. "Ey, dit is toch uwe muziek, komaan hakken!"
Kill me please
The Pitcher die de laatste tijd vaker festivalgigs live streamt op instagram
Ontvolg 'm dan?wrote:The Pitcher die de laatste tijd vaker festivalgigs live streamt op instagram
Oh. Dit is niet het irritatiemomentjes topic.
Gisteren met een verjaardagfeestje naar een club geweest waar ze van die trage meuk draaien; gewoon Boef jwz. Heel de nacht met je gat schudden... En verbazend genoeg heb ik het erg naar mijn zin gehad. 
Simon10pont die constant zijn Slowpoke avatar bijwerkt
. Iedere keer komt er weer iets nieuws bij of word er wat weggehaald
.
viel me ook al opwrote:Simon10pont die constant zijn Slowpoke avatar bijwerkt. Iedere keer komt er weer iets nieuws bij of word er wat weggehaald
.
Boef is altijd goud natuurlijkwrote:Gisteren met een verjaardagfeestje naar een club geweest waar ze van die trage meuk draaien; gewoon Boef jwz. Heel de nacht met je gat schudden... En verbazend genoeg heb ik het erg naar mijn zin gehad.
Waarschijnlijk de zondag werken op defqon, kom ik daar ook nog eens 
Gratis bier?wrote:Waarschijnlijk de zondag werken op defqon, kom ik daar ook nog eens
Dibs!wrote:Gratis bier?wrote:Waarschijnlijk de zondag werken op defqon, kom ik daar ook nog eens
Hypotheek officieel rond voor de koop van het huis.
Over 3 weken slapen we er al, is de bedoeling.
Over 3 weken slapen we er al, is de bedoeling.
Ja is bij mij ook snel gegaan hoor. Vorig jaar maart fulltime gaan werken. Jaarcontractje. Toen in mei pas mijn diploma gehaald van de HBO studie. Afgelopen december vast contract gekregen. Nu al een geschikt huis gevonden en hypotheek rond gekregen.
Soms zit het opeens mee.
Soms zit het opeens mee.