Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 933, 934, 935, 936, 937, 938, 939 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste teams. Ik vind het zelf ook nooit leuk om er geld aan uit te geven. Gewoon lekker een team bouwen zoals het moet! Ziet er goed uit overigens.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 14:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Heb nooit wat uitgegeven aan FIFA btw.


Hoe doe je dit met contracten? Dat is meestal waar ik het meest mee zit te kloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Broken Balance schreef:
Heb nooit wat uitgegeven aan FIFA btw.


Hoe doe je dit met contracten? Dat is meestal waar ik het meest mee zit te kloten.


Contracten kun je al halen vanaf 200 coins? Hoe kun je hier mee kloten.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 14:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
kegel77w schreef:
Broken Balance schreef:
Heb nooit wat uitgegeven aan FIFA btw.


Hoe doe je dit met contracten? Dat is meestal waar ik het meest mee zit te kloten.


Contracten kun je al halen vanaf 200 coins? Hoe kun je hier mee kloten.. :whistle:


Kan mij herinneren dat ik hier vaak mee zat te kloten haha. Lang geleden dat ik echt FUT gedaan heb, paar jaar geleden overgestapt naar PC en daar is FIFA erg dood. Sinds november weer een PS4. Dus ga vanaf '18 weer beginnen met FUT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga 18 denk ik niet eens meer halen, speel echt nooit meer FIFA, terwijl ik vanaf deel 11 tot 16 echt verslaafd was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 15:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:

Kan mij herinneren dat ik hier vaak mee zat te kloten haha. Lang geleden dat ik echt FUT gedaan heb, paar jaar geleden overgestapt naar PC en daar is FIFA erg dood. Sinds november weer een PS4. Dus ga vanaf '18 weer beginnen met FUT.


Wanneer je die pakjes van de Squad Builder Challenges krijgt, krijg je ook contracts. Door dit heb ik onderhand iets van 200-300 contracts en 200 fitness kaarten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 16:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
kegel77w schreef:

Kan mij herinneren dat ik hier vaak mee zat te kloten haha. Lang geleden dat ik echt FUT gedaan heb, paar jaar geleden overgestapt naar PC en daar is FIFA erg dood. Sinds november weer een PS4. Dus ga vanaf '18 weer beginnen met FUT.


Wanneer je die pakjes van de Squad Builder Challenges krijgt, krijg je ook contracts. Door dit heb ik onderhand iets van 200-300 contracts en 200 fitness kaarten.


Ah zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 16:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Een andere tactiek is ook bronzen basis pakjes voor 400 kopen en alle spelers en rare bronze consumables in dat pakje verkopen. Is een trage tactiek maar weinig moeite.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Een andere tactiek is ook bronzen basis pakjes voor 400 kopen en alle spelers en rare bronze consumables in dat pakje verkopen. Is een trage tactiek maar weinig moeite.


Ik ga deze tactiek nu eens uit proberen. Het is namelijk wel zo dat als je dan elke speler weer voor 150 coins verkoopt je dus meer overhoudt aan het einde van de streep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 16:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Broken Balance schreef:
Een andere tactiek is ook bronzen basis pakjes voor 400 kopen en alle spelers en rare bronze consumables in dat pakje verkopen. Is een trage tactiek maar weinig moeite.


Ik ga deze tactiek nu eens uit proberen. Het is namelijk wel zo dat als je dan elke speler weer voor 150 coins verkoopt je dus meer overhoudt aan het einde van de streep.


Ze gaan vaak gewoon voor 200, dat is de minimum buy now. Bijna niemand neemt de moeite en tijd voor die 50 coins verschil. Sommige bronzen gaan ook weer voor 500-700 en Squad Fitness brons gaat weer voor 1200. En soms verschijnt er een zilveren speler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Broken Balance schreef:
Een andere tactiek is ook bronzen basis pakjes voor 400 kopen en alle spelers en rare bronze consumables in dat pakje verkopen. Is een trage tactiek maar weinig moeite.


Ik ga deze tactiek nu eens uit proberen. Het is namelijk wel zo dat als je dan elke speler weer voor 150 coins verkoopt je dus meer overhoudt aan het einde van de streep.


Ze gaan vaak gewoon voor 200, dat is de minimum buy now. Bijna niemand neemt de moeite en tijd voor die 50 coins verschil. Sommige bronzen gaan ook weer voor 500-700 en Squad Fitness brons gaat weer voor 1200. En soms verschijnt er een zilveren speler.


Ja, dus eigenlijk kun je nogal wat winst uit die tactiek pakken.. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 16:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Geleidelijk wel, als een deel niet verkoopt stop je die weer in squad builder challenges
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe werkt dit eigenlijk? Squad builder challenges..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 17:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

https://www.futbin.com/squad-building-challenges

Je moet een squad samenstellen met bepaalde eisen. Lukt je dat dan krijg je een pack (meestal) als beloning.

Het is de kunst om de challenges voor zo min mogelijk coins te voltooien, dan verkoop je de dingen die je in de packs krijgt weer. Zo maak je ook winst.

Zijn zo veel factoren waar je rekening mee kan houden waardoor ze goedkoper zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah op die manier. Ik ga het eerst gewoon proberen door pakketjes te kopen en de spelers 1 voor 1 door te verkopen. Er zou wel wat tijd in zitten, maar alles wat je meepakt is mooi meegenomen. Ja toch? :P

Nu weer on topic. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ontopic in het offtopic gedeelte? brave knul :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Rick 'The Rebel' Jan, zijn niet allemaal opgegroeid in de ghetto zoals jij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 20:11 
 
Hardtraxx Addict

Afbeelding

Praktisch alles in deze FB groep :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Afbeelding

Praktisch alles in deze FB groep :lol:

Maximaal foute openingszinnen posten :lol:. Maar nu vraag ik me wel af of die vrouwen/mannen ook daadwerkelijk berichtjes krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En kleuter Caine weer met z'n "Who wants to get pumped"... dat is overigens een irritatiemomentje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben laatst iig uit RSU gestapt, kwam nauwelijks wat boeiends/fatsoenlijks meer langs :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Ik ben laatst iig uit RSU gestapt, kwam nauwelijks wat boeiends/fatsoenlijks meer langs :(

Lange tijd geleden al, toen bijna de hele militia los ging op non militanten. Was er zo klaar mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon lid blijven en ontvolgen, dan kom je er niks meer van tegen in je tijdlijn maar kun je nog wel spioneren wanneer je daar behoefte aan heb/er controverse te vinden is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Gewoon lid blijven en ontvolgen, dan kom je er niks meer van tegen in je tijdlijn maar kun je nog wel spioneren wanneer je daar behoefte aan heb/er controverse te vinden is ;)


Ja waar kun je dat doen, klikte er op ontvolgen, maar krijg nog steeds berichten >.<
Vorige  1 ... 933, 934, 935, 936, 937, 938, 939 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic