Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 917, 918, 919, 920, 921, 922, 923 ... 1261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 22:25 

Hardtraxx Elite

https://open.spotify.com/track/7BWmDgMZWTLNXhEbxj2bpW
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 08:52 

Hardtraxx Elite

Norther66 schreef:
Mensen die dachten ff snel wat winst te kunnen pakken met de 538 koningsdag :lol:
https://www.ticketswap.nl/event/538koni ... 5b65bfdd16

Ook mooi hoe 538 vervolgens meld dat het volledig is uitverkocht, en je alleen nog kaarten kan winnen via hun show :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 18:15 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 13:46 

Hardtraxx Veteran

2013 alweer, ik word oud :x

Net wat resultaten van m'n enquĂȘte voor afstudeeronderzoek ingezien en die bevestigen precies wat ik al vermoedde. Advies opstellen wordt dus een stuk makkelijker zo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 15:00 

Hardtraxx Veteran

Anthor schreef:
Heb daar een uur op een bank gezeten en heb naar een enorm grote foto van een anus zitten kijken. Die anus pulseerde en dat heeft me toch een uur weten te boeien.

Drugstopic :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 00:19 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Anthor schreef:
Heb daar een uur op een bank gezeten en heb naar een enorm grote foto van een anus zitten kijken. Die anus pulseerde en dat heeft me toch een uur weten te boeien.

Drugstopic :lol:

Of een verdomd goede psycholoog :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 16:45 

Hardtraxx Veteran

Een oude HWS episode opzetten en dan die intro horen :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 17:31 

Hardtraxx Veteran

Nietsvermoedend Qing of the Night warm up mixjes aan het zoeken op Mixcloud, duikt Evert Jan ter Haar opeens op om de raw te defenden :lol:

Wildstylez mix
Evert Jan ter Haar schreef:
bah ook weer zo waardeloze blij blij blij saaaaaaaaaaaaaaaie mix wat mankeren jullie daar in jullie boven kamer?????????????? flikker op met die zooi

Bass Modulators mix
verschrikkelijk Bass Modulators zijn helemaal geen echte hardstyle dj,s
Wat is dit weer voor blij blij blij slappe house shit mix. snap niet dat dit podium heeft
Denken ze nu dat ze een lekker keiharde hardstyle er neer zetten ?hahaha weet niet wat voor wereld hun leven fantasy wereld ja

PAS OP! afwezigheid van interpunctie kan hersenpijn veroorzaken.

Ignition mix
GVD heb nu alle 4 de mixen gehoord door heen geskipt luisteren zijn ze niet eens waard!!!!!
Wat moet dit voor stellen kansloos sneu figuren hardstyle????? heb nog geen 1 fatsoenlijk hardstyle set gehoord is allemaal blij blij blij saaaaaaie slappe house troep dit kun je geen hardstyle noemen stelletje oplichters wordt met de jaren erger zeg wat is dit voor wan beleid bij q dance snap niet dat jullie dit mooi vinden die kinderachtige sounds lijkt wel de flower power tijd blij blij blij love love love joepie joepie flikker op met die zooi maken jullie eigen gerne zo mooi vindt laat hardstyle erbuiten ja man man man jullie sporen echt voor geen meter!!!!!!!!!!!!!!!

Ik moest toch even glimlachen in mijn fantasy wereldje
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 17:38 

Hardtraxx Veteran

stelletje oplichters wordt met de jaren erger zeg wat is dit voor wan beleid bij q dance snap niet dat jullie dit mooi vinden die kinderachtige sounds lijkt wel de flower power tijd blij blij blij love love love joepie joepie flikker op met die zooi maken jullie eigen gerne zo mooi vindt laat hardstyle erbuiten ja man man man jullie sporen echt voor geen meter!!!!!!!!!!!!!!!

Hahahaha :lol: Wat een held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 19:32 

Hardtraxx Veteran

GVD heb nu alle 4 de mixen gehoord door heen geskipt luisteren zijn ze niet eens waard!!!!!
Wat moet dit voor stellen kansloos sneu figuren hardstyle????? heb nog geen 1 fatsoenlijk hardstyle set gehoord is allemaal blij blij blij saaaaaaie slappe house troep dit kun je geen hardstyle noemen stelletje oplichters wordt met de jaren erger zeg wat is dit voor wan beleid bij q dance snap niet dat jullie dit mooi vinden die kinderachtige sounds lijkt wel de flower power tijd blij blij blij love love love joepie joepie flikker op met die zooi maken jullie eigen gerne zo mooi vindt laat hardstyle erbuiten ja man man man jullie sporen echt voor geen meter!!!!!!!!!!!!!!!

Dit is denk ik de beste comment tot nu toe van onze Evert. 'lijkt wel de flower power tijd blij blij blij love love love joepie joepie' :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 20:05 

Hardtraxxer

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 20:33 

Hardtraxx Veteran

lijkt wel de flower power tijd blij blij blij love love love joepie joepie flikker op met die zooi maken jullie eigen gerne zo mooi vindt laat hardstyle erbuiten ja man man man jullie sporen echt voor geen meter!!!!!!!!!!!!!!!

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 02:10 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 10:23 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 13:01 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 13:38 

Hardtraxx Veteran

Hahahahahahahaha die vent :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 13:56 

Hardtraxx Crew

Hahah wat een topvent :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 15:33 

Hardtraxx Veteran

Hahahah :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 16:07 

Hardtraxx Veteran

Ik vind er echt niks grappigs meer aan, als dit echt gemeend is, had ik er om kunnen lachen, maar ik geloof er geen snars van deze vent het serieus meent en gewoon alleen maar bezig is met trollen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 16:29 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Ik vind er echt niks grappigs meer aan, als dit echt gemeend is, had ik er om kunnen lachen, maar ik geloof er geen snars van deze vent het serieus meent en gewoon alleen maar bezig is met trollen...

Denk dat dit gewoon serieus is hoor haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 20:20 

Hardtraxx Crew

Een van de mooiste stukjes muziek ooit gemaakt (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 13:17 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:

Denk ik inderdaad ook wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 16:09 

Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:
TSFH schreef:

Denk ik inderdaad ook wel

100% dat die kerel bloedserieus is... hij reageert ook altijd op onze mixjes, vond dat we te soft begonnen in onze Qapital mix :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 16:10 

Hardtraxx Elite

@wootum prachtig ja

Sigma die zijn set opent met Deadmau5 - Strobe :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 09:47 

Hardtraxx Veteran

Maar is iemand onze Evert als eens tegengekomen op een partijtje?
Vorige  1 ... 917, 918, 919, 920, 921, 922, 923 ... 1261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic