Ga ik nu doen.wrote:Dan kun je beter kickrolls gaan oefenen op je kamer...wrote:Mijn moeder die de kamer binnenkomt terwijl ik aan het stampen ben op Mind Dimension en ze begint te bekken dat ik niet goed wijs ben.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Da fuckwrote:25:55 links in beeld. De perfecte Pinsir.
10:35. Waar kijk ik naar?
Een aandachtshoerwrote:10:35. Waar kijk ik naar?
Ik heb ook ooit ergens gelezen dat Pinsiren, oliepompen (van die grote machines op olievelden) genoemd wordt. Vond ik ook een mooie benaming 
Pinsir = Pinsirwrote:Ik heb ook ooit ergens gelezen dat Pinsiren, oliepompen (van die grote machines op olievelden) genoemd wordt. Vond ik ook een mooie benaming
Oliepomp = 0:13, linksonder, gast met wit shirtje
View on YouTube
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Haha ook een mooie. Wij noemen het altijd bulldozerenwrote:oliepompen
Hoe Prefix altijd praat in het Engels op z'n insta en snapchat filmpjes. Het komt op een of andere manier altijd heel geforceerd over haha
Haha zijn shoutout in een theracords radioshow rond Q-base een keer, 100 keer op repeat gehad omdat het zo dom klonkwrote:Hoe Prefix altijd praat in het Engels op z'n insta en snapchat filmpjes. Het komt op een of andere manier altijd heel geforceerd over haha
Achja, produceren kennie wel he
Was leuk op Dancefair met die twee. Stelletje droogkloten, het Achterhoekse spatte er van af 
De maand april, veel leuke feestjes. 
Nieuwe boeking binnen, 14 april inCasa Leiden met Ran-D 
Dag erna hardshock, gaat em deze keer nie worden voor mijwrote:Nieuwe boeking binnen, 14 april inCasa Leiden met Ran-D
Dit keer niet aanwezig, want Hardshock.wrote:Nieuwe boeking binnen, 14 april inCasa Leiden met Ran-D
WTFwrote:https://vimeo.com/61740056
"dongcopter" nope dit is niet iets voor op stage 
wrote:"dongcopter" nope dit is niet iets voor op werk
Doe dit niet in het genietmomentjes topci