Nu je het zegt begin ik aan mij zelf te twijfelen, er is nog z'n soort gelijk fragment die ik niet kan vinden.wrote:Hoe bedoel je Ivey want dat stukje is van Lucky TV
Active topics in Off-Topic
Moderators
@broken balance
radium, tieum, tss.... alles uit de oude frenchcore klinkt zo lekker.
Kan me TSS nog ergens op een Masters herinneren... was daar met project-141 ofzo? Giga vermaakt
Kan me TSS nog ergens op een Masters herinneren... was daar met project-141 ofzo? Giga vermaakt
View on Mixcloud
Een groot genietmoment!
Een groot genietmoment!
Hahaha heerlijk Joey. Ik heb zelf ooit eens afgesloten met een Sloperij Janssen plaat op een ''gig''. Geniaal. 
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Helden

Vet! Welke track?wrote:Ik heb zelf ooit eens afgesloten met een Sloperij Janssen plaat op een ''gig''. Geniaal.
Tieum is geen Frenchcorewrote:@broken balance
Maar idd, de oude Frenchcore tot 2010 ongeveer kon ik best wel waarderen.
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Vet!wrote:Liberté.
Ik snap dat dat echt een genietmoment is. Foii wat lekker!wrote:De geur van frikandelbroodjes![]()
Of gewoon een glimp opvangen van de geur van warm eten, terwijl je onderweg naar huis bent van een lange werk/school dag.wrote:De geur van frikandelbroodjes![]()
Weet alleen niet of dit hier moet, of bij het irritatiemomentjes topic.
Haha ik vind ze eigenlijk zelfs ook nog iets lekkerder ruiken dan dat ik ze smaken vindwrote:Ik snap dat dat echt een genietmoment is. Foii wat lekker!wrote:De geur van frikandelbroodjes![]()
Als je langs de frietkraam rijd en die geur ruiktwrote:Of gewoon een glimp opvangen van de geur van warm eten, terwijl je onderweg naar huis bent van een lange werk/school dag.
Ik vind beide. Kan er wel van genieten. 
Corona met citroen op je verjaardag! 
Irritatiemomentjeswrote:chef
Niks mis mee.wrote:Irritatiemomentjeswrote:chef
Een 8,5 voor een presentatie halen en na afloop beseffen dat het bijna weekend is. 
Grapje pik was maar fatoewrote:Irritatiemomentjeswrote:chef
Youtube comment bij Angernoizer & The Vizitor - Rammen Met Sjors:
Christina Djordjevic 3 maanden geleden
reminds me to sloperij janssen bad ass track
Christina Djordjevic 3 maanden geleden
reminds me to sloperij janssen bad ass track
Eerste concept plan van aanpak ingeleverd en hoogstwaarschijnlijk goedgekeurd.
Nee ik ben niet alleen maar aan het lamballen op hardtraxx, doe ook nog wat nuttigs op stage
Nee ik ben niet alleen maar aan het lamballen op hardtraxx, doe ook nog wat nuttigs op stage
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Noob. Mijne was vorige week al goedgekeurdwrote:Eerste concept plan van aanpak ingeleverd en hoogstwaarschijnlijk goedgekeurd.![]()
we zijn niet allemaal uit Überhout gesneden

Ik heb deze week veel teveel tijd verspilt aan het zoeken van leuke plaatjes om mijn hardtraxx posts te optimaliseren

Ik heb deze week veel teveel tijd verspilt aan het zoeken van leuke plaatjes om mijn hardtraxx posts te optimaliseren
Een g̶o̶e̶d̶ begin is het halve werk