Inderdaad, als je bijv zelf je schoolgeld betaalt dan kan dat een hele hoop geld opleveren. Zelfde geldt voor studieboeken etc.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dankje voor deze tip! 90 euro erbij 
600 euro terug. Is toch wel lekker zo vlak voor t festivalseizoen 
Hahah Melvin brengt geld in het laatje bij iedereen
Zelf nu ook ingevuld, 1340 euro terug 
Als iemand zo nog komt met 3000 euro terug dan wil ik weten waar zijn wiet plantage staat 
Is het echt zo makkelijk?wrote:Gewoon de Belasting Aangifte 2016 app downloaden. Inloggen met je DigiD en je hoeft niet eens iets in te vullen, enkel een paar keer op 'Ga door' en tot slot 'ondertekenen'. En voila.
-
RHardtraxx Newbie
- 30 posts member since 2016
- last seen Apr 2017
Ik heb nog plek...wrote:Als iemand zo nog komt met 3000 euro terug dan wil ik weten waar zijn wiet plantage staat
Jup, wel goed kijken of alles klopt idd voordat je doorklikt. Maar ja, zo makkelijk is het hahawrote:Is het echt zo makkelijk?wrote:Gewoon de Belasting Aangifte 2016 app downloaden. Inloggen met je DigiD en je hoeft niet eens iets in te vullen, enkel een paar keer op 'Ga door' en tot slot 'ondertekenen'. En voila.
Dan ga ik dit weekend eens even kijken of ik nog wat terug kan vragen. Zou wel leuk zijn!wrote:Jup, wel goed kijken of alles klopt idd voordat je doorklikt. Maar ja, zo makkelijk is het hahawrote:Is het echt zo makkelijk?wrote:Gewoon de Belasting Aangifte 2016 app downloaden. Inloggen met je DigiD en je hoeft niet eens iets in te vullen, enkel een paar keer op 'Ga door' en tot slot 'ondertekenen'. En voila.
Dat is als student met bijbaantjes zijnde altijd zo'n fijn moment om naar uit te kijken. Net te weinig werken om zelf te hoeven betalen, maar genoeg werken om een flinke smak geld terug te krijgen 
Waarom weet ik dit nu pas :') Vanavond gelijk even kijken.
Sorry hoor mannen maar onder wat voor een steen hebben jullie geleefd dat jullie die niet weten/doen
?
Sowieso is belastingaangifte doen verplicht
Als je student bent en bijna je hele leven zwart gewerkt hebt. M'n moeder doet altijd belasting invullen voor mensen en zelfs zij heeft er ook nog nooit iets over gezegd tegen mij 
Haha precies.. Dit is voor mij ondertussen ook een soort van jaarlijkse bron van inkomsten geworden. Zo net voor de vakantie (juni/juli) een flinke smak geld ontvangen zorgt er toch voor dat je niet of minder hoeft te sparen voor vakanties en dergelijke.wrote:Sorry hoor mannen maar onder wat voor een steen hebben jullie geleefd dat jullie die niet weten/doen?
Ik ben er ook pas een paar jaar achter hoor, mn ouders deden dit altijd en heb zelf de ballen verstand van economie en belastingzaken 
Gvd ik zit beetje random te klikken bij home, kijk de reactie van het genie hardstylboy eens
http://hardtraxx.nl/nieuws/opbouw-empor ... ment-52259
Ik mis hem
Ik mis hem
Haha, zulke leden zouden geeneens een ban mogen krijgen joh. Is toch geweldig voor iedereen? 
Wat is dit danwrote:Gvd ik zit beetje random te klikken bij home, kijk de reactie van het genie hardstylboy eens![]()
Ik mis hem
Goeie ouwe Evert-Jan, de heppiestijlz zijn de strijd aan het winnen sinds hij gebanned is 
#tbt toen Villain voorstelde om een dinner te gaan doen met Hardstylboy om over "echte" hardstyle te praten

Hahah de eerste persoon die hem serieus nam was Villain, ook compliment waard toch.wrote:#tbt toen Villain voorstelde om een dinner te gaan doen met Hardstylboy om over "echte" hardstyle te praten![]()