Hahahaha dit is zo treffend.wrote:View on YouTube
Active topics in Off-Topic
Moderators
Van je vrienden de loudness cd van 2012, gemixt door B-Front & DJ Thera, cadeau krijgen voor je verjaardag. Helaas werd de tissuedoos niet meegeleverd. 
Top! Die heb ik ook nog regelmatig op staan 
Krijg meters kippenvel bij de intro van Audiotricz - Inception in de Mysteryland Aftermovie (@8:48)
View on YouTube
word er bijna emotioneel van, zo goed

View on YouTube
word er bijna emotioneel van, zo goed
1 van de beste platen van het jaar. Geweldig mooi.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Hier snap ik dus niks van
Debat net tussen Clinton en Trump, kon er wel van genieten. Stuk leuker dan die tamme debatten hier in NL.
Meh, kan die kerel z'n muziek niet waarderen, maar zie nou niet waarom mensen meteen weer zo moeten bashen. Vind dat vooral van een artiest echt niet kunnen (al helemaal als je zelf ook foeilelijke kutmuziek maakt).
Is puur sarcasme van meneer Rooler hoorwrote:Meh, kan die kerel z'n muziek niet waarderen, maar zie nou niet waarom mensen meteen weer zo moeten bashen. Vind dat vooral van een artiest echt niet kunnen (al helemaal als je zelf ook foeilelijke kutmuziek maakt).
Oh dan heb ik niets gezegd
Volg de hele rauw rauwer rauwst hardstyle niet zo dus ik weet verder niet wat de verstandshouding tussen die twee heren is.
Volg de hele rauw rauwer rauwst hardstyle niet zo dus ik weet verder niet wat de verstandshouding tussen die twee heren is.
View on YouTube
Hele show van Moderat gisteren, veruit mooiste wat ik heb meegemaakt qua elektronische muziek
Hele show van Moderat gisteren, veruit mooiste wat ik heb meegemaakt qua elektronische muziek
Even IP check, mods. Tegen de regelswrote:https://twitter.com/Atmozfears/status/788439236873691137