Normaal gesproken wel volgens mijwrote:Alleen in de lobby, niet bij het zwembadwrote:Neem aan dat je daar wel wifi hebtMaar werkt die gps ook via het internet? Dat was meer de vraag zeg maar.
Edit: Nee GPS staat los van mobiel internet.
Normaal gesproken wel volgens mijwrote:Alleen in de lobby, niet bij het zwembadwrote:Neem aan dat je daar wel wifi hebtMaar werkt die gps ook via het internet? Dat was meer de vraag zeg maar.
Fucking nicewrote:Heb net een Charmander gevangen in de tuin. Flex.
Deed net mobiele gegevens uit (wat ik op vakantie ook doe), maar hij deed het toen niet meer. Helaas, was wel mooi geweestwrote:Normaal gesproken wel volgens mijwrote:Alleen in de lobby, niet bij het zwembadwrote:Neem aan dat je daar wel wifi hebtMaar werkt die gps ook via het internet? Dat was meer de vraag zeg maar.
Edit: Nee GPS staat los van mobiel internet.
God allejezus als je zo'n hond hebt dan loop ik dus echt met een boog om je heen...wrote:wrote:Wat een gruwelijk lelijk beestwrote:https://www.instagram.com/p/BHhJI_vjHI1/ ooit zoiets schattigs gezien![]()
![]()
Klopt is zeker geen hont. Volgens mij is het een hond.wrote:gadverdamme dat is toch geen hont man

Botswrote:Okdoeiwrote:HONT.
HAHA WTF
Gefeuliciteerdwrote:Voor m'n laatste tentamen precies een 5.0 halen, waardoor ik nu geen herkansingen heb in de vakantie![]()
![]()
Hey ga je anders ff nog bij de AH to go een broodje halen? Gaan wij vast in de trein zitten. Tot zo!wrote:Botswrote:Okdoeiwrote:HONT.
HAHA WTF
Jammerwrote:Voor m'n laatste tentamen precies een 5.0 halen, waardoor ik nu geen herkansingen heb in de vakantie![]()
![]()
jeetje wat ben jij toch een akelig figuurwrote:Jammerwrote:Voor m'n laatste tentamen precies een 5.0 halen, waardoor ik nu geen herkansingen heb in de vakantie![]()
![]()
Danku!wrote:Gefeuliciteerd
Zolang je niet lager dan een 5.0 voor je tentamen haalt en je vak met minstens een 5.5 afsluit, is het bij ons allemaal prima hoor.wrote:Sinds wanneer is een 5.0 genoeg dan?
wrote:jeetje wat ben jij toch een akelig figuurwrote: Jammer