500 vragen ze zelfswrote:Netjes, hier helaas geen succes. Ik zit wel nét boven de 12,000, dus als er een paar honderd mensen geen tickets bestellen kan ik alsnog.. Maarja, aangezien de zwartemarkt-handel nu al met de woekerprijzen begint zullen mensen waarschijnlijk toch wel hun kaart binnenhalen.wrote:Ingeloot voor de bekerfinale
Active topics in Off-Topic
Moderators
Bizarre Slapers op RTL5. Interessant programma. Jongen die last heeft van rare slaapdingen werkt in de horeca. Toen ik nog in de horeca werkte had ik er ook af en toe last van. Van slaapverlammingen. Dood eng haha. Maar laat wel zien dat horeca en haar werktijden dit wel op kunnen roepen. Nu werk ik er niet meer en nooit meer last gehad.
Zulke mensen gelijk hun seizoenkaart afpakken en levenslang stadionverbod. Oprotten met dat volk.wrote:500 vragen ze zelfs
Je zit in het verkeerde topic jongenwrote:Zulke mensen gelijk hun seizoenkaart afpakken en levenslang stadionverbod. Oprotten met dat volk.wrote:500 vragen ze zelfs
wrote:Bizarre Slapers op RTL5. Interessant programma. Jongen die last heeft van rare slaapdingen werkt in de horeca. Toen ik nog in de horeca werkte had ik er ook af en toe last van. Van slaapverlammingen. Dood eng haha. Maar laat wel zien dat horeca en haar werktijden dit wel op kunnen roepen. Nu werk ik er niet meer en nooit meer last gehad.
een vriendin van mij doet er ook aan mee
wordt aankomende dinsdag uitgezonden haha
Ik heb geen uitnodiging gehad?wrote:Mijn house warming party met dj _theon_ live
wrote:Ik heb geen uitnodiging gehad?wrote:Mijn house warming party met dj _theon_ live
Ze mogen er toch niet in zonder seizoenskaart waarmee de kaart is gekocht.wrote:Zulke mensen gelijk hun seizoenkaart afpakken en levenslang stadionverbod. Oprotten met dat volk.wrote:500 vragen ze zelfs
wrote:Ik heb geen uitnodiging gehad?wrote:Mijn house warming party met dj _theon_ live
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Jean-Michel Jarre 
wrote:wrote:Ik heb geen uitnodiging gehad?wrote:Mijn house warming party met dj _theon_ live
Ja het moest wel gezellig blijvenwrote:wrote:Ik heb geen uitnodiging gehad?wrote:Mijn house warming party met dj _theon_ live
met ons erbij zou het epic worden 
Oke als jij met mij mee wil rijden in de toekomst randy moet je vooral zo doorgaan.
Zou ik graag heen gaan in novemberwrote:Jean-Michel Jarre
Dan rij ik zelf welwrote:Oke als jij met mij mee wil rijden in de toekomst randy moet je vooral zo doorgaan.
wrote:Ik vind dit een van de vetste platen van het moment. Vooral als die melodie een octaaf hoger gaat, zo'n paniekerig sfeertje, alsof je in de laatste minuut van Super Mario zit, heerlijk.
Kan er helaas geen filmpje van vinden, maar als je het laatste-minuut-muziekje hoort wist je altijd: nu is het menenswrote:wrote:Ik vind dit een van de vetste platen van het moment. Vooral als die melodie een octaaf hoger gaat, zo'n paniekerig sfeertje, alsof je in de laatste minuut van Super Mario zit, heerlijk.![]()
Over welke track zeg je dat? Ik wil hem luisteren 
Adaro & B-Front - Rock Nowwrote:Over welke track zeg je dat? Ik wil hem luisteren
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025