Hahaha nog niet zoveel, maar je doelt natuurlijk op die HT BBQ een paar jaar terug. Was toen redelijk aangeschoten en nog nooit zo'n ding aangeraakt 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Bert Visscher....wat een geniale hyperactieve idioot is dat
Heb me echt kapot gelachen bij z'n nieuwe show
Weekje terug gezien, heerlijk inderdaadwrote:Bert Visscher....wat een geniale hyperactieve idioot is dat![]()
![]()
ergens eind vorig jaar gezien, heerlijke show 
als jullie het hebben over ”Zelden zoiets gezien”
als jullie het hebben over ”Zelden zoiets gezien”
-
S
Nieuw toetsenbord gedownload waarop duizenden gif afbeeldingen zitten
.
Heb je er ook anti-gif bij gekregen?wrote:Nieuw toetsenbord gedownload waarop duizenden gif afbeeldingen zitten.
-
S
wrote:Heb je er ook anti-gif bij gekregen?wrote:Nieuw toetsenbord gedownload waarop duizenden gif afbeeldingen zitten.

-
S
Vanmiddag in eens onverwacht vader geworden van een hele mooie dochter.
Gefeliciteerdwrote:Vanmiddag in eens onverwacht vader geworden van een hele mooie dochter.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Gefeliciteerd, ik doe het je niet na.. 
-
S
Hahaha ja en bedankt iedereen!wrote:Gefeliciteerdwrote:Vanmiddag in eens onverwacht vader geworden van een hele mooie dochter.Dit was toch je eerste kind? Ik ben het even kwijt namelijk
Oke dan volg ik het weer. Hoe maakt het vrouwtje het?
Z'n vrouwtje zat weer achter het stuur en moest vol in de ankers, toen kwam het kind er vol uitschietenwrote:Onverwachts? Wat dan?
-
S
Haha neewrote:Z'n vrouwtje zat weer achter het stuur en moest vol in de ankers, toen kwam het kind er vol uitschietenwrote:Onverwachts? Wat dan?
Goed hoor, alleen nog erg moe van de bevalling maar verder primawrote:Oke dan volg ik het weer. Hoe maakt het vrouwtje het?
Ze was eigenlijk pas over 9 weken uitgerekend. Het gaat gelukkig prima met het kindje!wrote:Onverwachts? Wat dan?
Proficiat trouwens.
En thanks