Wat een baas is Audiofreq toch
Active topics in Off-Topic
Moderators
Even 3 weken niets meer voor school hoeven te doen na een veel te drukke maand. 
Stage afgerond en nu 2 weken vakantie! 
Gefeliciteerdwrote:Stage afgerond en nu 2 weken vakantie!
Thanks Randywrote:Gefeliciteerd
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Net een selfie met Sain7 gevonden op m'n telefoon van vannacht. Mooie herinnering.
Voor het eerst in jaren weer COD MW2 gedaan, meteen weer aan het ownen 
2e potje: hacked lobbywrote:Voor het eerst in jaren weer COD MW2 gedaan, meteen weer aan het ownen
laatst weer eens black ops 2 gespeeld, daat is nog erger je mag blij zijn als je geen gehackte lobby's tegen komt, ik heb dus een score reset gehad en die staat dus voor altijd op 0wrote:2e potje: hacked lobbywrote:Voor het eerst in jaren weer COD MW2 gedaan, meteen weer aan het ownen
[19:04] MeneerEend: View on YouTube
Eigenlijk is terrorisme nooit grappig, maar dit is wel heel heerlijk.
Al de hele les klotedroog het Dumpert Tirol muziekje op de achtergrond aan staan en m'n leraar die maar niks doorheeft en niet snapt waarom iedereen de hele tijd zit te lachen 
Zieke kater, chagrijnig, te horen krijgen dat je over bent naar semester 6, helemaal vrolijk nu.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Vannacht opeens random tussen alle carnavals plaatjes door Serenity horen 
Ik hoorde opeens Shithead 3002 door de straten van Den Bosch pompenwrote:Vannacht opeens random tussen alle carnavals plaatjes door Serenity horen
Het enige wat ik heb gehoord is die kut remix van gaan met die banaan, met die cracking your ribs kick.
31 juli verschijnt er een achtste Harry Potter boek