Hardstylboy gaat door 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
K
Defending the hardstyle till his grave

-
ZHardtraxxer
- 311 posts member since 2015
- last seen Dec 2015
Perfecte aansluiting in het openbaarvervoer 
Het idee dat ik zo weer tosti's ga maken en ga kakken
-
T
Hopelijk wel met frikandel
Ander keertje. Schrijf ik een uitgebreide recensie voor je Tharywrote:Hopelijk wel met frikandel
die hardstylboy
Die man heeft ook serieus niks beters te doen in zijn leven
Ik moest alles 3x lezen omdat het geen leestekens bevatte. 
Hij is er achter gekomenwrote:Ik had al zo'n vermoeden, maar m'n baas denkt dat ik 18/19 ben (supermarkt). Vandaar dat ik m'n baan nog heb zeker
Lekker uitgebreid schijten op een schoon toilet op de universiteit.
Ik vind thuis met de deur open nog fijner!wrote:Lekker uitgebreid schijten op een schoon toilet op de universiteit.
Maar meisjes poepen toch niet huh :s
Dat zeggen ze...wrote:Maar meisjes poepen toch niet huh :s
Een schoon mannentoilet op mijn bouwkunde-opleiding vinden is echter onmogelijk. Daarom ga ik altijd 1 verdieping hoger, bij de tandheelkunde. Meest steriele toiletten OOITwrote:Lekker uitgebreid schijten op een schoon toilet op de universiteit.
Godverwrote:Dat zeggen ze...wrote:Maar meisjes poepen toch niet huh :s
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Nieuwe update Clash of Clans 
Ik heb het geluk dat ik op de Faculteit Sociale Wetenschappen les heb. Weinig mannen dus stuk beter qua toiletten.wrote:Een schoon mannentoilet op mijn bouwkunde-opleiding vinden is echter onmogelijk. Daarom ga ik altijd 1 verdieping hoger, bij de tandheelkunde. Meest steriele toiletten OOITwrote:Lekker uitgebreid schijten op een schoon toilet op de universiteit.
Maandag heb ik Adele tickets kunnen bemachtigen voor 4 juni, voor me moeder, twee tantes en nicht. Toch wel blij dat hun door mij kunnen gaan. 
wrote:Toch wel blij dat ZIJ door mij kunnen gaan.
wrote:wrote:Toch wel blij dat ZIJ door mij kunnen gaan.
Ja thanks voor het aanpassen van mijn tekst, hier heb ik dus echt helemaal niks aan.wrote:wrote:voor mijn / m'n moeder