Zojuist een nieuw bed mogen bestellen voor m'n verjaardag omdat deze z'n beste tijd gehad heeft. Vrijdag wordt 'ie al geleverd. 
Zo heerlijk hoe die Peter R even wordt aangepakt
Arrogante kwal
Ben het eens dat die De Vries een arrogante kwal is, maar hoe wordt ie hier 'gesloopt' dan? Hij wordt betaald, poeh poeh. Beetje raar filmpjewrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/6683950 ... _pauw.html
Zo heerlijk hoe die Peter R even wordt aangepakt![]()
Arrogante kwal
Dat feest was echt ontzettend vetwrote:Haha daar ben ik nog geweest, Now Is The Time toen![]()
Geweldig feest inderdaad!wrote:Dat feest was echt ontzettend vetwrote:Haha daar ben ik nog geweest, Now Is The Time toen![]()
Zou er echt graag naar toe zijn gegaan, helaas toen nog te jong. Ben ook echt al lang fan van Headhunterz maar heb hem nog nooit live gezien.wrote:Geweldig feest inderdaad!wrote:Dat feest was echt ontzettend vetwrote:Haha daar ben ik nog geweest, Now Is The Time toen![]()
LOLZ haha, jij bent me er 1 zeg!!wrote:ik met mn Radical Redemption rag afbeelding bijna alleen reageren in de euforische kaas hardstyle
okwrote:LOLZ haha, jij bent me er 1 zeg!!wrote:ik met mn Radical Redemption rag afbeelding bijna alleen reageren in de euforische kaas hardstyle
Waarom zet je dit in vredesnaam hier neerwrote:ik met mn Radical Redemption rag afbeelding bijna alleen reageren in de euforische kaas hardstyle
wrote:LOLZ haha, jij bent me er 1 zeg!!wrote:ik met mn Radical Redemption rag afbeelding bijna alleen reageren in de euforische kaas hardstyle