Nu ben ik nog niks wijzer.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dan heb je niet geluisterd maar alleen gekeken naar genre wat er staatwrote:Alleen maar house nummers die gast
Kloptwrote:Dan heb je niet geluisterd maar alleen gekeken naar genre wat er staatwrote:Alleen maar house nummers die gast
eerste regel als je beatport kijkt.....let niet op de genres die erbij staan want dat klopt nooit op die sitewrote:Kloptwrote:Dan heb je niet geluisterd maar alleen gekeken naar genre wat er staatwrote:Alleen maar house nummers die gastmijn ervaring leert dat ik house meestal niets aan vind, dus had niet de behoefte om die nummers te luisteren
Haha ok, weer wat geleerdwrote:eerste regel als je beatport kijkt.....let niet op de genres die erbij staan want dat klopt nooit op die site
Voor de mensen die te lui zijn om te luisteren
: Het is echt echt echt troep 
wat had je dan verwachtwrote:Voor de mensen die te lui zijn om te luisteren: Het is echt echt echt troep
zijn ook echt hardstyle 'remakes' van top 40 nummers
Ja toen ik het eenmaal kon luisteren begreep ik het 
Lekker a-muzikaal ook.
Lekker a-muzikaal ook.
ik kreeg schrobmachine instructie bij mn werk, maar goed dat er geen klanten meer in de winkel waren want het was echt zo van KIJK UUUUUIT WAAR IS DE REEEEM.
serieus waarom willen die dingen zo hard van hun plek af
-
S
Herkenbaar ditwrote:ik kreeg schrobmachine instructie bij mn werk, maar goed dat er geen klanten meer in de winkel waren want het was echt zo van KIJK UUUUUIT WAAR IS DE REEEEM.![]()
Je moet ook niet vol gas geven maar rustig beginnen. 
Wat ook tof is, is om op een stalen bodem met wieltjes (rollers bij de AH) te gaan staan en dan met dat ding te gaan rijden. Is net of je aan het wakeboarden bent maar dan achter dat ding.
Wat ook tof is, is om op een stalen bodem met wieltjes (rollers bij de AH) te gaan staan en dan met dat ding te gaan rijden. Is net of je aan het wakeboarden bent maar dan achter dat ding.
nou degene die de instructies gaf zei gewoon geef vol gas dat lukt het wel, en ja ik heb al regelmatig mensen die gewoon erachter aangleden (schoenen met weinig profiel) gezien.
als een baas achter je schrobkar
-
S
Die slang schoot bij mij een keer loswrote:nou degene die de instructies gaf zei gewoon geef vol gas dat lukt het wel, en ja ik heb al regelmatig mensen die gewoon erachter aangleden (schoenen met weinig profiel) gezien.
oh ja dat is zeker fijnwrote:Die slang schoot bij mij een keer loswrote:nou degene die de instructies gaf zei gewoon geef vol gas dat lukt het wel, en ja ik heb al regelmatig mensen die gewoon erachter aangleden (schoenen met weinig profiel) gezien.
als een baas achter je schrobkar, hele watervoorraad over de vloer
. Daar was de baas niet happy mee
Last edited by Jeffrey2107 on , edited 1 time in total.
-
S
Hahahaha

zowaar laten ze me de volgende keer ermee meer doen 
Last edited by Jeffrey2107 on , edited 1 time in total.
bij de emte ooit gehad, was met dat ding bezig om te legen, kwam er niets uit en bam ineens uit het niets toen ik ervoor stond alles over men voeten, zo vies en stinken

-
B
Netjes
-
S
Ze hebben nog vertrouwen in je, ik heb het nooit meer hoeven doenwrote:zowaar laten ze me de volgende keer ermee mee doen
wrote:bij de emte ooit gehad, was met dat ding bezig om te legen, kwam er niets uit en bam ineens uit het niets toen ik ervoor stond alles over men voeten, zo vies en stinken![]()
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
-
K
Dit vind ik nou heerlijke humor