Lekker!! spiegoloog
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
Na een hoop pijn en moeite m'n stageverslag ingeleverd, wat een opluchting 
Diep na moeten denken m terug te halen wat er gisteravond gebeurd is.
Ik werd iig wakker met mn lenzen nog in en kleren nog aan, en m'n sleutels lagen op de grond bij de voordeur samen met m'n fiets.
Ik werd iig wakker met mn lenzen nog in en kleren nog aan, en m'n sleutels lagen op de grond bij de voordeur samen met m'n fiets.
Lenzen uithalen na avond zuipen is altijd kut ja
Lenzen indoen na een avond zuipen is ook kut.
Lenzen indoen vermijd ik meestal als t een avondje zuipen gaat worden.
Heb ook echt al zo vaak een lens verneukt bij het uitdoen na het zuipen. Wel mooi voorkomen deze keer door ze in te houden.
Genietmomentje: als je kater eindelijk weg gaat.
Genietmomentje: als je kater eindelijk weg gaat.
Genietmomentje: elke keer als je eraan herinnerd wordt dat je geen lenzen hebt.
Gewoon goede ogenwrote:Idd, maar een bril
Comedy Central Family zender van de maand bij Ziggo.
Malcolm in the Middle!
Malcolm in the Middle!
De gemeente heeft hier een feest verboden/verpest vlak daarna is er een project x gestart 
wrote:De gemeente heeft hier een feest verboden/verpest vlak daarna is er een project x gestart
Hoe was dit afgelopen?
Project x pagina moest van facebook af van de gemeente, http://www.katwijk.nl/nieuws/bericht/re ... nvraag-in/wrote:wrote:De gemeente heeft hier een feest verboden/verpest vlak daarna is er een project x gestart
Hoe was dit afgelopen?
Juig maar niet te vroeg.wrote:Genietmomentje: elke keer als je eraan herinnerd wordt dat je geen lenzen hebt.
Ik had dat eerst ook altijd, alleen ik merk de laatste tijd dat ik steeds slechter kan lezen van een afstand.
Toevallig, vandaag nog qlimax 2 CD geluisterd.
Wat is dat toch met deze grapwrote:Vijfhoekig rammen in de tweede climax.
Ik snap er ook serieus helemaal niks van.wrote:Wat is dat toch met deze grapwrote:Vijfhoekig rammen in de tweede climax.kan je dit misschien uitleggen, ben ik wel benieuwd naar