wrote:Eindelijk ogen laten testen en lenzen gehaald. Het verschil is te vergelijken met een youtube video van 240p naar 1080p.
ik ken het gevoel
wrote:Eindelijk ogen laten testen en lenzen gehaald. Het verschil is te vergelijken met een youtube video van 240p naar 1080p.
Alleen lenzen zijn echt zwaar en zwaar kutwrote:Eindelijk ogen laten testen en lenzen gehaald. Het verschil is te vergelijken met een youtube video van 240p naar 1080p.
wrote:Alleen lenzen zijn echt zwaar en zwaar kutwrote:Eindelijk ogen laten testen en lenzen gehaald. Het verschil is te vergelijken met een youtube video van 240p naar 1080p.
Ik heb ze een paar dagen mogen testen, maar ik werd echt helemaal gek van die dingen niet in krijgen
ah ze komt in het begin meer voor, heb 'm vanaf 15 minuten ofzo gezien, kutzooiwrote:allison brie in de eerste 10 minuten van Get Hard![]()
lool dan heb je het beste van de film gemistwrote:ah ze komt in het begin meer voor, heb 'm vanaf 15 minuten ofzo gezien, kutzooiwrote:allison brie in de eerste 10 minuten van Get Hard![]()
![]()
on-topic: Allison Brie
'Get Hard' was dus van toepassing?wrote:allison brie in de eerste 10 minuten van Get Hard![]()
als ze alles uit had gedaan welwrote:'Get Hard' was dus van toepassing?wrote:allison brie in de eerste 10 minuten van Get Hard![]()
wrote:ik heb een rip van Blademasterz -still here op mn soundcloud geupload, komt er nu zon label: are you interested in a release? Send your demo bla bla bla![]()
![]()
edit: een hter zit erbij(Syranity)
Gefeliciteerdwrote:Herexamen Nederlands gehaald (6,5) dus alsnog geslaagd voor mijn Havo diploma
Rode UPS zijn toch bekende pillen, wel sterk, maar geen PMMA. Vast iemand die een hele naar binnen heeft gewerkt, te hard is gegaan en maar PMMA heeft geroepen. En gelijk iedereen in rep en roer..wrote:Mag ik vragen waarom?
Niet iedereen gebruikt hier hewrote:Rode UPS zijn toch bekende pillen, wel sterk, maar geen PMMA. Vast iemand die een hele naar binnen heeft gewerkt, te hard is gegaan en maar PMMA heeft geroepen. En gelijk iedereen in rep en roer..wrote:Mag ik vragen waarom?
Ze lopen nu dus massaal PMMA te roepen, terwijl ze zelf toegeven dat ze die dingen nog moeten testen...