optyfen gauw met je LoL petwrote:geen zin inwrote:Rechtermuisknop Afbeelding bekijken
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
wrote:Het AVIO album.
Ctrl + scroll naar vorenwrote:geen zin inwrote:Rechtermuisknop Afbeelding bekijken
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
wrote:wrote:Het AVIO album.
Na heel veel pogingen eindelijk een heist setup halen op GTA Online. Jezus wat was ik blij toen deze klaar was.
Humane Labs?wrote:Na heel veel pogingen eindelijk een heist setup halen op GTA Online. Jezus wat was ik blij toen deze klaar was.
Juistem! Die Valkyrie missie is echt hatelijk. Heb flink wat pilotenskills moeten gebruiken om deze te halen haha.wrote:Humane Labs?wrote:Na heel veel pogingen eindelijk een heist setup halen op GTA Online. Jezus wat was ik blij toen deze klaar was.
Ik heb vaak het probleem dat mijn heist-collega's er geen kut van snappen. Kan ooit uren duren zo'n heist.
Love Hz over het algemeen
Fracture 4 (eigenaar Love Hz) had ook mooi hartverwarmend Facebook post paar dagen terug erover.
Gisternacht wezen clubben bij Relaxzzz, Naar Huis en Nr. 7even in Heerlen (ook beetje gedraait in Relaxzzz). Man dat was feest
ben echt hard gegaan. Gelukkig zo fris als een hoentje wakker geworden haha.
Dit moet ik vaker doen.
Dit moet ik vaker doen.
Laatste paar seconden van de full version van Delete & Warface - The Baddest 
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Luister maar eens naar de full van Sylence & Cyber - Each Other.wrote:Laatste paar seconden van de full version van Delete & Warface - The Baddest
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Crypsis - The Demandwrote:Laatste paar seconden van de full version van Delete & Warface - The Baddest
Na jaren smeken en zeuren (en met wat hulp van m'n moeder) eindelijk m'n vader zo ver dat 'ie vindt dat ik het zelf moet weten als ik een tattoo wil
Van de week dus even langs The Rising Bastards in Nijmegen om een prijsopvraag te doen e.d.
Van de week dus even langs The Rising Bastards in Nijmegen om een prijsopvraag te doen e.d.
Wat wil je nemen?wrote:Na jaren smeken en zeuren (en met wat hulp van m'n moeder) eindelijk m'n vader zo ver dat 'ie vindt dat ik het zelf moet weten als ik een tattoo wil![]()
Even m'n photoshop skills losgelaten op een google-arm...wrote:Wat wil je nemen?wrote:Na jaren smeken en zeuren (en met wat hulp van m'n moeder) eindelijk m'n vader zo ver dat 'ie vindt dat ik het zelf moet weten als ik een tattoo wil![]()

Die plek, zo vlak bij je oksel, doet echt fakking veel pijn
Wel een toffe plek voor een plakplaatje
Hoorde ik al inderdaad... Ach, moet er wat voor over hebbenwrote:Die plek, zo vlak bij je oksel, doet echt fakking veel pijn![]()
Even een hele stomme vraag trouwens, stond jij nou pas in de Supercoop in Gennep met een/je vriendin, aan het backpacken of zo? D'r stond iemand bij de kassa daar en die leek zo verrekte veel op jou, maar leek me sterk dat jij het was dus verder niet door de winkel geroepen van 'HEE DIRK!!!11!1' of zo
Dit weer. Lekker in het zonnetje zitten met een ijskoud drankje, muziek en een peukie. Ik vind helemaal mooi.
vooral die van each otherwrote:Luister maar eens naar de full van Sylence & Cyber - Each Other.wrote:Laatste paar seconden van de full version van Delete & Warface - The Baddest
Last edited by Jeffrey2107 on , edited 1 time in total.