lol
http://9gag.tv/p/a9ODww/avengers-family-feud?ref=fbl9
Active topics in Off-Topic
Moderators
Gister hele dag oude pitcher platen geluisterd, vandaag worden het Donkey Rollers platen, godver wat mooi 
Ik snap hier geen zak van.. iemand die het kan uitleggen?wrote:http://www.vice.com/nl/read/met-deze-uitvinding-kun-je-keihard-muziek-pompen-zonder-je-buren-kwaad-te-maken-851
Gisteren doorgelezen, maar geen steek wijzer geworden
Snap nog niet wat er precies "gepatenteerd" is
Software / hardware ?
Software / hardware ?
Hij heeft er patent op aangevraagd, als iemand deze technologie wil gebruiken dan moeten ze hem betalenwrote:Gisteren doorgelezen, maar geen steek wijzer geworden
Software / hardware ?
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
De climax op 23:40, jezus wat geniet ik daarvan. Jammer dat 'ie maar zo kort is.
View on YouTube
View on YouTube
ja maar dat beantwoord men vraag nog steeds niet, en snap niet wat er zo grappig aan is?
Want ik vraag, wat er gepatenteerd is, ik vraag niet wat gepatenteerd betekend.
Want ik vraag, wat er gepatenteerd is, ik vraag niet wat gepatenteerd betekend.
wrote:Hij heeft er patent op aangevraagd, als iemand deze technologie wil gebruiken dan moeten ze hem betalenwrote:Gisteren doorgelezen, maar geen steek wijzer geworden
Software / hardware ?
Ja ik moest dus lachen omdat iemand ging uitleggen wat gepatenteerd betekent 
Ik snap geen zak van het artikel, en heb ook echt geen flauw benul wat nu dus gepatenteerd is.
Ik snap geen zak van het artikel, en heb ook echt geen flauw benul wat nu dus gepatenteerd is.
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
wrote:heb ook echt geen flauw benul wat nu dus gepatenteerd is.
Was het net trouwens ook al.het patent zelfst.naamw.
Uitspraak: [paˈtɛnt]
Verbuigingen: patent|en (meerv.)
officiële erkenning dat je als enige het recht hebt om iets dat je hebt bedacht of gemaakt te verkopen
Voorbeeld: `een patent aanvragen op een uitvinding`
Synoniem: octrooi
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Oude minus is more tracks 
Nom De Strip - Techno Saturday
blijft zo fijn
blijft zo fijn
Dit en dan vooral die "reacties" hahhahaha
Sinds vorige week maandag elke ochtend brak zijn door gebrek aan slaap (waar ik nog bewust voor gekozen heb ook). Vandaag verslapen omdat ik de wekker blijkbaar onsympathiek vond, en waanzinng brak weer. Dan luisteren naar dit liedje over dutjes is het ultieme genietmomentje:
View on SoundCloud

View on SoundCloud
6 Mei de sleutel krijgen van ons nieuwe appartement (huur) in Holten.
En net een mail gestuurd naar de ledenadministratie van de plaatselijke z.v.v. om volgend seizoen weer te gaan voetballen.
Top!
Ga je ook nog naar Hardfest Niek?
Ga je ook nog naar Hardfest Niek?
Nope, hele dag werken dan.
Heb alleen Fantasy op de agenda staan deze zomer.
Heb alleen Fantasy op de agenda staan deze zomer.
Kaartje voor Pukkelpop binnen. Limp Bizkit, Linkin Park, Enter Shikari, Knife Party et cetera. Wordt nice 
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
The Prophet die initiatief toont voor een Q&A. Goed dat het erop lijkt dat het beeld van Hardtraxx verbetert en 'onze' meningen niet meer altijd gelijk worden weggewijfd als haters. Ben benieuwd wat er uit de Q&A gaat komen.