Mag hopen dat je niet voor Schalke's spel kwam. Man man man, wat een dramatische wedstrijd.wrote:Vertrekken naar Gelserkirchen voor Schalke 04 - Chelsea
Active topics in Off-Topic
Moderators
Neutrale supporter, dus een pak zitten genieten van Chelseawrote:Mag hopen dat je niet voor Schalke's spel kwam. Man man man, wat een dramatische wedstrijd.wrote:Vertrekken naar Gelserkirchen voor Schalke 04 - Chelsea
En dan ook nog Radicel schrijvenOns nieuwste lid is: RadicelArmy
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Pink Floyd - The Endless River album. Zo goed 
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Atiq & Enk 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Eens, maar wel een beetje eentonig.wrote:Pink Floyd - The Endless River album. Zo goed
Heey dat luister ik ook nu. Revival, My Obligation, Like an Angel's Feather & vooral The Moment of Truthwrote:Atiq & Enk
Heb jij verder nog aanraders buiten dat album? Heb deze muziek pas net ontdekt namelijk.
Ibiza Lounge 2011 CD weer eens opzetten die ik ooit gewonnen had. Heerlijk rustige muziek
.
(Tracklist: http://pics.deejay.de/pics/xl/3/1/77131b.jpg)
(Tracklist: http://pics.deejay.de/pics/xl/3/1/77131b.jpg)
Klopt wel, maar als je je daar op instelt is het echt genieten!wrote:Eens, maar wel een beetje eentonig.wrote:Pink Floyd - The Endless River album. Zo goed
View on YouTubewrote:Heey dat luister ik ook nu. Revival, My Obligation, Like an Angel's Feather & vooral The Moment of Truthwrote:Atiq & Enk![]()
![]()
Heb jij verder nog aanraders buiten dat album? Heb deze muziek pas net ontdekt namelijk.
En natuurlijk het IDM/Downtempo topic:
Ambient/IDM/Downtempo/Modern Klassiek
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Ik heb het ook pas sinds een week of 2 ontdekt haha, vind Sim One heel vet.wrote:Heey dat luister ik ook nu. Revival, My Obligation, Like an Angel's Feather & vooral The Moment of Truthwrote:Atiq & Enk![]()
![]()
View on YouTube
Dit is nou iets wat ik nooit luister, maar vandaag vind ik het best leuk.
En iemand die het intro herkent?
Dit is nou iets wat ik nooit luister, maar vandaag vind ik het best leuk.
En iemand die het intro herkent?
B-Front moest in de plaatselijk discotheek draaien. Er was nog geen 100 man, maar hij stond weer met zoveel passie en plezier te draaien, zelfs in een bijna lege zaal, geweldig om dat te zien natuurlijk
. Zelfs nog de verzoekjes Musical Analysis (
) en Auditory Nerve gedraaid. En verder natuurlijk z'n nieuwste platen waaronder Zero Gravity
Na die live gehoord te hebben weet ik in ieder geval wat mijn toty is
. Wederom genoten van deze eindbaas. 
Musical Analysis is zo vreselijk ondergewaardeerd he. Iedereen heeft het altijd over Inner Creativity, maar die andere is minsten zo gaaf 
Adrenalize die op The Future of Hard z'n set opent met Amnesys - The Purest 
-
B
Coone gister op pussylounge
Forever Az One, Club Bizarre, Doggystyle, en nog meer van die heerlijke oude plaatjes 
Ik weet niet waarom maar ik moest hier heel hard om lachen. Herkenbaarheid denk ik.Tukker komt misschien van het woord "tuk" in het Twents, dat broekzak betekent - wellicht verwijzend naar de gewoonte om met beide handen in de broekzak over straat te gaan, hetgeen voor de stedeling boers overkwam.
Stefan?wrote:Ik weet niet waarom maar ik moest hier heel hard om lachen. Herkenbaarheid denk ik.Tukker komt misschien van het woord "tuk" in het Twents, dat broekzak betekent - wellicht verwijzend naar de gewoonte om met beide handen in de broekzak over straat te gaan, hetgeen voor de stedeling boers overkwam.
Zag dit nummer opeens ergens voorbij komen, verdomme wat waren dat lekkere wijven destijds. Kwijlend naar TMF kijken als kleine knul.
View on YouTube
View on YouTube
Absoluut!wrote:Heey dat luister ik ook nu. Revival, My Obligation, Like an Angel's Feather & vooral The Moment of Truthwrote:Atiq & Enk![]()
![]()
Nummers 24, 32, 34 en 36 zijn ook niet normaal trouwems
Ook een genietmomentje opzich, maar daarnaast, hoera het Academy of Power compilatie album (Mindscapes) dat ik georganizeerd heb staat #3 op Bandcamp all-over vandaag
We hebben de site zelfs voor korte tijd offline gekregen laatste nacht!
(En er staan twee eigen nummers op