Ik ook haha, credits gaan btw ook volledig naar de shout (mitz postte t daar volgens mij)
wrote:Ik ook haha, credits gaan btw ook volledig naar de shout (mitz postte t daar volgens mij)
wrote:Ik ook haha, credits gaan btw ook volledig naar de shout (mitz postte t daar volgens mij)
wrote:http://www.speld.nl/2014/11/04/geslaagde-genocide-bij-bedrijfsuitje-jumbo-eerbeek/
Klasgenoot zat ook bij zoietswrote:Twee mensen die ik en mn vriendin kennen zitten helemaal in zo'n piramidespelletje en ze hebben het zelf niet eens door volgens mij.Die denken echt dat ze rijk gaan worden. Terwijl ze nu beiden zwart werken en een uitkering krijgen. En ze hebben een kindje van nog geen jaar oud... Als je gaat kijken op google wat zo'n piramidespel inhoud lach je je dood. Vooral als er een negatief stuk op internet staat, dan komen al die wappies samen om bij de reacties een verkooppraatje te houden hahaha
Ja slim bedacht door de mensen bovenin de piramide. Maar het is eigenlijk verboden in Nederland, maar omdat ze zeggen 'producten' te verkopen mag het. Het is wel sneu dat lui hier in gaan geloven dat je echt rijk gaat worden en stopt met bijbaantjes.wrote:het spel is opzich wel slim bedacht toch, je moet alleen genoeg zielen vinden die mee willen doen(want in principe heb je als degene 2 onder je evenveel inlegt al winst(toch?))
wrote:Reacties bij YouTube filmpjes![]()
[Headhunterz - From Within]
NoisecontrollersMark
kerel dit is geen hardstyle! E-Force - Seven dat noemen we hardstyle!
Hugo Hakvoort
Seven is veel dichterbij de early hardstyle, toen het nog wat hard trancier was en dit is gewoon wat mainstreamer.
Godverdomme!wrote:Hugo Hakvoort
Seven is veel dichterbij de early hardstyle, toen het nog wat hard trancier was en dit is gewoon wat mainstreamer.
wrote:View on YouTube

wrote:wrote:Vooruitgeschoven examens zijn voorbij.
Kump good mienjong.wrote:Geniet d'rfan keerls!