Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 786, 787, 788, 789, 790, 791, 792 ... 1261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 13:37 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
ik vind het een prima ding! dus naar mijn id gewoon halen :P

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 15:14 

Hardtraxx Elite

De nieuwe HWS, die eindelijk weer eens interessant is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 20:27 

JeftaElachouri schreef:
De nieuwe HWS, die eindelijk weer eens interessant is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 15:26 

Hardtraxx Veteran

Gisteren hardstyle avondje in de plaatselijke discotheek, verrassend leuk :D Toppunt van de avond was RR die CTRL.ALT.DEL draaide van NC :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 16:40 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Gisteren hardstyle avondje in de plaatselijke discotheek, verrassend leuk :D Toppunt van de avond was RR die CTRL.ALT.DEL draaide van NC :loving:

Je komt uit Spijk dus? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 00:22 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Rawbin schreef:

Je komt uit Spijk dus? :P

Yes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 11:21 

Donateur

Is die nieuwe club wat sinds Yland dicht is? Kan het me nauwelijks voorstellen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 12:12 

Hardtraxx Veteran

Club XO #SWAG xd verder weinig veranderd, maar was best gezellig, zeker voor 10 euro :P Alleen dat mixwerk af en toe, bar slecht. Geluid in het begin van de avond wat aan de harde kant (niet fijn in ieder geval), verder prima voor zo'n clubje. :) Voor herhaling vatbaar in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 17:13 

Bierkoning

Net best wel een heerlijk genietmomentje gehad. Er kwam zo'n vrouw aan de deur van eneco om wat te verkopen. Maar moest ze heel nodig naar de wc, dus vroeg ze of ze even bij ons kan. Alleen had ik echt vlak daarvoor fucking hard lopen schijten xd Ik natuurlijk lachen, maar m'n ma schaamde zich dood haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 17:14 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Net best wel een heerlijk genietmomentje gehad. Er kwam zo'n vrouw aan de deur van eneco om wat te verkopen. Maar moest ze heel nodig naar de wc, dus vroeg ze of ze even bij ons kan. Alleen had ik echt vlak daarvoor fucking hard lopen schijten xd Ik natuurlijk lachen, maar m'n ma schaamde zich dood haha.

:D :D :D :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 21:37 

Bierkoning

:P

Gelijk nog maar wat achteraan: ik ben normaal niet van het spammen, maar ik vind mijn eerste hardcore set zo vet geworden (allemaal personal favo's) dat ik hem hier gewoon schaamteloos neerpleur: hardcore/diffused-back-in-time-the-hardcore-edition-t46485.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 22:30 

Donateur

Rawbin schreef:
Club XO #SWAG xd verder weinig veranderd, maar was best gezellig, zeker voor 10 euro :P Alleen dat mixwerk af en toe, bar slecht. Geluid in het begin van de avond wat aan de harde kant (niet fijn in ieder geval), verder prima voor zo'n clubje. :) Voor herhaling vatbaar in ieder geval

Geluid is veel te schel daar.
Ik hoef er niet meer zo nodig heen, ook al is het voor mij haast letterlijk voor de deur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 23:33 

Hardtraxx Veteran

Tja, ik verwachtte ook geen loepzuiver geluid als in de HMH, maar voor een 10tje en een hoop drank was het goed te doen. ^^ Stukken beter dan Maassilo in ieder geval xd Ook wel aardig publiek, ging lekker los :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 23:45 

Hardtraxx Veteran

Wanneer ben je voor het laatst Maassilo geweest? Tijd terug is er nieuw geluidssysteem geplaatst en dat is positief te merken, stukken beter geworden daar :P . Factory anderhalve week geleden was het wel kut, bass overkill waardoor je de nummers amper normaal kon horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 00:08 

Donateur

Silo heeft een dramatische akoestiek. Hoop dat het nu is opgelost door een beter systeem. In die kleine zalen was het geluid iig best goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 00:33 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Silo heeft een dramatische akoestiek. Hoop dat het nu is opgelost door een beter systeem. In die kleine zalen was het geluid iig best goed.

Tweede zaal vaak een bass overkill, geluid in de derde zaal best goed inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 09:03 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Wanneer ben je voor het laatst Maassilo geweest? Tijd terug is er nieuw geluidssysteem geplaatst en dat is positief te merken, stukken beter geworden daar :P . Factory anderhalve week geleden was het wel kut, bass overkill waardoor je de nummers amper normaal kon horen.

Vorige Glow In The Dark, geen idee of t er toen al hing :P Met (deep) house vind ik het geluid in Maassilo al een stuk aangenamer sowieso
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 23:15 

Hardtraxx Addict

http://youtu.be/5aOcNTNluqY?t=4m8s
Geniet er wel van, als mensen een mooie avond hebben.
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 13:47 

Hardtraxx Veteran

3FM 90's Request :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 16:16 

Hardtraxx Veteran

http://www.dumpert.nl/mediabase/6619273 ... bel_b.html

^^ ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 16:16 

Hardtraxx Elite

E=NC2 weer is terug luisteren :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 16:19