Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
AniThing wrote:ik vind het een prima ding! dus naar mijn id gewoon halen :P
Genietmomentjes
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
online now
De nieuwe HWS, die eindelijk weer eens interessant is. :)
A
JeftaElachouri wrote:De nieuwe HWS, die eindelijk weer eens interessant is. :)
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Gisteren hardstyle avondje in de plaatselijke discotheek, verrassend leuk :D Toppunt van de avond was RR die CTRL.ALT.DEL draaide van NC :loving:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Rawbin wrote:Gisteren hardstyle avondje in de plaatselijke discotheek, verrassend leuk :D Toppunt van de avond was RR die CTRL.ALT.DEL draaide van NC :loving:
Je komt uit Spijk dus? :P
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
chas1n wrote:
Rawbin wrote:Gisteren hardstyle avondje in de plaatselijke discotheek, verrassend leuk :D Toppunt van de avond was RR die CTRL.ALT.DEL draaide van NC :loving:
Je komt uit Spijk dus? :P
Yes :D
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Is die nieuwe club wat sinds Yland dicht is? Kan het me nauwelijks voorstellen xd
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Club XO #SWAG xd verder weinig veranderd, maar was best gezellig, zeker voor 10 euro :P Alleen dat mixwerk af en toe, bar slecht. Geluid in het begin van de avond wat aan de harde kant (niet fijn in ieder geval), verder prima voor zo'n clubje. :) Voor herhaling vatbaar in ieder geval
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Net best wel een heerlijk genietmomentje gehad. Er kwam zo'n vrouw aan de deur van eneco om wat te verkopen. Maar moest ze heel nodig naar de wc, dus vroeg ze of ze even bij ons kan. Alleen had ik echt vlak daarvoor fucking hard lopen schijten xd Ik natuurlijk lachen, maar m'n ma schaamde zich dood haha.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Pommer wrote:Net best wel een heerlijk genietmomentje gehad. Er kwam zo'n vrouw aan de deur van eneco om wat te verkopen. Maar moest ze heel nodig naar de wc, dus vroeg ze of ze even bij ons kan. Alleen had ik echt vlak daarvoor fucking hard lopen schijten xd Ik natuurlijk lachen, maar m'n ma schaamde zich dood haha.

:D :D :D :lol:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
:P

Gelijk nog maar wat achteraan: ik ben normaal niet van het spammen, maar ik vind mijn eerste hardcore set zo vet geworden (allemaal personal favo's) dat ik hem hier gewoon schaamteloos neerpleur: Diffused - Back In Time (The Hardcore Edition)
Donateur
last seen Mar 2017
Rawbin wrote:Club XO #SWAG xd verder weinig veranderd, maar was best gezellig, zeker voor 10 euro :P Alleen dat mixwerk af en toe, bar slecht. Geluid in het begin van de avond wat aan de harde kant (niet fijn in ieder geval), verder prima voor zo'n clubje. :) Voor herhaling vatbaar in ieder geval
Geluid is veel te schel daar.
Ik hoef er niet meer zo nodig heen, ook al is het voor mij haast letterlijk voor de deur.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Tja, ik verwachtte ook geen loepzuiver geluid als in de HMH, maar voor een 10tje en een hoop drank was het goed te doen. ^^ Stukken beter dan Maassilo in ieder geval xd Ook wel aardig publiek, ging lekker los :)
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Wanneer ben je voor het laatst Maassilo geweest? Tijd terug is er nieuw geluidssysteem geplaatst en dat is positief te merken, stukken beter geworden daar :P . Factory anderhalve week geleden was het wel kut, bass overkill waardoor je de nummers amper normaal kon horen.
Donateur
last seen Mar 2017
Silo heeft een dramatische akoestiek. Hoop dat het nu is opgelost door een beter systeem. In die kleine zalen was het geluid iig best goed.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
dawasiknie wrote:Silo heeft een dramatische akoestiek. Hoop dat het nu is opgelost door een beter systeem. In die kleine zalen was het geluid iig best goed.
Tweede zaal vaak een bass overkill, geluid in de derde zaal best goed inderdaad.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
chas1n wrote:Wanneer ben je voor het laatst Maassilo geweest? Tijd terug is er nieuw geluidssysteem geplaatst en dat is positief te merken, stukken beter geworden daar :P . Factory anderhalve week geleden was het wel kut, bass overkill waardoor je de nummers amper normaal kon horen.
Vorige Glow In The Dark, geen idee of t er toen al hing :P Met (deep) house vind ik het geluid in Maassilo al een stuk aangenamer sowieso
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
View on YouTube
Geniet er wel van, als mensen een mooie avond hebben.
:thumbsup:
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 9 hours ago
3FM 90's Request :worship:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
E=NC2 weer is terug luisteren :love: